Wat je even kwijt wil #58

Hoe weet je dat die app echt is? “Ja reviews. En het is betaald. Betaald is altijd goed.”

:rofl::rofl::rofl::rofl:

6 likes

Informatie die hij niet had kunnen weten. ‘ik hou nog van Bart en ik hoop dat het goed met hem gaat’.

Nee de tering, zonder twijfel

1 like

Jaaa wat een goed idee!

1 like

We gaan over een paar maanden naar Australië en na aankomst heb ik 22 uur om uit te rusten voor ik het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus heb die om half 2 's nachts Nederlandse tijd begint en negen uur duurt.

Normaal kan ik wel doen alsof ik gezellig ben maar dit wordt lastig. Die eerste dagen van zo’n jetlag zijn altijd zo verschrikkelijk, ik ben dan zó gaar. Ik twijfel tussen heel veel drinken of juist niets.

3 likes

Kon het niet laten om na een drukke dag op werk wat esma’s te drinken in de kroeg en het was echt top

7 likes

Ik zou me meer druk maken over de spinnen in Australie.

27 likes

Ik heb een nieuw dekbed gekocht (lag 4 maanden onder een dekbed voor 140 terwijl ik inmiddels een 160 bed heb) en ik heb vannacht zoooo lekker geslapen, alsof ik in een hotel sliep. Ik heb nu dus zoveel zin om te gaan slapen, nog meer dan normaal :rofl:

24 likes

Ben echt blij dat de horeca weer open is en kan nu niet kiezen waar ik als eerst naartoe wil

1 like

Ohneeee :pleading_face::pleading_face: zij helemaal blij om lekker weg te gaan. Ik zie d’r hoofd helemaal voor me :cry:

1 like

Haha ja zo’n domme blije kop. We gaan het meemaken. Het voordeel is dat ik morgen op mijn vrije dag om 8.30u weer thuis ben, aangekleed en wel en dan de hele dag voor me heb, terwijl ik de hond niet uit hoef te laten. Voelt echt als een unieke zee van tijd.

Een zee van tijd waarin ik alleen maar aan die hond denk. :joy:

17 likes

Ik doe weleens een briefje in mijn vriend z’n broodtrommel met een grapje oid erop. Nu kreeg hij er laatst commentaar op van collega’s. Dus nu heb ik stiekem voor al z’n collega’s waarvan ik de naam weet een briefje in z’n broodtrommel gedaan :rofl:

77 likes

Ik heb op twee vacatures gesolliciteerd die me heel leuk lijken, hoop een van de twee mij wil. Genoeg ellende gehad wel, tijd voor iets leuks!!!

Even lekker :sparkles:manifesteren :sparkles:

27 likes

Ik heb gelijk 3 zakjes gekocht! :heart_eyes:

2 likes

Aah hef komt goed! Het is een operatie die ze supervaak doen en ze is nog jong dus die komt er net zo blij weer uit :blush: En als ze de dierenarts hierna vervelend of eng vindt en de praktijk zit in de buurt, gewoon regelmatig met haar langsgaan (even binnenlopen om te wegen oid) en vol laten stoppen met snoepjes door de assistente, zodat de drempel weer wat lager wordt.

Wij dachten ook even te genieten van hondvrije uren, maar mijn vriend heeft alleen maar lopen ijsberen en ik checkte continu mijn telefoon om het belletje van de dierenarts niet te missen :thumbsup: Dus sterkte!

3 likes

Ik heb jaren een soort “the one that got away” man gehad en altijd een zwak voor hem gehad maar we hadden geen contact meer, nu ben ik pretty serious met iemand aan het daten EN WIE DENK JE DAT ME INEENS EEN BERICHT STUURT. Echt ga weg hoor.

image

52 likes

Ik heb echt zieke spierpijn in mn boven armen waardoor ik niet eens fatsoenlijk een tshirt kan aantrekken :skull:

3 likes

Ik heb een nieuwe baan!!! Happyyyyy :partying_face::partying_face::partying_face:

128 likes

Al heeeeel lang wil ik graag een droger, ik woon niet heel groot en ben het zo beu om bijna elke dag wel een droogrek vol was in m’n woon- of slaapkamer te hebben of mijn beddengoed aan de deuren te hangen om te drogen. Vond het toch steeds een hele uitgave ofzo dus steeds nog niet gekocht maar nu kwam ik net op het geniale idee dat ik via fiscfree op mijn werk bonnen kan kopen van bepaalde winkels en dat heb ik zojuist gedaan dus zodra ze binnen zijn ga ik EINDELIJK een droger bestellen :partying_face: abnormaal veel zin in haha.

52 likes

ook die Tijdelijk verkrijgbaar! (voor de komende vier maanden)

3 likes

Ja dit dacht ik ook :joy:, ik ga met Pasen met verlof en dat is echt nog laaaaaang niet.

2 likes