Wat je even kwijt wil #58

Oke mn eerste werkdag is top. Ik word ingewerkt door een toffe chick met blauw haar en tatoos en toffe piercings en ze is zo lief.
En de rest gaat helemaal prima ik werk met een mega naaimachine en ik mag straks al een echt ding maken.

Sorry voor de dagboekpost verder maar ik zag er een beetje tegenop ik ben zo opgelucht. Nu wachten op mn loon ik wil ook coole tattoos en piercings.

157 likes

Ja, dat is echt nooit leuk. Ik ben deze maand ook voor de tigste keer weer ergens begonnen.
Heb wel geleerd dat je het moet loslaten. Het is logisch dat je alles nog moet leren, dus laat het over je heen komen en dan wordt vanzelf alles duidelijk.

3 likes

Minstens een paars iets :sunglasses:

Ik moest net een lijst met namen oplezen voor de aanwezigheidsregistratie en allemaal namen die ik nog niet eerder had gehoord dus vet awkward. :sob:

3 likes

Whahaha

Mijn dochter wil later archeoloog of egyptoloog worden, maar niet op dit vlak hahahaha

5 likes

Ik had net echt zo’n vervelend teams gesprek met een medewerker. Kwam ook een beetje door een miscommunicatie. Ik dacht dat hij al wist wie ik was en wat ik kom doen. Ik heb de afgelopen tijd verschillende presentatie gedaan en het stond overigens ook gewoon in het mailtje. Maar blijkbaar was hij nieuw. Ik heb gelijk toen hij geen idee had waarover ik het had mij verontschuldig, maar er bleef een hele vervelende toon ): Ik vind het altijd lastig om dit weer van mij af te schudden.

2 likes

Ik was net in de ah en een schap was compleet leeg wegens een WORP. Dus ik dacht okƩ is dit een gangbare term die ik niet ken of wat. Klinkt een beetje scifi ook.

Het betekent

winst door optimale ruimteverdeling

Hoezo verwacht je dat je klanten dat weten

21 likes

Jij verontschuldigd je aan iemand die nieuw is en niet weet wat jij komt doen?

Zo te lezen bij jij juist heel lekker bezig daar! Laat hem/haar maar sorry zeggen.

4 likes

Hahahhahahaha.
Ik heb op dat hoofdkantoor gewerkt en echt zo lang gedacht dat een worp stond voor het werpen van nieuwe artikelen in het schap. Later wist ik pas de echte betekenis hahahha

10 likes

Ja nou ik snap wel dat ik hem misschien overviel met informatie ineens en als ik wist dat hij nieuw was had mij even goed voorgesteld en uitgelegd wat mijn functie is, maar diegene die ik hiervoor moest inplannen wisten gelijk wie ik was door de presentaties. Maar ik denk ook van als je mijn mailtje niet begreep, waarom niet even vragen en het gewoon maar accepteren.
Soms haat ik mijn dienstverlenende rol.

5 likes

Nou niks om je stom of schuldig over te voelen, echt niet! Hij had eerder iets kunnen zeggen, bijv een hoi ik ben nieuw dus kun je jezelf even voorstellen bijvoorbeeld. Het is niet alleen jouw verantwoordelijkheid! Zeker niet zelfs.

9 likes

Nou dan zou ik elke keer terugsturen dat je de uitslag direct laat weten als je hem ontvangt, hallo zeg. Alsof die uitslag sneller komt na zo’n bericht

4 likes

Wtf ok?
Snap echt geen jota van die regels meer, want stel je voor dat ze het makkelijk zouden maken :expressionless:

2 likes

Zat gisteravond te bedenken wat ik wilde eten als het weer pijnloos kan en toen had ik zo zin in de veggie McKroket. En hoopte dat hij snel terug was. En nu is die blijkbaar weer in het assortiment.

Hoop zo dat ik snel weer kan eten, zo zin in :drooling_face:

5 likes

Het geeft iemand nooit de reden omdat bot te blijven doen (vervelende toon aanhouden)
Gewoon een hork(in)

3 likes

Op de site van Rijksoverheid staat in het ov, dus ook in de bus dan lijkt me

1 like

GGD hier gaf zelf aan binnen 48 uur. maar mag een werkgever hier wel om vragen? anyhow, hoop dat je je snel beter voelt!

1 like

Ik ben echt behoorlijk chagrijnig, wordt even semi last minute geditcht voor iets deze week. Mooi klaar mee, eerlijk gezegd!

1 like

Ik voel me beduidend beter want ik heb weer zin in koffie :dancing_men:

16 likes

Ik was ook net in de super zonder masker…mag dat nog niet dan? Er hing geen poster meer op de ruit dat t moest. Oeps

3 likes