Ja 750 hier niet normaal haha
Per maand??? Tering dat is toch niet meer normaal?
Oh jongens Microsoft belde net. Ze zeggen dat ik een virus heb en er allemaal hackers op zitten. Wat moet ik doen?
Groetjes van Onzeker Visje.
Stuur geld en je BSN nummer.
Zou John van Microsoft daar wat aan hebben?
Jazeker!
Ik was ook gebeld door de Justice Department of The Netherlands. Wist niet dat ze in het engels communiceerden met hun burgers.
Mij een tikkie sturen.
Ja weet je wel dat ze een warrent for your arrest hebben?
Mijn vader het bedrijf waar hij werkte is gesloten en nu zoekt hij weer een nieuwe baan. Hij had al een paar sollicitaties gedaan zonder succes dus ik had zijn CV helemaal geüpdate en een mooie brief geschreven. Nu werd hij meteen gebeld dat ze een mooie leidinggevende functie voor hem hadden💪🏼 Hopen dat het wat wordt!!
Wow dat is 3 euro per chocolade dingetje? Is het van een speciale bakker?
Puccini heet het, geen idee maar vind het echt absurd. Bijna alsof er iets is fout gegaan ofzo
Ik dacht dat ze zelf gemaakt waren
Hopelijk zijn ze wel heel lekker.
Ben benieuwd naar je review!
Ja ik werd getrokken door de etalage en bijzondere smaakjes zoals lavendel, roos hibiscus etc. klonk wel goed maar wat een prijs zeg tering.
Ja ik vind het ook echt weer een slecht uitgewerkt concept. Dit zou een mooie kans moeten zijn voor mensen om zich te kunnen omscholen en misschien eindelijk een stap in een andere richting kunnen zetten zodat ze niet meer vast zitten in hun huidige situatie. En dan lees ik oa hier op het forum en op social media allerlei mensen die het willen gebruiken voor een cursus voor de fun en dat vind ik dan zo zuur. Waarom moet dat nou weer wie het eerst komt wie het eerst maalt worden.
Ik wil even zeggen dat je nooit een fiets bij superfietsen.nl moet kopen. Ik heb mijn fiets nu 9 maanden en ik had al vrijwel meteen gezeik met mijn remmen maar ze gooien het steeds op eigen schuld want ik wilde niet meer betalen voor een fiets die gemonteerd werd afgeleverd. Nu ben ik bij de fietsenmaker geweest (2 verschillende) en ze zeggen beide dat het hele remsysteem vervangen moet worden.
Hoe is dat mijn schuld. Maar ja ze gooien het bij iedereen die een klacht heeft op zelfmontage. :’) Nee dan krijg je geen garantie. Ik ga maandag bij juridisch loket informeren of dit zomaar mag.
Bwehhh zit er een beetje doorheen qua energie. Dit is mn een na laatste trainingsweek voor de halve marathon. Ik heb deze week naast mn werkweek 3 sollicitatiegesprekken gehad (live en via beeld) en aangenomen bij het leukste bedrijf tot nu toe (JEEJ súper blij). Ik had alleen voor einde van deze(werk)dag nog een sollicitatiegesprek staan waar ik eigenlijk niet zoveel meer in zie, maar wil niet last minute afzeggen (niet netjes, wellicht is het tóch ineens fantastisch of wellicht heb ik ze in de toekomst nog nodig). Dus ik vind het gewoon noodzakelijk om te gaan. Maar ik ben ZO moe van deze intensieve week bah knallende koppijn, laag energieniveau. En dan moet dat gesprek ook nog.
Oke even een klaagzang haha. Niet het einde van de wereld en morgen na een goede nachtrust is alles vast weer oke (en ik ben zo blij met mn nieuwe baan) maar ik ben even helemaal leeg.
Ik heb 3,5 jaar met mijn telefoon gedaan😱, nu verdien ik een nieuwe, vind ik. Salaris binnen - nieuwe telefoon besteld!
Haha ik sta echt op het punt hetzelfde te doen