Wat je even kwijt wil #58

Ik wil een leip grote bestelling doen bij Zara via Klarna en moet een verificatiecode toegestuurd krijgen per sms maar krijg geen code binnen :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face: gok dat ik dit op moet vatten als: geef geen geld uit.
Maar ik wil het!

Update; ook van paypal ontvang ik geen smsjes??? Hoe vreemd dit, vriendinnen kunnen me wel gewoon smsen wtf.

6 likes

Ik heb al de hele dag door honger en ook gewoon echt snaaizin… heb ook gewoon geen vol gevoel als ik wel iets gegeten heb.

2 likes

Van die ā€˜what do you want to see when you get to heaven’ filmpjes op Tiktok moet ik altijd zo hard janken😢

3 likes

Ik ook. En heb het te vaak geliked dus nu krijg ik heel veel dingen die te maken hebben met de dood :upside_down_face:

2 likes

Kreeg je later wel sms’jes binnen? Ik heb het ook wel eens gehad en toen bleek er via de provider een blokkade op betaalnummers te zitten en daar vielen deze nummers blijkbaar ook onder. De blokkade kon er ook wel weer vrij makkelijk af maar je moet het wel even weten.

1 like

Ik heb een cactus dood laten gaan

13 likes

Ik heb natuurlijk heel veel potjes babyvoeding in de supermarkt gekocht om te onderzoeken. Er zat er geen een tussen die ik lekker vond. Dat begint al bij de geur, maar ook vond ik er weinig smaak aan zitten.

Zou ze die baby voeding voor haar zelf gemaakt hebben.

3 likes

Hopelijk niet, want dan mag ze wel even langs de huisarts voor eetproblematiek.

1 like

Ik krijg genoeg terug van de belasting om een elektrische fiets te kopen :star_struck:

30 likes

Ik begin weer eens sloom te praten, dat betekent dat overprikkeling op de loer ligt :tada:

Volgende week maar een dagje vrij nemen

8 likes

Aah dikke knuffel! Komt allemaal goed. Wat straks ook de uitslag is je mag echt mega mega trots op je zelf zijn dat je dit allemaal hebt gedaan!

6 likes

Ik heb een ondefinieerbaar brievenbuspakketje in de postnl app staan en heb niks besteld. Ik heb echt nul geduld voor zulke dingen en wil liever gisteren dan vandaag weten wat het is. Waarschijnlijk is het echt niks boeiends en is het gewoon domino’s die hun 2e pizza gratis bon voortaan in een bubbeltjesenvelop stuurt.

En heb meteen belastingaangifte gedaan. Krijg een lekker bedrag terug :ok_hand:t2:

14 likes

Oeeh ik zie in de post nl app dat er een kaartje komt. Maar ik vraag me af wat het is. Ik dacht vanochtend nog aan een verjaardags feest dat 2 jaar geleden niet door ging. Misschien is het wel een uitnodiging daar voor haha. Zou wel heel toevallig zijn. Maar als het wel zo is mogen jullie me Uri Geller noemen.

@Baron hahaha wat toevallig. Zo stom he dat je dan moet wachten

7 likes

En dan duurt het soms nog wel 3 dagen voor je het ook daadwerkelijk in de brievenbus krijgt…

5 likes

Ik wil heeeel graag het STAP budget aanvragen maar sta mega lang in de wachtrij (je ziet de minuten) dus ben heeel bang dat het niet gaat lukken. Verdorie.

Wtf; hij ging van 46 naar 27 min naarr… ā€˜meer dan een uur’. :sob::sob:

1 like

Ik ben gisteren gaan kijken of ik beetje makkelijk een lijst met opleidingen vond maar of ik ben simpel of ik kon echt geen drol vinden?!

5 likes

Ja bij mij sloot het ineens af :frowning: … Nu sta ik helemaal achterin de rij en kan ik er niet een meer in (?)
Edit: wauw ik krijg een melding met joehoe je bent de plek in je wachtlijst kwijt, kom over 1 uurtje terug.

1 like

Er staat ergens op die site een lijst met aanbieders geloof ik, en vaak dan op de site van de aanbieder wat ā€˜meedoet’.

2 likes

Ik stond op 8, het liep netjes terug. Nu ineens 39

2 likes

Jaa wtf hij veranderd continue he! Ik ging van 46 min naar 27 min naar ā€˜meer dan een uur’. Heel irritant dit.

Zie nu online dat heeeel veel mensen dit hebben. Heb nog niks gelezen over dat het is gelukt bij iemand. Niet zo handig geregeld dus

2 likes