Wat je even kwijt wil #58

Ik zou het er even van nemen in die kamer en badkamer. Het lot is nu toch al uit je handen.

2 likes

kun je niet verspakketten samen stellen en op een facebook plaatsen voor een klein prijsje.
in onze buurt heb je zo’n ‘ik wil er vanaf’ gebeuren. Verdien je er iets aan en gun je een ander een pakket tegen 'n zacht prijsje.

1 like

Mocht al toch? Of ben ik gister illegaal boodschappen gaan doen?

1 like

Zo naar dat ik altijd misselijk word van kort en slecht slapen 🥲🥲🥲 nu heerlijk misselijk naar werk

4 likes

Nee pas vanaf aanstaande vrijdag! Vorige week vrijdag verviel het enkel op plekken waar je een QR code moet tonen.

3 likes

Oh wat erg :no_mouth:
Ik denk dat meer mensen dachten dat het niet meer hoeft, nog minder mensen hebben het op.

Edit: is geen excuus maar dat maakt dat ik mij niet toen al een vreemde eend vond.

Had zelf toen precies hetzelfde. Op de een of andere manier voelde jk me toch zelfstandiger. Nu baal ik alleen maar als ik de huur weer moet betalen :joy: rip geld.

2 likes

Ja maar in het OV/vliegtuig blijft de mondkapjesplicht wel gelden toch?

2 likes

Oh blijft helaas 🥲

2 likes

Naast dat het vrijdag nog wel moet kan die conducteur er toch ook niets aan doen. Hij/zij moet de regels handhaven en je maakt zijn/haar baan er makkelijker op als je je gewoon aan de regels houdt.

38 likes

Oh Jezus dat weet je nu wel :joy:

Edit: maar ook super onduidelijk tegelijk.
Ik snap ook niet zo goed waarom die mondkapjes dan uitgesteld worden maar de horeca soms per direct dicht moest.
Dat vond ik echt zonde van hun inkoop.

2 likes

Ik kan uit jouw eerste post toch totaal niet halen dat de conducteur niet moeilijk deed en dat je het eigenlijk had over personen die mensen uit de tram zetten/boetes uitdelen. Je hebt het enkel over de conducteur die je aansprak en dat er nu nog mensen moeilijk doen, dus dan lijkt 1 en 1 twee. Ik zou het overigens ook niet eerlijk vinden als je gelijk een boete krijgt, geef eerst een waarschuwing en daarna kun je boetes uitdelen.

9 likes

Ik lag vannacht al even wakker en toen ik me omdraaide was het precies 02.02 op 22.02.22. Reken maar dat ik ga aftellen naar 22.22 :dizzy:

8 likes

Blehh heb vannacht nog geen 5 uur geslapen. Er zitten me wat dingen dwars en dan heb ik altijd zo’n moeite met in slaap vallen. Ik word sowieso tegenwoordig vaak vroeg in de ochtend (half 6 ofzo) al wakker omdat ik naar de wc moet en als ik dan stress heb dan gaat m’n hoofd dan gewoon aan en kan ik niet meer verder slapen.

Gaat zo een lange dag worden, gelukkig werk ik thuis. Lig as we speak met de laptop vanuit bed te werken.

3 likes

Volgende keer lekker met de trein gaan! Niet dat die geen vertraging kan hebben maar ‘t is sowieso veel fijner :+1:

5 likes

Bestie is ziek en zij kan zo ontzettend aanstellen en zwelgen dat ik gewoon niet empathisch kan doen. Precies het type ‘grieperig’ waar ik zo slecht tegen kan.

In other news, ik hoor een specht op een boom roffelen en dat vind ik gezellig

5 likes

Ik was ook al gister doodleuk zonder mondkapje door het winkelcentrum aan het lopen omdat ik dacht dat het niet meer hoefde. Voelde me echt een aso daarna :’)

1 like

Misschien juist omdat je het alleen doet nu?

Ik vind mezelf sowieso erg volwassen als ik de huur weer betaald heb. En de ramen sta te zemen ofzo.

2 likes

Bwegh ik haat de stress en onrust die bij de start van een nieuwe baan horen. Allemaal nieuwe mensen ontmoeten, (collega’s en clienten) jezelf weer moeten ‘bewijzen’, 100x aanhoren dat ik er veeeeeeeeel jonger uit zie dan mijn 30 jaar (yes I know thanks) en allemaal dingen toegestuurd krijgen waar je niets van snapt. Kan niet wachten tot ik gewend ben!!

30 likes

Dat vind ik ook zo. Met thuiswerken vind ok ook niet helpen.

2 likes