Oh dit soort mensen zijn zo kut! En als je eenmaal er naast rijdt, is het ook niet chill om er weer achter te gaan want dan gaan ze vaak alleen maar meer lopen etteren met zachter rijden.
Ik zit op het winterterras met gin tonics en pasta, zo fijn dat het weer kan
Can I get a hallelujah voor de vaatwasser, ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Ik las: ik zag een konijn net hardlopen …
Iemand belde me net maar ik was mijn kind in bed leggen. Dus hij appte of ik er was of druk. Dus ik appte dat ik over een kwartier kon bellen. Alleen op dat tijdstip ging hij een meeting in. Ik was uiteindelijk eerder klaar, belde hem, begon zijn meeting eerder. Nu weet ik nog niet waarom hij belde, want hij gaat het me appen. Ben erg benieuwd.
Onze hond wordt morgen gesteriliseerd en ik vind het zoooo zielig dat ze van niks weet en wij wel en dat ik haar morgen nietsvermoedend in de auto moet zetten en dat ze dan zo’n super happy doggo is die denkt dat we ergens gaan wandelen en dat ze er dan achterkomt dat ik haar achter ga laten bij de dierenarts.
Who did I become.
@Feather zucht ik wou dat ik mensen in het echt kon muten
Nee helaas kan ik er niks van zeggen, is een vriend van een vriendin van mijn huisbaas dus ja kleine wereld ik weet het. Hij zal het ook heel verkeerd opvatten, best een letterlijk persoon
Oh sorry dat vroeg je niet hahah nee we spreken niet veel maar werken wel in dezelfde ruimte
Dankjewel, was goed gegaan. Was een hele mooie dienst . Toch altijd bijzonder als je iedereen kent.
Gewoon er doorheen rijden. Hand ip de claxon en rijden maar!
Oooo I feel you, recent onze hond ook voor castratie naar de dierenarts gebracht, ik zat met hetzelfde idee ( en m’n man wilde hem niet brengen want die vond het te gevoelig allemaal ).
Ik heb toen voor we uitstapten gezegd ( alsof dat beest er een snars van snapt) “ Mando je gaat nu naar de dierenarts, je gaat mega kwaad op mij zijn, maar als je je weer beter voelt en je bent thuis krijg je een snack”.
Hond afgezet en vervolgens potje gejankt in de auto.
Oh nachtdieren is weer. Dat vind ik echt genieten
Haha fuck ik weet ook 99% zeker dat ik moet janken, terwijl het zo’n allemansvriendin is dat ze waarschijnlijk kwispelend met de assistente meeloopt en me niet eens aankijkt.
Ik vond het bij die van ons ook heel zielig, maar die was een keer loops geweest voor ze gesteriliseerd werd en dat was ook heel zielig, ze voelde zich toen echt weken niet fijn. Heb toen gezegd dat ze dan nooit meer ongesteld hoeft te zijn
Hoezo is het ook gewoon nog steeds januari, waarom duurt deze maand 3 jaar
Ik heb t eerste zakje al leeg
Ahh jaaaa ik ook. Ik vind Raven zo leuk
Een giggolo, die had ik niet verwacht
Soms te vieze grapjes maar wat bizar wat hen allemaal meemaakt elke keer hahah nu weer soort ghostbusters? Wtf echt
Ik ga heeelemaal stuk. Die app is toch fucking fake
Hahaha is het een Nederlandse geest