Wat je even kwijt wil #58

Zou even de HAP bellen en je echt even laten beoordelen(evt door naar de SEH) ook voor de statusvoering voor evt schadevergoeding.

15 likes

Wat schrikken! Gelukkig ben je thuis.
Ik zou voor de zekerheid morgen nog langs huisarts gaan. Mocht er later wat komen dan staat dat genoteerd.
Geen idee of broodje aap verhaal is maar staat me zoiets bij mbt verzekering.

Edit. @Broodrooster is me voor.

3 likes

Can’t wait!

3 likes

Je weet niet precies hoe het is gebeurt ( heb je bewustzijn verloren of ging het gewoon erg snel), hebt een stuur in je buik gehad (doet het daar nog lijn? Voel je je duizelig). Hoe hard reden jullie? Voor mij reden genoeg om je even te laten checken. Je kunt ze ook bellen voor overleg wat de arts wil.

8 likes

Eens met @Broodrooster , bellen! Als een aanrijding geen reden is weet ik niet wat wel een reden is. stuur in buik is sowieso een reden om even te overleggen met een arts!

6 likes

Ik voel me echt zo kut vandaag, meerdere teleurstellingen en voel me ook op het randje van ziek worden en hoop dat het niet doorzet.
Hoort er gewoon bij maar barst al de hele dag bijna in janken uit.

Gelukkig zit deze dag er over 2 uurtjes op en kan ik dan lekker eten bestellen, janken en vroeg naar bed.

5 likes

Ik kwam er net pas achter dat AH blijkbaar een groot deel van de bonnetjes in de AH-app zet. Kreeg net de vraag of ik de bon uit wilde laten printen of het hekje met mijn bonuskaart wilde openen. Ik vind de bon niet uit laten printen wel een goede eigenlijk.

8 likes

Ik hoorde net de hele tijd een helicopter boven mijn huis en ik dacht wat blijft hij hangen… is er een gijzeling in de Apple store op Leidse :scream::scream::scream:

1 like

Eerst overvallen en vervolgens (vermoedelijk) gijzelen. Verschrikkelijk voor de mensen die in die winkel zijn.

2 likes

Jaa echt hele bizarre beelden! Het was hier net ook ff chaos met undercover politie auto’s die voorbij kwamen scheuren

3 likes

Veel beter dan Versjes van Lars.

2 likes

Shit joh dat je een ongeluk hebt gehad :pleading_face:. Als je iets van vragen hebt over je rechten etc. mbt schadevergoeding als aangereden fietser mag je me DM’en als je wil (is mijn werk). Beterschap :hugs:en ik zou morgen ook even langs de huisarts gaan. Al is het maar voor de zekerheid!

5 likes

@pastelzwart Jeetje wat schrikken zeg! Hoop dat het morgen allemaal ook nog meevalt. :hugs:

Ik heb net gehoord dat ik een baan niet gekregen heb (uit 2 laatste kandidaten) en eigenlijk niet echt met een reden. Ze vonden ons allebei heel erg goed, maar zijn toch voor de ander gegaan. Zo balen, kan er ook precies niets mee…

6 likes

Wat prachtig, en wat is hij afschuwelijk jong overleden.

Ik vond ā€œWat helptā€ ook zo goed.

1 like

Mn kat wil de hele tijd mn maltesers begraven omdat hij denkt dat het een drol is weirdo

40 likes

Altijd zo lekker als je de was hebt gedaan en de ruimte waar de was hangt ruikt helemaal naar wasmiddel :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Grrrr Grey’s speelt weer met mijn privĆ©

1 like

Ik heb net ontslag genomen. Wat een mega opluchting. Ik zat al twee jaar in de knoop met het wel en niet leuk vinden van het kappersvak en heb een paar weken geleden echt de knoop doorgehakt voor mezelf. Ik werk tot 1 april en ga dan op 13 april starten met een BBL opleiding van 1,5 jaar tot verzorgende IG. Mega veel zin in een nieuwe uitdaging en een enorme last van mijn schouders gevallen.

249 likes

Zo energieloos šŸ˜®ā€šŸ’Ø

Thuis gekomen, eten opgewarmd, gegeten, een uur een dutje gedaan, een uur verspild aan datingapps, gedoucht en nu weer in bed.

Er ligt nog was. Carnavalskleren die ik moet uitzoeken. Overvolle prullenbakken. Afwas. De komende drie dagen moet ik gewoon werken, ik ga nog uit eten, ik ga carnavallen, er blijft iemand logeren, en zondagochtend vroeg vertrek ik op vakantie. Vraag me af of en wanneer ik de to do lijst nog afgewerkt krijg.

Ben zo moe, wil nu gewoon slapen, maar ook nog geen les klaar om morgen te geven (haha ff flashback naar hoe ik vroeger dacht over docenten … die kinderen zouden eens moeten weten what a mess mijn leven is).

Voel me ook gewoon kut en leeg door een gebroken hart, een verwaterende vriendschap en gebrek aan liefde. Zal ook wel energie zuigen.

Was ik nog maar eens een student zonder verantwoordelijkheid.

18 likes

Wat goed van je je! Geniet van je bijna twee weken vakantie straks en succes alvast met je opleiding! En ook met afscheid nemen van klanten misschien? Lijkt me ook gek

3 likes