Sokken in bed is een van de ergste misdaden tegen de mensheid
Ik ben echt heel
Heel
Heel erg aangeschoten
Nee sorry, dat is echt mijn bui denk ik. Niet meer echt bewust van wat ik doe denk ik. Morgen vast spijt hiervan sorry
Mijn oma zei vroeger altijd als mijn zusje en ik vervelend waren āhou op anders gaan jullie zonder sokken naar bed!!ā. Ik bergeep toen al niet wat dat erg aan zou zijn want het leek me verschrikkelijk om met sokken aan te slapen
Ik heb me ziek gemeld van werk vandaag en ik vind dat altijd zo kut, want het is erg druk en wil mān collegaās niet opzadelen met personeelstekort. Maar alweer blaasontsteking en ga niet echt lekker op de antibiotica, gelukkig wel doorgestuurd naar de uroloog want loop al met regelmatige blaasontstekingen sinds 2016
ik heb de gewoonte ontwikkeld om 's ochtends mn armen en handen in te smeren met lotion. maar nu glibbert mn koffiekop steeds uit mn hand
Dit is echt een trauma. Ik vond deze dingen fantastisch en toen las ik hier dat je basically hebt leren aftrekken. Wil nog steeds mān handen wassen als ik ze zie
Huh wat zijn dit?!
Dit is een fidget toy van de 90s
Een soort zakje met vloeistof en visjes erin. En daar kon je in knijpen of steeds onderste boven houden dat die visjes op en neer gingen.
Een frummel ding uit de 90s die je niet kon vasthouden omdat hij steeds naar beneden gleed, voor meer info: water wiggler 90s
Echt heerlijk de zonš„°
Ik ga carnavallen vandaag en ik heb er zoān zin in
Ik ben verhuisd naar een nieuwe woning en Zalando herkent de postcode niet⦠first world problems
Waarom zijn kaiserbroodjes lekkerder dan pistolets, eigenlijk is het toch gewoon een pot nat. Ja misschien de ekte van de bakkers niet, maar uit zoān zak die je zelf moet bakken van de supermarkt is toch alleen de vorm anders.
Je kon toch ook je vingers erin stoppen
Ik hou zoveel van mn katjes, ze zitten elkaar te wassen lekker in de zon op het balkon en die neusjes gaan de hele tijd omhoog omdat ze vanalles ruiken. Voel me helemaal gelukkig
Gisteren reden er drie politieautoās en een ambulance met loeiende sirenes naar het restaurant tegenover mijn huis. En ik kan nergens vinden wat er aan de hand was en mijn nieuwsgierigheid kan het niet aan.
Ik ken 'm als: āOp blote voeten naar bed.ā
Dit komt uit de tijd dat de huizen nog amper verwarmd werden of alleen de woonkamer. De rest van het huis was koud en de ijsbloemen stonden op het raam van je slaapkamer. Als je dan op blote voeten door dat ijskoude huis moest lopen wanneer je naar bed ging, was dat zeker een straf.
Vind t heel gek om iedereen zn kop weer helemaal te zien.