Wat leuk dat ze daarmee komt aanzetten.
Haha nouja dat zou wel een meevaller zijn als je er niet op rekent
Zo accuraat hoe dit soort dingen werken op deze wereld.
Heb ik vandaag een dag vrij genomen om te kunnen schoonmaken? Zeker wel. Maar ik heb dan ook het vieste klusje in huis gedaan dat ik al meer dan 2 jaar had uitgesteld, namelijk achter het fornuis schoonmaken. Met wat er allemaal lag kon je een hele muizenfamilie voeden.
MY GOD helemaal finaal opgebrand. Opleidingsdag via teams is echt pittig .
Ja ik rekende op een paar maanden dus was helemaal verrast. Laatst ook 6 maanden op een bijzettafeltje gewacht (niet van MADE).
Ik ben ook super blij met mijn Made bed, kost een rib maar dan heb je ook wel wat.
Vandaag is helaas de vrijwilliger die ook op kantoor zit weer terug en die snuift de hele dag door, ik trek het echt niet als mensen hun neus ophalen de godsganse dag. HOU OP.
Ik heb sinds een maand een nieuwe baan. Nu word ik uitgenodigd voor een middagborrel bij mijn oude baan, maar ik twijfel toch omdat die borrels deels wel gaan over werkgerelateerde dingen en ik zit daar niet meer helemaal in natuurlijk. Ik zou dan de enige oud-collega zijn en er zaten voorheen ook geen oud-collega’s bij dus dat is ook een beetje raar. Maar aan de andere kant vond ik het wel altijd heel gezellig daar (was meestal bij de borrels aanwezig en kon goed met m’n collega’s opschieten, is trouwens een klein team) en ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de projecten waar ik nog bij betrokken was.
Misschien stel ik ook wel voor om met een aantal directe collega’s apart iets af te spreken. Pff ik kan altijd alles zo overdenken
Oh ik zou gewoon gaan! Ik werk al drie jaar niet meer bij mijn vorige werkgever maar sluit (of sloot pre corona haha) met regelmaat bij dingen aan. Superleuk juist om elkaar weer te spreken en te horen hoe het met bepaalde dingen gaat, komt ook altijd genoeg niet werk gerelateerds naar boven en een hoop vragen naar mijn huidige baan.
Oh my god, mijn collega doet dit steeds tijdens Teams-overleggen! Ik kan dan ook nergens meer naar luisteren
Heb jij dat ook of spreek je hem/haar verder niet en hoor je alleen het gesnuif?
Ik heb mezelf de opdracht gegeven om mijn kledingkast deze week eens grondig op te ruimen. Dingen die ik nooit meer aan trek en ook niet gemist heb het afgelopen jaar ook echt weg doen. En de 5 zakken die op de logeerkamer staan ga ik ook grondig uitzoeken zodat ik 2 stapels kan maken. 1 om weg te gooien en 1 om naar de kledingbank te brengen zodat mensen met weinig budget er plezier van kunnen hebben.
Gewoon lekker gaan. Doe ik als ik de kans heb.
Als de kleren nog goed zijn kun je ze ook naar het goed brengen! Of naar moveoo.
Ik breng het zelf liever naar een kledingbank.
Die delen het uit aan de mensen die echt heel weinig hebben. Kringloop vraagt er soms echt nog best wat geld voor.
Ik mute deze mensen. Als ze iets willen zeggen zetten ze hun geluid maar weer aan, Teams pakt dan ook precies dat gesnuif en dan hoor je de spreker niet meer.
Moveoo is geen gewone kringloop iig qua prijs
Die ken ik niet. Zit hier niet in de buurt
Ik wou het inderdaad naar de kledingbank brengen om de reden die @Flopsyunicorn geeft. Het andere wat je noemt ken ik niet maar kan ik ook eens opzoeken!
Pfff er was iemand net zo aan het fucken op de weg. Hij reed 60 op een 80 weg. Dus ik dacht ik haal in want hier wil ik niet achter rijden. Begint hij ineens ook harder te rijden terwijl ik inhaal! Ik moest steeds harder gaan rijden omdat hij naast mij bleef rijden en ik kon niet meer terug achter hem omdat er anderen achter me reden. Reed op den duur gewoon 120. Het zit me nu ook helemaal niet lekker, omdat ik bang ben dat er op dat koment net een snelheidscontrole was en bewijs dan maar dat je er niets aan kon doen. Mensen zijn echt zo kut soms, waarom doe je dat
Gatsie ja wat akelig, die heeft dan het gevoel dat hij in z’n eer wordt aangetast als hij ingehaald wordt ofzo Ik erger me in zulke situaties ook aan mezelf dat ik dan niet gewoon weer snelheid terug neem en er weer achter ga rijden maar dan toch door blijf zetten en uiteindelijk inderdaad een snelheidsboete riskeer. Ja je kunt er dus wel iets aan doen, namelijk gewoon er weer achter gaan rijden. Dus al kon je bewijzen dat die auto stom deed had je nog schuld ben ik bang.