Dit soort dingen vond ik heerlijk toen ik nog voor een baas werkte. Al die ruzies en huilbuien op Teams. Was echt entertainment. Die keer dat mijn leidinggevende ruzie kreeg met mijn directe collega en ik superstil achter mijn laptop zat alsof ik er niet was (we zaten met zijn drieën in een teamsmeeting) en ik na een kwartier zei: oké, zijn jullie klaar, dan kunnen we verder
Salon B ook toevallig? Ik zag het ook
Hoopte nog iemand via insta te kunnen vinden maar weet haar naam niet
Dit filmpje maakte mijn dag. Die vapende guy is de support die iedereen nodig heeft in het leven
Klopt inderdaad
Bedoel je jouw kapster zelf?
Ja we hebben het erover in het waar erger je je aan topic!
Straks is hij thuis Het is ook de sleutel van zijn voordeur, niet van de portiek dus dan moet ik mezelf echt naar zijn appartement zien te sneaken. Het is wel vooral een mentaal ding dat ik zijn sleutel gewoon niet meer wil hoor, ik kan ook wachten op de dag dat hij zichzelf buitensluit en mij opbelt voor de sleutel haha
Had ik de afgelopen 2 jaar eindelijk een fijne kapsalon gevonden, hebben ze ook niet het hoofd boven water kunnen houden. ze hadden laatst al de naam veranderd etc maar het mocht niet baten. En laatst een keer naar Brainwash geweest maar een geblinddoekte,dronken chimpansee zou nog beter werk hebben afgeleverd.
Die kunnen we wel afleveren, maar dan hebben we gelijk gezeik met de politie. Dit valt waarschijnlijk wel onder dierenmishandeling.
Leuk…. Wtf lines haha
Ik moet zometeen met de bus en vind het echt heel spannend. Ben heel zenuwachtig voor dronken mensen die carnaval gaan vieren / zijn gaan vieren
Nou fijn dat je deze valse hoop even doorgeeft hier!
Ook al salon B? Zijn ze massaal gevallen ofzo?
Ik denk een faillissement van Salon B / The Graduates en hier was het omgedoopt in Soda Hair Studio o.i.d.
noooo dat is ook mijn kapper!!! Wat stom! Vond het altijd echt fijn daar
Ik had al het vermoeden dat het allemaal heel krap was want ik werd toen alles openging ook uit het niets door hun gebeld met de vraag of ik een afspraak wilde…
Ik, met twee banen, heb vandaag de eerste stap voor ontslag nemen genomen en laten weten dat ik graag fulltime wil gaan werken voor één van mijn werkgevers. Had direct een heel positief antwoord van mijn manager en ze wil gelijk met me om tafel.
Dit gaat mij zoooooveel rust geven. En mijn andere werkgever gaat dit zo niet leuk vinden.
Beide werkgevers kennen elkaar en we zitten in hetzelfde gebouw. Een aantal collega’s weten al van mijn plannen en moedigen mij enorm aan, want ik word zo enorm gebruikt haha. Best spannend haha.
Om te relativeren: dit is echt een heftige diagnose voor je vader, ik kan me voorstellen dat hij niet in staat is om dat op een andere manier over te brengen. Hij heeft ook geprobeerd te bellen. Misschien in plaats van dit hem kwalijk te nemen, het gewoon laten en meer focussen op zijn diagnose en het verloop hiervan. Ik denk dat dat al lastig genoeg is.
Ik wil niet bot overkomen, ik heb verre van de perfecte relatie met mijn ouders. Maar sommige dingen overstijgen wel minder gewenste manier van communiceren. Beterschap & sterkte in ieder geval.
Lees net dat Jonnie Boer een samenwerking heeft, waarbij hij smaken babyvoeding heeft bedacht.
…tja creatief is het wel
Voor de nieuwsgierige aagjes:
Ok super duur, maar kan me best voorstellen dat het ergens goed is om je baby al jong met bijzondere (maar redelijk toegankelijke) kruiden en smaken kennis te laten maken.
elke keer als ik foto’s voorbij zie komen van de tijdelijke tweede kamer denk ik “wow je zou echt goed op de stenen muur kunnen klimmen”
Ik moest ff drie keer nadenken (dacht dat je een tweede slaapkamer van een influencer bedoelde ofzo), totdat ik snapte dat je de Tweede Kamer bedoelde
@anon4775214 Sterkte!