Ik ging mijn kind wegbrengen naar mijn moeder en toen stond er een versgebakken sinaasappelcake klaar. Meteen een plakje geproefd, zo lekker.
Hoe oud ik ook ben, alles wat mijn moeder maakt blijft gek genoeg toch het lekkerst.
Mijn favoriete ding in de trein is toch wel als iemand net is te hard geluid zit te maken in de trein, iedereen in de coupé duidelijk geïrriteerd is en de hele tijd van die dodelijke blikken zit te werpen, maar niemand er iets van zegt
En die persoon zelf heeft natuurlijk niks door.
Omg die ondertitel, ik schaam me zo, haha.
ik vind dit toch weer helemaal irritant. paar dagen geleden vroeg mn zus, zonder ff te vragen hoe het ging, of ik fotoās van mijn zelftesten had zodat ze die āergens nog inzettenā. nu wil ze ze ook echt hebben om ze āin te zettenā. ik heb hier helemaal geen last van, ze moet t lekker zelf weten allemaal, maar ik vind het toch een partij irritant man. ga niet profiteren van mijn besmetting.
en jemig, zeg gewoon dat je klachten hebt en wacht op een pcr als je zo graag in quara wil. een postieve test faken brengt toch allerlei ander gezeik mee, veel plezier met een week binnenzitten meid.
Aaah elke hondenmama snapt je!! Ter geruststelling: ze krijgen heel veel knuffels en onze hond is niet bang geworden na een tandoperatie als pup waarbij ik me onwijs zorgen maakte, maar na een behandeling voor een oorontsteking in 2 minuutjes. š„² succes met je vrije dag! Hopelijk heb je iets omhanden.
Wow ik heb dit eerst 6 keer gelezen omdat ik niet snapte wat je bedoelde, het idee dat dat uberhaupt kan is echt nog nooit bij me opgekomen? Maar also ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen een foto moesten laten zien van hun positieve test, is dat een ding? Ik zou dit ook heel irritant vinden ja, you do you maar trek iemand anders er niet in mee (en vraag tenminste even hoe het gaat als iemand corona heeft :ā) )
De afgelopen dagen voelde ik mij zo slecht in orde. Nu ben ik gisteren gewoon al om 22:00 naar bed gegaan en voel ik mij al zoveel beter. Soms is meer slaap gewoon het antwoord
mijn buurjongen wil mn macbook lenen dus ik ben nu even alle browsergeschiedenis (inclusief hoevaak ik hem heb gegoogled) verwijderen en ik ga ook even hier uitloggen voordat hij mijn posts over hem leest in het sekstopic
Ik weet niet of het aan mijn daglichtlamp ligt, aan het sporten, de stupid daily walks, het vooruitzicht om weer lekker uit eten te gaan, of het gewoon toeval is, maar ik voel me echt zoveel energieker de afgelopen dagen. En ik heb een bos bloemen gekocht en ik word er echt helemaal vrolijk van.
En slangen, agressieve kangoeroes, rondvliegende boomerangsā¦
Je kan ook even een nieuwe gebruiker aanmaken
ohja daar had ik niet aan gedacht, dat scheelt weer moeite en stress, thanks!!
Mān zanglerares vindt dat ik al auditie moet gaan doen voor de grote musicalproductie hier in de stad.
Omg dat durf ik nog lang hoor haha niet haha, ga weg.
Ik heb een prachtige vaas (tweedehands) voor mijn moeder gekocht. Zit er lang naar te kijken en nu wil ik hem ook. Ik ga hem maar snel inpakken haha
Echt zin om zo een messcherpe bob te laten knippen zodat ik me wat krachtiger voel
Doen
Ik heb eindelijk een ramen wasser. Voor een tientje doet deze man alle ramen. Oke deal kom maar.
Heb het zelf ƩƩn keer gedaan in drie jaar hahaha.
Ik heb in drie dagen (zeer ruim genomen) 24 mini kitkats, roloās, lions etc gegeten.
Maar dat zijn er 8 per dag. Oftwel 1 elke 3 uur. Das niks. Dat vind ik zelfs een beetje tegenvallen, do better.
Ik word echt heel blij van dit bericht!