Wat je even kwijt wil #58

Ja stom. Ik heb even gekeken maar hij is echt foetsie. Vraag me af of dat bewust is of gewoon een slordigheid.
Zal ik anders zo’n aapje toevoegen @Bunnyslippers.
Nee grapje mss kan het anders geregeld. Is natuurlijk wel een Prio 1.

6 likes

hahaha ja bij puccini verkoop je altijd beide nieren. Ik koop er soms 1 en dan sabbel ik hem heeeel langzaam op

Volgens mij werkt er echt niemand vandaag. Ik krijg nergens antwoord op :sleeping:

1 like

Hahah ja, het is echt rustig!

3 likes

Ik schrok me dood zeg, maar ja durfde ook niet te zeggen van leg dan maar terug :rofl::rofl:

3 likes

Ik ken het merk niet maar bij de banketbakkers waar ik kom staan de prijzen erbij. Had je die niet gezien of stonden die er niet?

4 likes

Heb er eentje op en die vond ik wel erg lekker! Met citroengras. Rest nog niet geproefd.

@Virago nou stonden in ieder geval niet op een hele zichtbare plek want heb ze niet gezien hahaha

2 likes

Snap ik wel haha, voor die prijs! :hot_face:

1 like

Ik ben de enige van mijn vrienden die geen carnaval gaat vieren en ik heb echt JOMO.

Genieten.

27 likes

Het weekend is begonnen en de zon schijnt! :heart:

6 likes

Ik zit hier lekker rustig - grensgebied qua wel of niet carnaval vieren - maar heb ook alles al ingeslagen en hele to do list vol wijn, netflixen en bakken.

4 likes

Zonnetje schijnt, salaris staat erop (met een bonus) en het is bijna weekend. Ik ben een tevreden mens :tipping_hand_woman:

5 likes

Omggg ik ben jaloers! Have fun.

3 likes

Twee weken geleden kreeg ik bericht dat er een pakketje was waarvoor ik inklaringskosten moet betalen. Niet betaald want vertrouwde het niet. Nu ligt dat pakketje op een afhaalpunt. Ben zo benieuwd wat het is. Zowel ik als mijn man weten echt niet wat voor pakketje het moet zijn. Hebben de afgelopen tijd ook helemaal niets besteld.

Hier ook winstuitkering binnen. is bij ons altijd wat later. Maar super chill.
Spending money is goooood

3 likes

Teletubbies tyf een eind op.

35 likes

Ik snap niet waarom iedereen hier er zo blij mee is. Vroeger kon je met een baan 15k aftrekken van de belasting (toch al gauw €5k belastingvoordeel), nu mag je €1k aanvragen. Alleen voor mensen die geen/onvoldoende inkomen hadden om iets van af te trekken is dit een vooruitgang (en een zeer gewenste wat mij betreft), maar voor de gemiddelde hoogopgeleide aardigverdienende dertiger die hier zit is het gewoon €4K verlies tov 2021.

8 likes

Ja en als je een tweede opleiding wil doen tegen instellingstarief heb je ook helemaal niks aan €1000 per jaar

2 likes

Dit dus. Stond bij mij op de planning, maar zonder mogelijkheid dit als aftrekpost te kunnen gebruiken wordt het wel een hele dure grap :smiling_face_with_tear: Echt balen, vooral als dit gebruikt wordt om maar random leuke cursussen te volgen, wat ik overigens een begrijpelijke gedachte vind, maar geen logische politieke keuze.

Edit: was antwoord op @L.C

1 like

@L.C ik wil nog een MBA doen in de komende paar jaar, ik heb echt het gevoel dat me nu €10k (van de 37 die het kost) door de neus is geboord.

4 likes