Oh ik ben hier in Keulen heengeweest in 2018 (volgens mij haha) en het was echt PRACHTIG! Alvast heel veel plezier gewenst!
eten tijdens een toiletbezoek is echt chill
Normaal mag ik je wel maar gadverdamme zeg
Maar het is toch niet de eerste keer dat Koblenko zich bezighoudt met de politieke situatie in haar geboorteland? Ze heeft wel een bachelor in politicologie en ze heeft basis in Oekraine. Ik heb Jinek niet gezien, maar zit ze daar echt als âexpertâ, of ook gewoon als (ex-)burger van haar vaderland?
Er zullen ongetwijfeld vele academici zijn met veel meer kennis, maar dat wil niet zeggen dat Koblenko haar bijdrage niet waardevol kan zijn. Ze is puur op vlak van diplomaâs zelfs beter onderlegd dan Lev, maar zijn bijdrage wordt dan wel als waardevol gezien? Daarbij; Jinek is RTL. Ik denk dat Koblenko het misschien veel duidelijker kan duiden voor het publiek van Jinek dan een zuivere academicus (alle respect voor academici natuurlijk)
Edit; niet alleen op jou gericht dit
neem ook geen volle maaltijd mee maar had nog toevallig een stukje pizza in mân hand
Oh brr ik vind het juist altijd naar als ik nog eten in mijn mond heb en ik moet naar de wc. _O-
Ik heb net zoiets walgelijks. We zijn hier net komen wonen en ik had last van de zon. Ik doe dus het zonnescherm (luifel) naar beneden. Zitten er allemaal bijen en vliegen in. Ze leken dood. Dat was al vies. Ik kijk een halfuurtje later weer naar dat scherm, beginnen ze ineens allemaal te bewegen.
Die hebben daar dus overwinterd denk ik?
Ik wil echt meteen een nieuw scherm, gelukkig was het al aan vervanging toe maar nu wordt het wel tijd om er echt werk van te maken. Brr.
Ik wil voor zondag eigenlijk een massage boeken, maar heb dat nog nooit gedaan en vind het een soort van spannend en dat houd me tegen. Waarom ben ik zo
Vanochtend weer twee uurtjes erbij gepakt op werk (zit bijna weer op 100%), paar wasjes gedraaid, afgewassen, etc. Maar ben ineens zo moe. Kan niet stoppen met gapen. Staat eigenlijk ook nog rondje hardlopen en naar appie op de agenda maar het liefst ga ik terug naar mân bed.
Aah dat snap ik!â âgewoonâ doen, u deserve it
Dat is ook wel even spannend, maar als je eenmaal ligt is het zo de moeite waard!
En desnoods gewoon aan het begin zeggen dat het je eerste keer is, dat haalt de spanning er een beetje af.
Geniet ervan!
Besloten om morgen de remmen van mijn fiets toch maar eens te laten maken. Steeds als ze worden afgesteld dan werken ze een paar weken goed en dan doen ze het ineens niet meer.
Best gevaarlijk eigenlijk. Ach ja ik moest zo nodig een goedkope bouwpakket fiets hebben lol. Verder wel fijne fiets hoor haha, denk dat met in elkaar zetten iets niet goed is gegaan ofzo toen of er is iets kapot.
Maar ja remmen van mijn andere fiets werken weer veel te goed haha, had gisteren stuur al in mijn kruis omdat ik moest remmen. Maar dat is geen fijne dagelijkse fiets dus moet die andere wel laten fiksen. #liefdagboek
Is het wellicht een zwerm? Zo ja,kun je een imker bellen.
Nou het zou kunnen dat er aan de andere kant van het huis een boom staat met een nest. Maar mijn buren zeiden dat het wespen waren. Maar dit waren duidelijk bijen (of echt eeeenorme wespen). Maar zou een bijenzwerm ook in een dichtgegroeide boom kunnen zitten?
Ik weet wel dat die boom eens flink behandeld moet gaan worden
Ja dat kan zeker. Mijn vader is imker,t Het kan zijn dat ze zijn gaan zwermen. Dat betekent dat een deel van het bijenvolk weggaat en ergens anders heen gaat. Bijvoorbeeld dus een boom.
Ik heb het zonnescherm dichtgeklapt en wil het nooit meer open doen haha.
En ik ben bang dat je zegt dat ik killer wasps heb en vannacht word aangevallen als ik slaap.
Maar wespen kunnen geen zwarte pootjes hebben toch???
Ja ze zijn niet echt fluffy maar toch ook geen wesp.
Dit was toen ik nog naĂŻef dacht dat de vorige bewoners gewoon fucking goor waren en allemaal dode beesten in hun scherm hadden.
Dat links is een normale vlieg trouwens, die ging ook weer leven.
Oeeh als je een nieuwe koopt heb je er misschien wel een die ik heb gemaakt
Haha verder wel heel vies ja