Ik heb nooit avonddienst maar vandaag wel en ben echt niks gewend. Ben kapot.
Ben trots op jou
Ik gaaa stuk. Ik bestel altijd bij zoân indiaas tentje hier, vind altijd wel lekker. En ondertussen herkennen ze ons. Elke keer als hij bij ons aan de deur staat vraagt ie of ik nog een 5 sterren recensie kan geven aan het restaurant, dat dat hem echt zou helpen enzo. En dan als ik dat doe bedankt hij me daar de volgende keer voor. Laatste twee keer niet gedaan (1 week geleden), krijg ik nu opeens een appje van dat restaurant met een bedankt voor de bestelling en of alles naar wens was en dit: âWilt u ons een 2 x 5* recensie toekennen? Daarmee helpt u ons echt.â.
Noujaaa is dit nog normaal?
Nee 1 ster voor jullie restaurantje
Naaaaah, hele dag af en aan in de rij gestaan voor dat stap budget, aanvraagformulier in de mail gekregen voor de opleiding⊠staat het niet ingeschaald en kan ik het niet selecteren!!! Toen een andere opleiding uitgekozen, staat deze er helemaal niet tussen, terwijl ik daar ook een start formulier van heb. Gvd
Ik dacht fuck hoezo ben ik nu al wakker, dit wordt een lange werkdag.
Kijk ik in mijn agenda en ben ik vrij dus ik kan verder slapen
Heb je dat altijd als je ongesteld bent? Ben je daarvoor wel eens naar de dokter geweest?
Ik slaap bij mn bff en daar ga ik altijd vrijwillig op de bank slapen en ik blijf me elke keer verbazen over hoe laag zijn lamp hangt. Het is een plaflondlamp en die ketting/snoer waar het aan hangt is zo lang. Wtf, ik denk echt dat het op een hoogte van 120 cm ofzo hangt. Het is dat er een tafel onder staat anders zou iedereen zn hasses eraan stoten.
Wow, na ruim 2 jaar heb ik ook een keer corona
Ieder jaar is het een hoogtepunt om zaadjes in potjes te doen en het te zien groeien.
Beste gevoel ter wereld!
Wow heb je t gewoon op random momenten en weet je niet wanneer t kan komen. Holy shit dat is wel extra heftig.
Bij dansen was er choreo op Rude Boy, maar ik kom er nu achter dat ze âcome here rude boyâ zingt ipv call me? Heb altijd gedacht dat ze zichzelf rude vond
Vandaag weer eerste dag werken na een lang weekend vrij. Het is eigenlijk mijn vaste vrije dag, maar heb aangegeven dat ik (thuis) ga werken vandaag. Mijn hoofd staat er totaal niet naar, dus ik heb daar best wel spijt van. Maar als ik niet ga werken, ben ik bang dat ik te ver achter kom te liggen.
Hopelijk is deze dag snel voorbij.
Kan iemand de tijd doorspoelen met een paar maanden? Ik wil deze dag niet actief meemaken, bvd.
Oné, Uitbraak corona in 3, 2, 1,
Ik heb 1 dag carnaval gevierd krijg nu van iedereen terug âik ben positief op de zelftestâ
Ik zelf test nog negatief, misschien het geluk dat ik in Nov nog corona had? Wel keelpijn/ontsteking, maar dat heb ik na carnaval altijd. vroeger zelfs zoân minimaal 4x per jaar.
Haha dat was stiekem wel te verwachten toch? Ik denk dat op plekken waar toch druk gevierd is, een zéér groot deel van de lui die nog geen omicron-covid hadden positief gaan testen de komende dagen. Wss mijn hele stad zo ongeveer
Hopelijk blijft het je bespaard!
Hier ook al bijna de halve vriendengroep, maar ook al mensen op het werk. Dus ik kan het op meer plekken hebben opgelopen.