Wat je even kwijt wil #58

Thanks! Ja dat zal zeker best moeilijk zijn. Ik heb best een hoop vaste klanten die dit niet zullen zien aankomen. Maar aan de andere kant ook wel zin om eindelijk te kunnen vertellen dat ik wat anders ga doen. Als ik nu met klanten die zelf al in de zorg werken, over de zorg aan het kletsen was was ik ergens al enthousiast maar ik kon nog niks vertellen natuurlijk. Vanaf nu is dat allemaal wat makkelijker.

15 likes

Ahh dan zullen ze het vast alleen maar leuk voor je vinden!

1 like

Ik heb m’n bed verschoond en ik dacht dat het lekker rook maar het is misselijkmakend. Ik moet snel slapen, anders ga ik over m’n nek

Mag ik vragen wat je er precies zo erg aan vindt? Had je het wel ok gevonden als die teamleider even bij jou gecheckt had of hij/zij dat mocht doorsturen? Persoonlijk zie ik het probleem niet zo… ja, het was netter geweest als hij/zij even gevraagd had en daar zou je, wanneer je start best een opmerking over kunnen maken “hee trouwens, ik hoorde dat je mijn voorstelstukje had doorgestuurd, leuk dat je zo enthousiast bent en me een warm welkom wil geven maar ik had het ook wel fijn gevonden als je dat van te voren even had gevraagd voordat je het doorstuurde” oid. Ik zou er nu niet zo’n big deal van maken eigenlijk

7 likes

Ik ben echt niet van de media is fake news en blabla, maar als je nu bij Jinek Victoria Koblenko hebt en bij Op1 haar man, Levchenko, om de Oekraïne crisis te duiden mag je jezelf toch wel ff achter je oren gaan krabben als redactie

18 likes

Vooral het niet weten inderdaad. En dat ik iets stuur voor A, maar dat ze het achter mijn rug om ook nog gebruiken voor B (en misschien wel C, D en E). Wat gebeurt er nog meer achter mijn rug om vraag ik mij dan af.

1 like

Nou ja, het is een stuk geschreven voor A met hetzelfde doel als het nu voor B heeft, in dezelfde organisatie. Als ze nou je instagram af waren gegaan of info uit privé whatsapp gesprekken hadden gehaald okay, maar dit is een zelfgeschreven stuk waarin je je voorstelt… op basis van de info die je hier deelt, vind ik je overreageren en er vooral niet te veel achter zoeken. Zoals ik in mn vorige bericht zei, je kan er wat van zeggen tegen die leidinggevende als je er werkt als het je echt hoog zit maar verder zou ik het laten.

1 like

Ik vind Levchenko wel een interessante bijdrage leveren.

1 like

Kennen jullie die meme van there are two types of people at the beach? En dan heb je zo’n instagirl die een hele photoshoot houdt en een chick met goggles die een vis nadoet. Dit was echt precies vandaag de scène. Mijn vriend is bij me op visite in Costa Rica en we zijn een weekje op vakantie in Panama nu. We zaten in een local bus naar het strand toe en raakten aan de praat met wat Italianen. Super gezellig en we gingen dus samen chillen aan het strand. Bleken het travel influencers te zijn die elkaar uitgebreid gingen fotograferen en poseren, drone erbij alles. Terwijl mijn vriend in en ik met onze duikbrillen krabben probeerden te vangen inclusief geluiden…

67 likes

Ligt het nou aan mij of lees ik hier elke dag wel een bericht over ingegroeide teennagels?? :face_vomiting:

5 likes

Het gaat er de laatste tijd wel te vaak over ja

4 likes

Dat valt onder dagboekpost of niet

3 likes

Let’s agree to disagree.

3 likes

Vriend en ik hadden vandaag een bruiloft van onze beste vrienden waar we ook getuigen waren n omdat de bruid uit Indonesië komt en nog amper Nederlands spreekt was het in het Engels. De vrouw die ze trouwde had het over de datum en dat dat een palindroom heet. Ze wist niet hoe dat in het Engels heette en zei toen dat je de woorden paling en droom maar moest vertalen en dat zou het dan wel zijn. Echt omg :rofl:

17 likes

Krab geluiden?

1 like

Ik zei eergisteren nog tegen mezelf: de volgende keer ga je met de trein vriendin! Haha wat een gedoe joh, heb echt nog nooit zoveel pech en stress gehad met een vlucht. Maar de snelheid won het deze keer (oké en de kosten want een maand geleden pas geboekt) maar daar ben ik van teruggekomen. Wel een goed excuus om snel weer eens terug te gaan!

2 likes

Terwijl het gewoon hetzelfde woord is :joy:

1 like

Ik vertrouw mensen die vroeg opstaan leuk vinden niet.

Aan de andere kant ik lig t liefst 24/7 op bed dus ik vind uberhaubt opstaan al kut.

18 likes

Same, de ochtend voor 9 is gewoon kut.

6 likes

Shit ik zag mensen hun autoruit krabben. Heb net 1 week een auto, en de hele week gedacht om spullen zoals krabber te kopen maar dat uiteraard niet gedaan. Fingers crossed dat ik vandaag de dans nog ontspring omdat ik hopelijk iets beschutter geparkeerd sta. Na werk meteen een ritje Action

2 likes