Wat je even kwijt wil #58

Even manifesteren: Ik mag morgen geeeeeeen zak snoep kopen bij het tankstation!!!

Ik doe het toch welâ˜č

3 likes

Omdat je dan lekker vruchtbaar bent, en voortplanten zul je! :stuck_out_tongue_winking_eye:

@marley Volgens mij kun je niet negatief manifesteren. Dus dan kun je beter zeggen “Ik ga morgen goed voor mezelf zorgen en mezelf verwennen met een gezonde snack” oid.

8 likes

Lang leve de hormonen

O, lp’s vind ik echt zo leuk :smiling_face_with_three_hearts: Wel het liefste oudjes. Vind dat ook echt wel bijzonder.

1 like

Het ligt blijkbaar aan welke bank je hebt. ABN is echt kut daarin, die storten werkelijk alles altijd laat (is mijn ervaring).

2 likes

Ik vind dit mondje zo schattig! :kissing:

7 likes

Asn ook, ik heb het altijd na twaalven

2 likes

Voor toeslagen kun je het beste ING hebben. Ik heb het 's nachts altijd al :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik las ook laatst dat de verkoop van cd’s aan het stijgen is. Dat komt waarschijnlijk omdat lps steeds duurder worden door de grondstoffen. En dan is een cd betaalbaarder voor jongeren. Ik ben benieuwd of het echt weer terug komt. Zou leuk zijn want ik vind dat cd’s luisteren wel een beetje richting de lp luisterervaring gaat.

Maae goed ik ben sowieso team cd, dvd/blu-ray en gewoon papieren boeken en agenda.

1 like

Ik denk dat ik verliefd ben.

afbeelding

49 likes

Heb je het er heel zwaar mee?

2 likes

M’n liefdesleven staat nog steeds op z’n kop en niet op de goede manier. Ik heb een shitload aan werk, maar ik word door omstandigheden voor veel minder uitbetaald en moet dus ook alvast solliciteren naar andere banen. Een klus die ik wilde binnenslepen, blijkt toch niet zo gemakkelijk binnen te halen als eerst leek en nu is niet meer duidelijk of het ĂŒberhaupt nog doorgaat. Wat ook weer werk zoeken op z’n kop zet want ik hield rekening met een bepaalde planning. Ik ben een week ziek geweest, nog steeds niet helemaal beter en heb misschien toch corona i.p.v. griep, maar de GGD zei ‘hoi, we kunnen de uitslag niet goed aflezen dus je mag nog een keer langskomen voor een stok in je neus’. Ik ben er klaar mee, ik wil een Ă©chte vakantie en dat het universum even niet alles op me blijft gooien.

6 likes

Getverdemme wat vies

6 likes

Ja echt heel blij mee, altijd lekker opstaan

1 like

Ik zit ineens onder de muggenbulten?! Een stuk of 5 en allemaal rond m’n bovenbenen en kont dus loop al 2 dagen super charmant te krabben
Zijn die beesten ĂŒberhaupt weggeweest deze “winter”? :broken_heart:

2 likes

Ik ook op jou â€ïžâ€đŸ”„

4 likes

@ZusjevanJoost ja idd, schrok echt.
Woon in Brabant, maar idd dus overal. Haha gezellig samen geschrokken

2 likes

IK GA VERHUIZEN :partying_face:

Eindelijk een betaalbare, energiezuinige woning met twee slaapkamers, terras en parkeerplaats gevonden!!! De lijst vereisten was lang, BUT WE MADE IT :hot_face:

195 likes

Hij is er weer! :fish:

4 likes

Ik heb hongerrrrrr. Heb 1,5 uur geleden eten besteld en de Thuisbezorgd bezorger staat al een kwartier te wachten op m’n eten. Dus nu heb ik medelijden met mezelf en met de bezorger

1 like