Wat je even kwijt wil #58

Ja ik soms :innocent:

6 likes

Ik ook! Hahaha lekker op de achtergrond tijdens werk.

5 likes

Ik drink ook lekker een kopje koffie tijdens koffietijd. Heerlijk op achtergrond aan. Misschien moet dit in het opbiechttopic.

5 likes

Ik word altijd nostalgisch als er over koffietijd gepraat wordt want dan denk ik aan midden jaren 90 en ik als kleuter samen met m’n moeder op de bank naar deze 2 te kijken zat

:smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Statische televisie-smaak :confounded:

3 likes

Weet je dat wel zeker? :thinking:

Ik ga straks voor het eerst in m’n eentje naar de bios en van de 18 mensen met een gereserveerde plek zitten er 16 ook alleen, echt gezellig haha.

38 likes

Leuk! Welke film ga je? Alleen naar de bios is echt chill.

1 like

Mijn leeftijd? Ik begin haast te twijfelen…

Maar ik lees net de brief nog eens goed, deze is gewoon wat onhandig geformuleerd. Het lijkt om vrouwen boven de 38 te gaan en dat klopt vwb het onderzoeksdoel, maar jongere vrouwen zijn onderdeel van de controle groep (lijkt het). Ik ken dit type informed consent vrij goed maar zelfs dan vind ik deze brief best lastig te begrijpen.

2 likes

The worst person in the world, ben heel benieuwd

5 likes

Kast is juist voor iedereen bedoelt! Das ook het toffe aan het concept, dat het vrij van stigma is (ik ken bv ook plekken waar ze zulke kasten achter slot en grendel hebben waardoor je eerst moet vragen of je er iets uit mag pakken, vind dat best vernederend). Iedereen mag er dingen uitpakken en dingen inzetten, en het maakt niet uit of je dan besluit alles mee te willen nemen, of alleen 1 ding (zoals de meeste mensen doen haha).
De kast vult zich ook sneller aan dan dat die leeg gehaald wordt, over het algemeen komen er sowieso 5 x per dag mensen wel meerdere big shoppers brengen.
Tis ook heel zoet, buurtbewoners komen vaak naar me toe als ze weer wat voor een baby gevonden hebben, om te vragen of ik het wil hebben.
Uiteindelijk ga ik ook alles voor de zwangerschap weer op dezelfde manier weggeven, dus ik zie het als een cirkel en het helpen doorbreken van een stigma waarbij ik er zelf ook nog eens chille spullen uit krijg haha.
(sorry voor m’n hele essay, ik ben erg gepassioneerd over de geefkast)

Edit: sowieso stop ik eigk alles wat ik niet meer hoef in die kast, want ik haat de moeite van online verkopen.

43 likes

Normaal verf ik altijd mn moeders haar maar nu zijn mn ouders voor lange tijd in het buitenland. Krijg ik net dit berichtje van mn vader:

Ik moest je moeders haar verven. Wat een gekut joh. Ik ben halverwege maar gestopt

:rofl:

38 likes

Jaaaa omg ik keek ook altijd met m’n moeder mee. Ze ging dan ook echt koffie drinken tijdens het kijken

2 likes

Whoopwhoop ik ben t eindelijk aan t doen. Mn eerste listing staat op etsy. Kom maar door met al die bestellingen.

12 likes

Nee, hopelijk is dat een grapje! Je arme moeder anders :sob:

2 likes

Mijn energiecontract loopt volgende week af, en er zijn gewoon geen opties nu :upside_down_face:

Variabele tarieven dus voorlopig :cry:

4 likes

Ik had woensdag gekeken. 161 was m’n aanbod toen. Gister was het 174 maar wilde voor 3 jaar vastzetten dus moest bellen. Nou vandaag is het 223 dus ik denk dat ik het maar gewoon laat (ik heb tot juni).

Wat een leuk concept. Staat dit dan gewoon ergens in jouw buurt? En is dat dan een zeer grote kast? Want als er zoveel in moet… Worden die zaken niet vuil? Ligt er geen afval bij?
Sorry ik probeer het me voor te stellen want vind het een zeer leuk idee. Maar kan het me dus nog niet helemaal praktisch voorstellen.
Wil het mss graag ook in mijn buurt of de school van mijn zoontje naar voor brengen.

2 likes

Ik had variabel met 120 pm, gisteravond gekeken om het vast te zetten en zou het 155 worden dus ik dacht ik bel morgen even. Vandaag is het al 198 geworden, heb het toch maar vast gezet want vind het risico te groot dat het nog hoger gaat worden maar wtf, kan dat echt amper betalen hoor. Heb ook maar meteen een elektrische deken besteld want die verwarming blijft dus uit. :smiling_face_with_tear:

Je kan nu echt beter voor variabel gaan dan vastzetten met de huidige tarieven

1 like