Ah dat is wel tegenstrijdig inderdaad. Je moet zoals ze schrijven wel de t&t invullen als je op de link klikt voor je kan betalen, maar ze zeggen in de mail wel iets van “klik op de link om te betalen”. Dus dat rijmt niet helemaal met elkaar.
Ja, idd dat hebben ze dan niet helemaal duidelijk gecommuniceerd. Op basis van deze info zou je denken sowieso geen betaallink. Ik heb toen het track en trace nummer gecontroleerd in de app en daar was niks bekend. Dus op basis van die info geconcludeerd dat het een scam moest zijn.
Ik dacht eerst dat ze joma bedoelde.
Nee nee, dat vreet ik niet. Joy of missing out
God ja dit vergeet ik nooit meer. Ben daar nog steeds boos over haha.
Ja hadden ze dat hier ook maar gegaan. Maar die vorm van medeleven gaat natuurlijk de limburgers te boven.
Maar goed dat ik net een airfryer gekocht heb. Kan ik iig nog warm vreten
Mn warmtedekentje is echt t beste ooit.
Ik vind deze hond op Sander Schimmelpenninck lijken:
Seizoen 1? Ik heb echt gehuild toen ze gingen genieten
Ik heb dit gisteren ook opgezet nadat ik urenlang CNN had gekeken, was toch wel een verademing na al dat zware nieuws! Heb echt zitten janken van het lachen
Love de verhulstjes! In België loopt nu het nieuwe seizoen. De band tussen Victor en Gert = hilarisch. Vooral Gert zijn droge humor
Ja maar ik eet geen vlees dus dan kan het!
Ze zijn ook ongeveer even groot
Ik heb het zo koud in bed dat ik een t-shirt aan heb gedaan en ben nog steeds koud. Hoe dan?! Ik heb het nooit koud
Sokken aandoen helpt!
Team sokken
En legging, shirt, trui en dan nog een deken.
Doe vaak sokken tot ik ben opgewarmd en dan gooi ik ze uit als ik niet in slaap gevallen. Anders word ik wakker als een sauna
Ja, same. Maar eerst nog even tegen mijn vriend aan wrijven die gruwelt van sokken in bed