Ja mijn vriend wilde dit inderdaad ook doen. Was er nog niet aan begonnen, maar het zal je maar gebeuren dat ineens halverwege je studie die regeling wordt aangepast. Is ook best plots ingevoerd
ik ben zoân sustainable queen dat ik geld van mân warmte/gasrekening terugkrijg (terwijl de hoogte van voorschot was ingesteld voor alle prijzen omhoog gingen)
Ben echt aan het trillen van de woede nu. Twee jochies pakte de jas af van een andere jongen en trapte tegen zijn fiets. Ik liep er langs en schreeuwde al dat ze het terug moesten geven maar ze fietsen weg. Ben zo kwaad, altijd dat pestgedrag in kinderen brengt me zo weer terug naar mijn jeugd
ps het gaat om 80 cent maar ik wilde deze flex even kwijt
Heb je mail gekregen met een verzoek en link om inklaringskosten te betalen van Postnl? Die mail is levensecht, maar het is phishing.
Heb 'm ook gehad en zelfs nog wat rondgevraagd of iemand me toevallig iets had gestuurd want had ook niks besteld.
Postnl geeft aan dat ze nooit een betaallink per mail sturen en er was ook iets met het e-mailadres dat klopte nagenoeg maar zat iets in als notifications ipv notificaties.
Ik zou er niet van uitgaan dat er een pakketje op je wacht.
Wat is carnaval toch vreselijk. Debiele, lelijk geklede mensen overal. Haat het
Misschien een stomme vraag maar ik zag een berichtje dat er een plan klaarligt voor als het gas opraakt. Maar wat zijn dan de gevolgen? Ik snap koken op gas wel maar heb je dan ook geen warm water meer tenzij je een warmtepomp hebt? Ofzo?
Ga naar duitsland daar is het gecanceled vanwege de oorlog. Wat ik ook een beetje gek vind. Misschien zijn daar wat carnaval haters die dachten kut corona is voorbij welke smoes kunnen we nu gebruiken om het te stoppen.
Misschien is dat ook wel een goed exuus voor forummers die geen zin hebben in sociale dingen. âNee sorry ik cancell deze kringverjaardag vanwege de oorlogâ
Ik neem dan idd aan dat voor het gros van de lui warm douchen en je huis verwarmen middels een gewone ketel niet meer kan. Of misschien dat het gas dan maar op bepaalde tijden âopenâ staat als zoiets dreigt? God fucking forbid dat het zover komt
badhuizen??
CV Ketel zit meestal op gas, dus inderdaad geen warm water, geen verwarming. Ik las wel dat ze huishoudens echt als allerlaatste willen afsluiten. Maar eerste stap is dat mensen gevraagd worden de verwarming lager te zetten en eenpansmaaltijden te koken. Ben benieuwd of dat nou echt zoden aan de dijk zet. Beetje zoals met alles: dweilen met de kraan open want de échte verbruikers, vervuilers etc zijn de bedrijven.
Ik heb toevallig vanmiddag nog een e-mail gekregen van PostNL met een link om inklaringskosten te betalen en die was gewoon echt hoor. Het correspondeerde ook met mijn track & trace, ordernummer en account. Als je geen pakketje verwacht zou ik het inderdaad ook niet vertrouwen, maar ze sturen hier dus wel een betaallink voor.
Wat is JOMO, klinkt als iets geweldigs
Joy of Missing Out denk ik?
Ah ja, heb ik ook
Dat vragen van een land waar mensen nog te beroerd zijn om een mondkapje op te doen in de supermarkt? LOL, we zijn verdoemd.
Ik was de afgelopen dagen ziek en nu voel ik me weer wat beter maar ik heb opeens spierpijn van mijn nek tot aan mijn onderrug. Alles zit vast en het doet pijn ben al de hele dag aan het smeren met spierbalsem en dat geeft dan eventjes verlichting en daarna komt het dubbel en dwars weer terug
Mijn ouders ontvluchten Limburg altijd als het carnaval is hahaha
Als kind vond ik carnaval wel leuk, want verkleden. Maar ik ben 1 keer carnaval gaan vieren in Maastricht toen ik 22 was ofzo. En ik vond het echt vreselijk, zo druk en opgepropt, zoveel dronken mensen⊠Ik mis denk ik ook het carnavals gen (al zou ik het denk ik wel leuk vinden om naar een thema verkleed feest te gaan hahaha).
Ik twijfelde heel erg, daarom ook niet betaald. Kwam daarna zelfs in mijn PostNL app te staan. Net opgehaald en waren gratis verfstaaltjes uit Amerika. Waar schijnbaar inklaringskosten overheen kwamen