Wat je even kwijt wil #58

Lijkt me wel hoor, komt vast goed!

3 likes

Nou ik wil wel met jou bowlen hoor :heart_eyes:

3 likes

Ik heb zo’n geweldig weekend gehadā¤ļø Mooie gesprekken, veel gelachen, lekker gegeten, leuke plekken bezocht.

6 likes

Gvd wat was dit vet. Ik heb echt staan huilen van geluk (OMG’en mag). Heb ook nog het gevoel dat ik m’n emoties er nog ff niet uithuilen :joy:

22 likes

Omg na zolang manifesteren dat mijn pakketje ooit nog aankomt :dizzy: :dizzy: eindelijk beloond

26 likes

Ik wilde gezonder eten maar blijkbaar ook weer niet want heb ontbeten met een stuk leftover pizza en mango ijs. Nou ik ga wel verschrikkelijk gezond lunchen.

12 likes

Het weer heeft me zo goed gedaan de afgelopen dagen. Ik ben ook blij dat ik weer mijn vrienden kan zien! Het weekend was super leuk. 37 km gefietst met mn vriend en mijn ouders, lekker geluncht onderweg en savonds pizza gegeten & film gekeken.
Neemt niet weg dat 37 km te ver was voor mijn benen en ik verschrikkelijk pijn heb, maar worth it :joy:.

13 likes

Ik ben zo brak en gaar, laat deze werkdag snel voorbijgaan svp

2 likes

Dat heet balans

3 likes

Sterkte!

Ik heb geen zin om te werken. Mijn vriend werkt vandaag voor het eerst in maanden weer op kantoor en mijn directe collega is vrij, dus ik voel me alleen.

2 likes

M’n relatie is net voor het weekend uit gegaan, hele weekend alleen maar gejankt en onrustig gevoeld. Nou succes met mezelf te concentreren op werk he, mission impossible voelt het.
Begin nu wel wat meer vrede met de situatie te krijgen. Ook al hebben we de juiste dagen fijner contact dan daarvoor (waarschijnlijk omdat de spanning van de relatie er af is ofzo), ik realiseer me ook waarom we er een punt achter hebben gezet.
Allebei wel uitgesproken dat we elkaar echt niet cold turkey kwijt willen uit elkaars leven, dus insteek is om wel vrienden te blijven en wie weet dat het vanuit daar nog wel weer uitgroeit tot meer. Over 2,5 week hadden we al efteling gepland en dat laten we ook gewoon doorgaan. Tot dan elkaar niet zien dus ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn.

20 likes

Precies wat ik ook dacht

1 like

Beetje een RGK wel

7 likes

Ik ben zo zenuwachtig voor sollicitatie en bang dat ik nog een week lang niks hoor ofzo. Kan deze spanning niet meer aan.

En de dreiging van de oorlog helpt ook niet mee.

8 likes

Het is over 21 dagen lente

52 likes

En de zon schijnt nu al :heart:

6 likes

Hij ziet er jonger uit dan haast 70 maar schijnbaar heeft ie wel een en ander gedaan: Vladimir Putin has had extensive plastic surgery to help shed his geeky image, top cosmetic surgeon says

2 likes

Ik voel me zo goed ! Ik heb veel inzichten over mezelf gekregen en over een aantal dingen waar ik al jaren mee zat een plek kunnen geven. Qua afvallen gaat het ook heel goed en ik voel me weer sexy. Ik ben ook zo blij dat die panini maatregelen lekker soepel zijn en ik weer na 2 jaar dingen ksn doen die ik echt gemist heb.

Het enige jammere is dat ik allemaal leuke plannen heb en ik nu op mn loon moet wachten :smiling_face_with_tear: ( een paar dagen hoor maar ik ben mega ongeduldig)

85 likes

Ik moet voor een voorstelling met mijn leerlingen oefenen met marcheren als een soldaat. Maar dat geeft me zo’n ongemakkelijk gevoel op het moment. We gaan het morgen over de oorlog hebben en daarna wilde ik gaan oefenen voor de voorstelling maar dat kan echt niet.

6 likes

Yessss queenieeee :sweat_drops: :nail_care:t3: :woman_fairy:t3:

3 likes