Wat je even kwijt wil #58

Omg dit is wel een goede voor een video van Lorry Hill

1 like

Zag net een man in een korte broek, maar wel een muts op. Heb af en toe het idee dat dat soort mannen per se een korte broek aan doen met zonnig weer, ongeacht de temperatuur

7 likes

Ik dacht ik ga even leuk een dagje met mezelf naar Amsterdam maar het is echt tyfusdruk joh voor een maandag

2 likes

Die heb je alleen standaard als je nog naar school gaat toch?

Jaa dat is waar vast veel vakantiegangers

3 likes

Mij hoor je geen opmerkingen maken. Ik kijk hoogstens verwonderlijk. Dus doe die korte broek maar aan.

1 like

Stond gisteren met wat flatbewoners te praten en blijkbaar komen dr iets van 10 appartementen vrij hier in de komende weken. Hoop wel op fatsoenlijke nieuwe bewoners want het is nu nog zo lekker rustig hier…

1 like

Ik heb de reservesleutel van mijn ex die ik nooit meer spreek nog en wil hem door zijn brievenbus gooien. Alleen aan mijn sleutelbos zitten twee sleutels die niet van mij zijn, en ik weet niet welke nu zijn sleutel is :upside_down_face: Ik heb al rondgevraagd maar ik heb geen idee waar die andere sleutel vandaan komt.
En ik ben te petty om hem een berichtje te sturen en te vragen welke van hem is haha

Mijn vriend is echt zo’n hosselaar met allerlei dealtjes overal. Bij een Aziatische afhaal hier in de buurt pint hij bv nooit maar maakt hij het geld over naar het zoontje van die eigenaresse (shady much) en betaalt hij ook standaard minder. Laatst deed zijn pinpas het niet en zei die vrouw; ja maak maar ergens deze week over :smile:

13 likes

Ik heb echt mega slecht geslapen vervolgens vanochtend wakker geworden met een kleine kater waardoor ik nu nog steeds mega moe ben. Het liefste duik ik mijn bed in maar ik moet vanavond nog naar mijn werk. Ik hoop zo dat de redbull straks zijn werk gaat doen want de koffie die ik heb gedronken doet me helemaal niets.

1 like

Hahah omg ik heb de hele week lopen zeuren om mn rooster. Bleek dat het niet goed was door gegeven dat ik 4 ipv 5 dagen wil werken (sorry maar ik wil echt geen 45 uur werken in de zomer)
Dus nu krijg ik morgen als het goed is mn rooster. Ik hoop dat ik een beetje kan onderhandelen over mn dag vrij.

4 likes

Jeetje schrikken dit net. Zat net even op mn balkon in de zon toen ik een onwijs harde klap hoorde. Dacht even alsof er iets zwaars van een lading afviel, tot ik keek en een man verroerloos op de weg zag liggen voor een auto, dus aangereden. Meteen 112 gebeld terwijl ik erheen wilde lopen maar toen stond er inmiddels al 10man bij. Bijkomend iets van in het centrum wonen. Gelukkig was de ambulance en politie er ook snel. Hopelijk komt die man er goed van af want pfft die klap was echt hard, hij leek uiteindelijk wel bij bewustzijn te zijn gelukkig.

10 likes

Ik zie dat de overbuurvrouw van 92 in haar deuropening op een stoel in de zon zit - kan alleen haar hoofd niet zien. Ik zei tegen m’n man: kijk, dat zouden wij nooit kunnen zonder telefoon ofzo, zij zit daar gewoon te genieten zonder iets te doen.
Bleek dat ze gewoon sliep (en ik ben jaloers)

58 likes

Dit doet mijn vriend wel eens! Als hij bijvoorbeeld tien minuten moet wachten gaat hij gewoon tien minuten, als een soort simspoppetje, op de bank zitten. Vind het wel een goede gewoonte van hem!

Maar goed, dutje in de zon is nog veel beter natuurlijk!

17 likes

Kan je niet gewoon op de deur testen welke sleutel er in past en dan die door de brievenbus gooien?

4 likes

Oh wat erg. Ik keek net een teamsmeeting terug van een overleg met ik denk een stuk of 30/40 man. Er lagen twee mensen met elkaar in de clinch. En een derde deelt haar scherm, vergeet dat blijkbaar en opent een teams chat met een hele roddeldiscussie over die twee mensen die in de clinch liggen. Hoor je een van die twee ineens ā€œehh you’re still sharing your screen.ā€
En dit is dus ook nog eens opgenomen want ik heb het net terug gekeken.

104 likes

Mijn kapper heeft corona niet overleefd :sob::sob:
Ik krijg net een mailtje dat ze per direct dicht zijn :sob:

5 likes

Schrok mij het apelazarus. Ik dacht even dat je kapper aan Corona was overleden

113 likes

Oh jeetje ja zo lees ik het ook?

19 likes

Ik ook, heb nu pas door dat er waarschijnlijk wordt bedoeld dat ze failliet zijn

8 likes