Ik las net dit artikel en dit lijkt wel van de speld joh. Man heeft lang haar en wordt volgens hem als vrouw nagestaard, erg bijzonder
Hierdoor krijg ik toch wel wat medelijden met alle aantrekkelijke vrouwen in de wereld. Kortom: mannen, gedraag je. Ik weet als man dat het onmogelijk is om niet te kijken naar een mooi figuur of een leuk koppie, maar doe het dan op zijn minst onopvallend of vanachter je zonnebril, zodat vrouwen niet telkens worden weggejaagd.
Echt zo fucking weird, hij denkt dat hij een heel woke praatje aan het houden maar slaat de plank echt finaal mis.
Tis gebeurt weer een wig excisie, maar man deze was pijnlijker dan de huisarts. Chirurg had haast denk ik.
was het niet goed verdoofd?
Hahaha ja echt dat
Nee en toen ik dat aangaf bij het knippen van de nagel, zei de chirurg dat dat hoort bij dit stukje.
Voor mij is het wat lastiger om nieuwe regels te begrijpen ivm autisme. Vooral nu het zo vaag beschreven is en je op bepaalde plekken het wel en niet mag. Dus ja, wel iets ingewikkelder dan voor een ander misschien
Alleen dat aanstaren vind ik dan wel heel ver gaan. Toch gebeurt dit, want is het mij al vaker dan één keer overkomen.
-
Als je dat al ver vindt gaan, wees dan maar blij dat je geen vrouw bent.
-
Het is een man overkomen dus nu bestaat het echt!!1!
Waarom denken mensen dat je wel ff een Teams vergadering kunt doen van meer dan een uur IN EEN TREIN??? Muil houwe gewoon.
Ik vind de Radio Veronica tv reclame echt heel erg âkijk ons eens Ă©chte muziekliefhebbers zijnâ achtig. âWij draaien ~deep cuts~ die je nergens anders hoortâ en gewoon hoe ze praten en de hele sfeer in die reclame is echt zo âdraag jij een Metallica shirt? Noem 92 liedjes danâ
Nog een halfuur te gaan en mijn hersenen willen niet meer werken. Hopelijk komen er geen spoedjes meer đ„Č
Ik was express een uur vroeger begonnen met werken zodat ik vanmiddag lekker op tijd klaar zou zijn, nu is er ineens een spoedoverleg ingelast waardoor ik alsnog tot laat bezig ben.
Dan morgen maar een uurtje eerder stoppen.
Spoedoverleg zou verboden moeten worden
Oh mijn God, wat is er toch de laatste tijd?? Ik kom thuis en is het slaapkamerraam tijdens de storm opengeklapt, alles wat op de vensterbank stond (vazen, lamp en kandelaars) is kapot gevallen op de vloer. Mijn matras is zeiknat, de vensterbank was een plas regenwater, en de vloer is ook een plas water. En het raam heeft misschien al wel sinds afgelopen vrijdag opengestaan.
Oh wat heftig! Klinkt alsof je gevallen bent ook? Is er iemand thuis nu om je op te vangen? Even in de gaten houden, als je het niet vertrouwt gewoon even naar de HAP!
O jeetje. Goed in de gaten houden! Heb je ook de gegevens van de automobilist?
Oh wat naar, laat goed voor jezelf zorgen en bij twijfel gewoon even bellen!
Vanaf vrijdag voorspelt mijn weerapp allemaal en ik kijk er nu al naar uit. Opkutten met die wolken, wind en regen