O, ja, ik herken dit! Ook van die brekende kiezen (helaas).
Helaas wel.
Heb er al regelmatig serieus aan gedacht om alles te laten trekken en een gebit te laten plaatsen.
Ja heel herkenbaar! Bij mij gewoon erfelijk, mijn vader had op zijn twintigste een kunstgebit. Als ik een normaal gebit wil, dan moet ik echt een ultra streng dieet doen met nooit suiker, nauwelijks koolhydraten en alleen maar groente en vlees + allemaal extra vitamines. En dat is het me niet waard, alleen ja dan heb ik dus elke keer meerdere gaatjes en ontstekingen. Wil soms zeggen, ruk het er allemaal maar uit. Maar daar doen ze vooralsnog niet aan.
@Kusjessoldaat Ja die kosten zijn om te janken. Ik betaal nu een rekening van 800 euro af bovenop dat ik de hoogste tandartsverzekering heb. Ook zo kut dat je dus iets goeds doet (flossen) en je daarmee je vulling kapot maakt :’(
@LastYoungRenegade kiezen zijn ook mijn grootste probleem terwijl je zou denken dat die het stevigst zijn
@Quinn ik snap je helemaal. @Rose_Gold ik heb ook reeegelmatig huilend in die stoel gezeten en gesmeekt om alles maar te trekken. Maar inderdaad, dat doen ze echt niet
Super rot dat jullie dit herkennen (maar ook fijn te weten dat ik niet de enige ben bij wie alles eruit valt) <3
ohh nice, heb dit vorig jaar gemist dus ben helemaal excited dat ik het nu mee ga maken
Ik heb a la Tiktok sokken in m’n haar gedraaid want wil minder hitte gebruiken. Maar mannnnn hoe slaap je zo?!
Ben gvd een halfuur bezig geweest, weiger het er weer uit te halen.
Slapen op zo’n nekkussen voor het vliegtuig en die sok precies in dat gat proppen, of op je rug liggen en niet bewegen. Sterkte
Ik doe dat ook wel eens maar ik heb eigenlijk geen probleem met slapen en ik slaap op mijn buik en zij en draai heel vaak. Is de sok die je hebt gebruikt misschien te dik?
Slaap op mijn zij en heb ze beide langs de zijkanten ingedraaid.
Zal vast gewoon even moeten wennen haha!
Precies hetzelfde als bij jou. Door ziekte en medicatie heb ik in korte tijd drie kronen en meerdere gaatjes laten vullen. Was begin twintig en had meer neptanden dan m’n ouders.
Ik ook heb ook al een half uur de hik dus voel echt zo’n dronken stripfiguur
Ja zo doe ik het ook! Ik gebruik 1 lange kniekous van gewoon dun materiaal en ik slaap er dan gewoon op, voelt net als een vlecht zeg maar. Maar misschien moet je er inderdaad gewoon aan wennen!
Ik kan niet waaaaaachten tot de mondkapjes af mogen en ik weer full on make-up op kan doen
Ja, mijn kiezen zijn prut. Ik ben er ook echt zoveel kwijt. Heb in mijn onderkaak ook een plaatje met 4 nepkiezen aan de ene kant en 2 aan de andere kant. Zijn vrijwel allemaal gebroken En die kosten zijn ook echt belachelijk.
Heb ook echt de vreemdste dingen gehad, waaronder een gaatje onder een kroon.
En op npo is het over de medailles van de olympiërs.
Straks maar het nieuws bekijken.
Ze hadden het er in het begin toch over? Rutte was daar laatst nog geweest met Hoekstra en hij had het over welke sancties ze nu gingen opleggen. Heb niet heel lang gekeken, maar het ging er wel over.
Ik durf het je niet precies te zeggen, ik was niet erg aan het opletten
Ik heb vandaag de borg en 1e huur van mijn eigen woning betaald en vind dat zo volwassen ineens? Terwijl ik uit een koopwoning kom (maar dit nu alleen ga doen, terwijl ik van mijn 17e tot mijn 31e samen ben geweest met iemand).
Ik had wel Bugles in huis maar geen smeerkaas, dus nu eet ik ze met een zacht frans kaasje, ook goed te doen
Wanneer je dacht dat je vanavond weer terug in Amsterdam zou zijn maar WRONG. Vlucht gecanceld na 818171 wijzigingen en nu zit ik ergens in een sketchy buurt ver uit het centrum van Londen in een hotel wat de luchtvaartmaatschappij heeft geregeld. Wel een idioot grote kamer met een mega badkamer met bad en twee grote tweepersoonsbedden. Mijn nieuwe vlucht gaat morgen om 10:30 UK tijd en dan is mijn antigeentest nog net een paar uur geldig, dus laten we hopen dat ik morgen wél gewoon op Schiphol aankom. Ze kunnen namelijk niet garanderen dat als ik later zou vliegen met dezelfde negatieve uitslag het vliegtuig in mag. Lol, echt top dit weer Macaron gaat weer eens op vakantie hoor.