Wat je even kwijt wil #58

Onze hond wordt morgen gesteriliseerd en ik vind het zoooo zielig dat ze van niks weet en wij wel en dat ik haar morgen nietsvermoedend in de auto moet zetten en dat ze dan zo’n super happy doggo is die denkt dat we ergens gaan wandelen en dat ze er dan achterkomt dat ik haar achter ga laten bij de dierenarts. :pleading_face:

Who did I become.

52 likes

@Feather zucht ik wou dat ik mensen in het echt kon muten

Nee helaas kan ik er niks van zeggen, is een vriend van een vriendin van mijn huisbaas dus ja kleine wereld ik weet het. Hij zal het ook heel verkeerd opvatten, best een letterlijk persoon

Oh sorry dat vroeg je niet hahah nee we spreken niet veel maar werken wel in dezelfde ruimte

1 like

Dankjewel, was goed gegaan. Was een hele mooie dienst :yellow_heart:. Toch altijd bijzonder als je iedereen kent.

16 likes

Gewoon er doorheen rijden. Hand ip de claxon en rijden maar!

5 likes

Oooo I feel you, recent onze hond ook voor castratie naar de dierenarts gebracht, ik zat met hetzelfde idee ( en m’n man wilde hem niet brengen want die vond het te gevoelig allemaal :joy:).

Ik heb toen voor we uitstapten gezegd ( alsof dat beest er een snars van snapt) “ Mando je gaat nu naar de dierenarts, je gaat mega kwaad op mij zijn, maar als je je weer beter voelt en je bent thuis krijg je een snack”.

Hond afgezet en vervolgens potje gejankt in de auto.

:sob:

13 likes

Oh nachtdieren is weer. Dat vind ik echt genieten

9 likes

Haha fuck ik weet ook 99% zeker dat ik moet janken, terwijl het zo’n allemansvriendin is dat ze waarschijnlijk kwispelend met de assistente meeloopt en me niet eens aankijkt. :joy:

2 likes

@Willem

Sla je slag! Ik vond net nog een zakje in m’n voorraadkast.

3 likes

Ik vond het bij die van ons ook heel zielig, maar die was een keer loops geweest voor ze gesteriliseerd werd en dat was ook heel zielig, ze voelde zich toen echt weken niet fijn. Heb toen gezegd dat ze dan nooit meer ongesteld hoeft te zijn

9 likes

Hoezo is het ook gewoon nog steeds januari, waarom duurt deze maand 3 jaar

23 likes

Ik heb t eerste zakje al leeg :thumbsup:

6 likes

Ahh jaaaa ik ook. Ik vind Raven zo leuk

4 likes

Een giggolo, die had ik niet verwacht :rofl:

3 likes

Soms te vieze grapjes maar wat bizar wat hen allemaal meemaakt elke keer hahah nu weer soort ghostbusters? Wtf echt

3 likes

Ik ga heeelemaal stuk. Die app is toch fucking fake :joy:

1 like

Hahaha is het een Nederlandse geest

Hoe weet je dat die app echt is? “Ja reviews. En het is betaald. Betaald is altijd goed.”

:rofl::rofl::rofl::rofl:

6 likes

Informatie die hij niet had kunnen weten. ‘ik hou nog van Bart en ik hoop dat het goed met hem gaat’.

Nee de tering, zonder twijfel

1 like

Jaaa wat een goed idee!

1 like

We gaan over een paar maanden naar Australië en na aankomst heb ik 22 uur om uit te rusten voor ik het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus heb die om half 2 's nachts Nederlandse tijd begint en negen uur duurt.

Normaal kan ik wel doen alsof ik gezellig ben maar dit wordt lastig. Die eerste dagen van zo’n jetlag zijn altijd zo verschrikkelijk, ik ben dan zó gaar. Ik twijfel tussen heel veel drinken of juist niets.

3 likes