Wat je even kwijt wil #58

Ik test nu eindelijk twee dagen negatief en ik heb deze week nog een afspraak staan met de nagelstyliste. Dus ik hoop dat ze reageer op mijn appje of ik wel mag komen of liever niet.
Daarnaast ga ik weer mijn eerste tripje plannen met een vriendin naar Düsseldorf dus daar heb ik zin in!
Nu weer eventjes aan het werk, inmiddels mag ik al 6 uurtjes per week werken en dat vind ik fijn. Merk ook echt dat de burn-out echt nodig is geweest om mijn blik op werk te veranderen. Want vanmiddag heb ik een gesprek ingepland met mijn manager en ik ga aangeven dat ik niet terug meer wil naar 40hr maar naar 32.

7 likes

Gewoon allemaal audio opnames maken zodat je ze later eventueel kunt gebruiken/terug kunt luisteren. :sunglasses:

4 likes

Voicememo’s😏

3 likes

Ik ging net even info opzoeken over mijn nieuwe woning, ik dacht misschien is er een fanatieke hobby fotograaf met wat extra foto’s van de bouw (vind ik leuk om te zien) of tref ik ergens medebewoners. Nu heb ik echt in de krochten van internet een forum gevonden met mensen die dat hele project finaal afzeiken, want lelijk en mensen die er dagelijks langskomen omdat ze naar hun werk moeten zitten nu met de gebakken peren :joy::joy: ondertussen worden er wekelijks foto’s gepost van de vordering van de bouw, vanuit meerdere hoeken ook hahaha. Heel vermakelijk dat topic. Verder snap ik niet zo goed dat mensen zich zo druk maken om hoe het project eruit ziet. Heb er vrij weinig last van als ik straks binnen zit met uitzicht over de hele stad vanaf 10hoog :ok_hand:t2:

28 likes

Ik ben met de auto naar een afspraak gegaan, wat een rijkdom. Beetje cruisen, beetje koffie drinken. Heerlijk

6 likes

Koop die krabber met handschoen en dan ook maar meteen die ontdooispray. Winst van tijd 's ochtends :smiley:

7 likes

Ik heb zo een sollicitatie en alles gaat mis haha. Misselijk in de trein, een meisje die een facking irritant telefoongesprek heeft in de tram. Bloesje wat blijkbaar niet kreukvrij gestreken kon worden. Ook niet aan gedaan trouwens maar daardoor wel nog lastminute snel iets anders moeten pakken.

Hopelijk gaat het vanaf nu wel beter want heb wel oprecht zin in het gesprek.

@Soy.peor ja opstaan is echt vreselijk. Laat mij lekker in bed hangen.

5 likes

Succes!! :four_leaf_clover:

3 likes

Thanks voor de waarschuwing, andere zouden we allemaal denken dat het weer is gebeurd :cry:

9 likes

Op mijn vrije dag :cry:

2 likes

@pastelzwart heb je een beetje geslapen?

Ik ga naar Einaudi volgende week en ben zo blij want IK WACHT HIER AL 2 JAAR OP :tada:

28 likes

Ik kan vanuit mijn raam vaak de onderbuurvrouw zien die haar hond uitlaat, en bijna altijd wandelt haar kat ook gezellig mee :pleading_face:

53 likes

Mijn hondje (ofja hondje van m’n ouders) is net weer opgehaald na weekje logeren en ik mis haar nu al. Ineens weer zo stil en leeg in huis, terwijl ik haar ook flink vervloekt heb, vooral dit weekend met al die regen.

5 likes

Oh ik ben zo jaloers!!! Veel plezier gewenst alvast!!!

1 like

Jeej lekker geiten ingewanden soep eten en dinamiet van de berg afgooien.

4 likes

Er is vlakbij werk een Jumbo verbouwd dus iedereen krijgt 5 euro korting vanaf een bepaald bedrag, dat vond ik al leuk maar toen zag ik dit ineens liggen voor 50 cent per stuk. :o_o: Meteen van iedere soort twee gekocht haha (wel melk beide).

Van tien euro nog wat voor vier repen naar twee euro. :ok_hand:t2: Leuk boodschappen doen zo. Maandag sowieso maar weer daar boodschappen halen want tja 5 euro korting. :rofl: Voel me echt een Nederlander zo.

13 likes

Ik kan echt niet wachten tot de lente. Merkte gisteren dat ik door een paar dagen storm alweer sip en moe was, en leef vandaag weer helemaal op door de zon :sunny:

21 likes

Ik heb het niet gekeken dus misschien mis ik iets, maar waarom vind je Victoria Koblenko geen geschikt persoon om hier wat over te zeggen? Ze is Oekraïens en heeft politicologie en Ruslandkunde gestuurd, ze heeft wat dat betreft wel een relevante achtergrond toch?

14 likes

Een BN’er ( sorry geen naam ) is een collega van mij geworden en stuurde een mail over iets. Ik dacht eerst dat het een grap was. :joy:

4 likes