Mijn vriend is nog twee weken in Engeland achtergebleven. Dus ik keek er echt naar uit om die tijd voor mezelf te hebben , maar damn man ik heb letterlijk iedere dag sociale plannen gehad en ben helemaal uitgeput nu. Ben zo blij als ik vanavond na mijn werk op de bank kan ploffen en niks kan doen omggg.
Oh dit verklaart een hoop want ik dacht altijd dat het een soort grapje was ofzo, een non-straf, ha-ha met blote voeten naar bed, want dat doe je sowieso ha-ha
Ik heb zin om vanmiddag iets leuks te gaan doen met m’n vriend maar geen idee wat.
Poolen!
Heb net in een massagestoel gezeten bij de kapper tijdens het wassen, want luxe
. Ik heb me nog nooit zo zeeziek gevoelt
Ik woon in Limburg dus denk dat alle poolcafes nu hun deuren openen voor carnaval vierders en ik haat carnaval
Oh dan zou ik idd de gordijnen dichtdoen en binnenblijven
Ik heb gisteren een tafel geschuurd (niet in de club, gewoon in de garage) en ik heb SPIERPIJN JONGE in m’n billen ook gewoon hoe dan???
Vandaag deel 2
Nöken
Ik kan echt niet in woorden uitdrukken wat voor dag ik gisteren heb beleefd, na 2 jaar carnaval vieren, met geweldige leerlingen, geweldige collega’s, geweldige muziek, mijn humeur is in 2 jaar niet zo goed geweest
En wonder boven wonder fit wakker geworden
Alaaf minse!
Vandaag weer, maar morgenvroeg om 6:00 op naar het vliegveld, dus het wordt bikkelen
Blegh ik woon in de stad maar er zit nergens een fietsenmaker dichtbij en de band van m’n net nieuwe (wel tweedehands) fiets is ineens helemaal plat dus kan ik daarmee lekker 25 min gaan lopen Ja lekkere first world problems
Met dit weer baal ik dat we geen balkon hebben en dat gaat weer alleen nog erger worden met de lente/zomer straks. Ook first world problem ja
Al gedaan haha. denk dat we maar lekker saai gaan wandelen ergens en waar geen carnaval is wat drinken
NEEE wat een belediging voor die hond
Ik ben zo intens moe.
Gisteren een pittige dag gehad. Moest voor mijn werk vliegen wat ik dus spannend vind. Toen ben ik 2 uur op kantoor geweest en erna een pensioen borrel van iemand. Gelukkig ging mijn sportwedstrijd niet door.
Ik was om 20.00 in bed gaan liggen en aan 1 stuk doorgeslapen tot 0700.
Maar de wekker ging gisteren ook om 0535.
Interessant!
BEDANKT HE
Een blikje soeeeeeeep
Zeker.