Dit is de laatste week dat ik volledig vanuit huis werk dus ik heb me helemaal gezelfbruind/zelfgebruind/bruingezelfd gewoon omdat ik een keer wil zien hoe het eruit ziet en of het vlekt
Nice, wat is de tussentijdse evaluatie van het product dat je hebt gebruikt?
Heb net mn haar geknipt. Was nodig maar zal morgen wel weer spijt hebben.
Ik voel me net een glibberige rachel hazes in mn eigen bed maar ik zie nog niks. Geduld. Hopelijk geeft het niet af op mn dekbed
Is die van bondi sands btw, die kreeg hier goede reviews
ik geloof niet dat mensen porter/stout bier daadwerkelijk lekker vinden
Mn vriend kijkt beneden voetbal met een vriend, ik lig boven op bed een beetje te mobielen en half in slaap te vallen. Heeeerlijk met geroezemoes op de achtergrond. Mini geluksmomentje
Er werd net (10 voor 10) aangebeld en door de verhalen hier twijfelde ik om open te doen
Naja het was een buurjongen die ik niet ken die vroeg of ik een iPhone lader had, maar hij had een sneetje op zijn wang? aan de ene kant vind ik het vreemd, aan de andere kant zou ik ook niet zonder mobiel kunnen in de avond haha
https://vm.tiktok.com/ZMLhtfCqj
Vind haar tiktoks over dit stereotype meisje uit boeken en films echt zo accurate en hilarisch
Ik heb mân hele hak opengehaald door mân nieuwe laarsjes niet in te lopen en meteen een dag te gaan dragen. Vet kut er zit echt geen vel meer op. Nu moet ik morgen voor de zoveelste keer sporten afzeggen, terwijl ik voor het eerst in weken wel zin had om te gaan. Kom er nu ook achter dat je het witte gedeelte van een pleister nooit groter kunt maken??? Nooit over nagedacht eigenlijk maar ook dat is vet onhandig want het wondje is groter dan de pleister. Maar de zon scheen wel vandaag en heb zelfs zonder jas in de zon gezeten. Welterusten dagboek.
Wat vervelend! Witte stukje groter maken kan wel toch, als je van pleister 1 het plakkende stukje afknipt en dan van pleister 2 het plakstukje over de buitenkant van het witte stukje van pleister 2 heen plakt? Dit is echt moeilijk uit te leggen haha
⊠waarom heb ik hier zelf niet aan gedacht
Je kreeg al pleistertips maar wat ook nog helpt is een inlegkruisje aan de binnenkant van je laarsje plakken! Dan zit het wat zachter
Geschreven door: John Green
Haha, moest idd gelijk aan zijn voeten denken
Meer mân vriend die zân hele Mexicaanse scheldwoorden collectie eruit gooit als hij mis grijpt. En ik hem eraan moet herinneren dat ze hier ook Spaans sprekenâŠ
Ik had vanmiddag een man op het werk en die ging aan me opsommen wat er allemaal over mij te vinden was op internet. Vertelde trots dat ie wist waar ik vandaan kwam (klopte niet precies), waar ik op school zat en waar ik gestudeerd had, hoe de achternaam van mân vriend was. En ik zou ook onder een foto gereageerd hebben (vast wel), en ik moest daar maar mee opletten.
Alles wat ie noemt komt van fb en LinkedIn en dat mogen mensen die mij googlen best weten, maar was toch beetje bijzonder dat ie dat zo âtrotsâ zat te vertellen.
Dit forum schoot trouwens wel door mân hoofd en de hele Royke-gate. Maar daar zei die niks over.
Ik zou dit toch wel onder de noemer âcreepyâ scharenâŠ
Ja he. Mân vriend zegt dat er vast nog veel meer mensen zijn die me googlen en dat dat comes with the job, maar vond het ook vooral creepy dat ie het me zo zelfgenoegzaam ging vertellen. Alsof ik die info over mezelf niet weet.
Edit: haha als ik mezelf google is de eerste hit een naamgenoot (voor- en achternaam) die life coach is, haha, echt leuk dat mensen dan misschien denken dat ik dat ben met mijn side hustle.
Ik kon bij Eva Jinek alleen op het decor letten. Die raampjes, planten. Deed zo jaren 90 aan ofzo
Ik was 2 weken vrij (quarantaine ivm Corona en gunstig geroosterd) waardoor ik mijn eigen ritme kon volgen. Nu ben ik echt een nachtvlinder en ging ik eigenlijk steeds pas rond 4.00 slapen. Ondanks een valdispert vannacht weer pas veel te laat in slaap gevallen en nu heb ik het kapot zwaar. Het erge was dat ik dit gewoonweg al zag aankomen maar dat het me niet lukte om alsnog eerder in slaap te vallen. En komende carnavalsdagen zullen al helemaaaaal niet helpen aan mijn ritme