Even manifesteren: Ik mag morgen geeeeeeen zak snoep kopen bij het tankstation!!!
Ik doe het toch welâčïž
Even manifesteren: Ik mag morgen geeeeeeen zak snoep kopen bij het tankstation!!!
Ik doe het toch welâčïž
Omdat je dan lekker vruchtbaar bent, en voortplanten zul je!
@marley Volgens mij kun je niet negatief manifesteren. Dus dan kun je beter zeggen âIk ga morgen goed voor mezelf zorgen en mezelf verwennen met een gezonde snackâ oid.
Lang leve de hormonen
O, lpâs vind ik echt zo leuk Wel het liefste oudjes. Vind dat ook echt wel bijzonder.
Het ligt blijkbaar aan welke bank je hebt. ABN is echt kut daarin, die storten werkelijk alles altijd laat (is mijn ervaring).
Ik vind dit mondje zo schattig!
Asn ook, ik heb het altijd na twaalven
Voor toeslagen kun je het beste ING hebben. Ik heb het 's nachts altijd al
Ik las ook laatst dat de verkoop van cdâs aan het stijgen is. Dat komt waarschijnlijk omdat lps steeds duurder worden door de grondstoffen. En dan is een cd betaalbaarder voor jongeren. Ik ben benieuwd of het echt weer terug komt. Zou leuk zijn want ik vind dat cdâs luisteren wel een beetje richting de lp luisterervaring gaat.
Maae goed ik ben sowieso team cd, dvd/blu-ray en gewoon papieren boeken en agenda.
Ik denk dat ik verliefd ben.
Heb je het er heel zwaar mee?
Mân liefdesleven staat nog steeds op zân kop en niet op de goede manier. Ik heb een shitload aan werk, maar ik word door omstandigheden voor veel minder uitbetaald en moet dus ook alvast solliciteren naar andere banen. Een klus die ik wilde binnenslepen, blijkt toch niet zo gemakkelijk binnen te halen als eerst leek en nu is niet meer duidelijk of het ĂŒberhaupt nog doorgaat. Wat ook weer werk zoeken op zân kop zet want ik hield rekening met een bepaalde planning. Ik ben een week ziek geweest, nog steeds niet helemaal beter en heb misschien toch corona i.p.v. griep, maar de GGD zei âhoi, we kunnen de uitslag niet goed aflezen dus je mag nog een keer langskomen voor een stok in je neusâ. Ik ben er klaar mee, ik wil een Ă©chte vakantie en dat het universum even niet alles op me blijft gooien.
Getverdemme wat vies
Ja echt heel blij mee, altijd lekker opstaan
Ik zit ineens onder de muggenbulten?! Een stuk of 5 en allemaal rond mân bovenbenen en kont dus loop al 2 dagen super charmant te krabben
Zijn die beesten ĂŒberhaupt weggeweest deze âwinterâ?
Ik ook op jou â€ïžâđ„
@ZusjevanJoost ja idd, schrok echt.
Woon in Brabant, maar idd dus overal. Haha gezellig samen geschrokken
IK GA VERHUIZEN
Eindelijk een betaalbare, energiezuinige woning met twee slaapkamers, terras en parkeerplaats gevonden!!! De lijst vereisten was lang, BUT WE MADE IT
Hij is er weer!
Ik heb hongerrrrrr. Heb 1,5 uur geleden eten besteld en de Thuisbezorgd bezorger staat al een kwartier te wachten op mân eten. Dus nu heb ik medelijden met mezelf en met de bezorger