Gatverdamme ik gooide per ongeluk een bruistablet in mn mond zonder het eerst op te lossen in water. Ik raad het af
Nu bruist het in je buik
Haha gatverdamme heb de helft in mn hand uitgespuugd, en ik liep ook nog eens over straat. Ik dacht ff dat het een zuigtablet was want die gebruik ik ook.
Oke ik wilde volgende week terug naar kantoor maar met de stijging van 40% op gas wordt dat denk een dure grap😑
Krijg je een vast bedrag voor reiskosten?
Nu met thuiswerken krijg ik niets. Geen idee hoe ze dat gaan aanpakken als je voor de helft naar kantoor gaat
Goed onderhandelen dan, je weet idd niet hoe de benzineprijzen zich precies gaan ontwikkelen maar de vooruitzichten zijn idd (Omg nu adviesprijs 2,20???)
Okeu, ik moet mezelf even een schop onder mijn reet gaan geven. Over een kwartier naar Ameland, mn koffer is nog niet gepakt en ik zit nog in pyjama op de bank.
meid ik krijg al stress van dit lezen
Oke interessant, das best weinig tijd
Haha, ik ga maar twee nachtjes en heb er familie wonen dus valt mee. Heb nog drie minuutjes over haha. (had al wel gedoucht, dat scheelt haha)
Huh heb je je pyjama aangedaan na het douchen?
Wauw ik heb gewoon al en nieuwe baan! Waar ook al 3 oud collega’s werken met wie ik het super goed kon vinden en ik heb er zoveel zin in om daar te beginnen!
Papi chulo van Lorna komt voorbij op Spotify, lang geleden. Good memories vroeger
Is dit gek? Ik doe dat altijd, love pyjama’s. Als ik op reis zou gaan doe ik echt geen glam aan.
Het was meer in de context. Je hebt 14 minuten om nog in te pakken, en je zit in pyjama. Dan denk ik huh je hebt al gedoucht? Had je dan gelijk aangekleed het klinkt zo niet efficiënt.
Overigens ben ik ook voorstander van pyjama’s en zodra ik de deur niet meer uit hoef gaat dat ding gelijk aan.
Als ik straks verhuisd ben is mijn huidige sportschool te ver weg, dus heb al een nieuwe uitgekozen. Kom er net achter dat ik daar best wel veel korting krijg ook via bedrijfsfitness, heeeel chill
Ik ben zojuist aangenomen bij een heel tof stagebedrijf!
Haha ja, ik heb er een hekel aan om in normale kleren op de bank hangen haha. Vooral skinny jeans haha.
Ik heb vanmiddag een deadline en ben er zo niet bij met m’n hoofd door het feit dat er letterlijk een oorlog aan het uitbreken is dat ik die complete opdracht in de verkeerde taal heb geschreven