Kunnen ze bij M even aankondigen dat er een liedje over een dildo komt, als ik met mijn vader zit te kijken. Dan kan ik de volgende x strategisch koffie gaan zetten
Oh het is een sekszangeres? Nou, ik ga even de koplampen controleren
Kunnen ze bij M even aankondigen dat er een liedje over een dildo komt, als ik met mijn vader zit te kijken. Dan kan ik de volgende x strategisch koffie gaan zetten
Oh het is een sekszangeres? Nou, ik ga even de koplampen controleren
Dont do it girl nee grapje.
Iām not gonna do it, Iām just thinking about it
I did it
Wow dan zijn we gewoon allemaal dood
Ik zei net āWil je komen kijken wat mama gekocht heeft?ā tegen mān kat. Moet echt meer onder de mensen komen. Mijn kat vluchtte (terecht) weg.
Wait, what?!
Edit: hoe blijft deze man er zo goed uit zien?
Ik ga steeds meer op mān moeder lijken, ze belde net en toen heb ik verteld over planten die ik vandaag gekocht heb en dat ik binnenkort een forsythia of een brem wil kopen voor in mān tuin en wanneer ik die dan het beste kan planten etc. Ik weet zeker dat ze helemaal trots is en dat mān zusje op de bank met dr ogen zat te rollen van āomg wat een oudewijvengesprek over fucking plantenā
Als ik morgen ongesteld word op mn eerste werkdag dan hoop ik dat een storm mij weg sleurt.
Haha zo relativerend deze opmerking.
Soms op een drukke plek kijk ik weleens om me heen en dan denk ik NIEMAND van deze mensen leeft nog over 100 jaar. Dan is het waarschijnlijk ook druk maar met mensen die nu nog niet geboren zijn. Gek idee
Ooh ja dat is altijd zo lastig! Veel succes in elk geval, en veel ontspanning inplannen na je werkdag
Regelen we
Als er weer een storm komt echt waar.
Heel veel succes en plezier morgen!
23/02/2032 wel toch? En dan ook 24/02/2042 en zo verder
Edit: ik denk dat de eerstvolgende 03/02/2030 is?
Ooh irritant he? Ja het wordt alleen erger nu. Volgens mij is er ook water tussen de muren gelopen want daar zitten aan de buitenkant ook allemaal natte plekkenā¦nu wel iemand kunnen spreken, fotoās gestuurd en ze zouden er prio aan geven maar daarna niks meer gehoordā¦
Hopelijk komt het bij ons beiden goed!
Ik heb dat met oude videos, van de eerste bewegende beelden uit Parijs 1920 ofzo.
Creepy ook wel
Ik liep net een rondje door de wijk en zag bij iemand de kerstboom nog staan haha
Op dit soort momenten kan ik wel janken. Mijn gebit is zo verpest door medicatie en een onderliggende aandoening en nu brak er net een stukje kies af (de derde kies in anderhalve maand) omdat ik een hard stukje Tonyās chocola at. Mensen die ook zo een rotgebit hebben en deze gruwel herkennen ??
Ja :(, afgelopen vrijdag nog een vulling eruit geflost. Voor de 3e keer in 2 jaar tijd ofzo.
Heb sowieso al een slecht gebit, nu half maart dus vulling terug laten zetten en meteen controle.
Maar ik wil echt janken om hoeveel geld het me kost om voor mān gebit te zorgen en dat dat nog bovenop mān gebruikelijke zorgkosten komt