Wat aso van je werk
Collega die ik niet ken aan de telefoon; âik wil graag een medewerker sprekenâ âja, dat ben ikâ âniet waarâ âeeeuh jawelâŠâ. Blijkbaar zie ik er niet alleen jonger uit maar klink ik ook zoâŠ?
Ik heb dus een bestelling bij AH gedaan, maar meerdere aanpassingen die later gedaan zijn, zijn niet meegenomen. Beetje jammer wel. Was binnen het tijdvak.
âOh nee je hebt gelijk, ik weet ook niet waarom ik de telefoon hier oppak.â
En dan ophangen, frikandel.
Haha ja ik werk met kinderen die soms stiekem de telefoon oppakken dus opzich had het gekund maarja haha
Ik word zooooo vrolijk van deze zonâ€ïž
Zojuist op het laatste moment de vouchers die we hadden gekregen omdat we door corona niet konden vliegen ingeleverd. Nu aftellen. Al dik drie jaar niet gevlogen bedenk ik mij net.
Ik wil NU mijn schoenen uit doen. Maar het duurt nog een half uur voordat ik thuis ben. En dan moet ik snel eten en ontbijt maken voor morgen en dan door naar sporten.
Ik zou het vandaag niet erg vinden als die kernbom precies op mij land.
Doe dan ook effe gelijk Videoland
Haha, lekker voor hem. Hoezo is het wel oke om iemand anders zijn privézaken uitgebreid in het openbaar te gaan afluisteren?
Als je nog boodschappen moet doen, haal bloedsinaasappels! Echt super lekker en blijkbaar maar kort in het seizoen. Mooie kleur hebben ze!
Jaa wat goed! Gefeliciteerd
Ik twijfelde net en nu heb ik spijt haha
Na zes dagen stressen kan ik het vandaag eindelijk van me af laten glijden (of nou ja, zo ver mogelijk). voor hardlopen en zo lekker sushiiii
Ja die schijnen heel goed te helpen tegen Putin.
Volgens mij heb ik een stuk broccoli onder mn tandvlees gestokerd
Klink je misschien als een klein meisje?
Ik had hier vorige week gepost dat er een onderdeel uit mijn auto stuk was en dat het $1000 kost om te vervangen. En het vervelende is dat het een onderdeel is dat je niet echt nodig hebt dus daarom vond ik het extra zuur.
Maar toen had ik gevonden dat dit een bekend probleem was en dat het kosteloos vervangen wordt onder bepaalde voorwaarden. Nou voldeed ik echt precies aan die voorwaarden (auto uit bepaald jaar, niet teveel kms op de auto etc). Maar de garage wilde het niet doen want ze zeiden dat het niet precies dezelfde foutmelding was.
Ik heb toen Toyota zelf gebeld, met een warranty manager gesproken, die hebben de garage weer gebeld en toen zeiden ze nog steeds nee. Toen heb ik een manager gesproken en die zei ook nee. Ik heb toen even niks terug gezegd want ik had mijn auto niet dringend nodig en toen zeiden ze opeens dat ze het toch gratis vervangen het onderdeel was al besteld en mijn auto wordt nu gemaakt ben echt zo blij!
En ja hoor ik ben onderweg naar sporten en bedenk me ineens dat ik een elastiekje vergeten ben.
Ik dacht ik haal er een bij de action. Hebben ze pin storing ik geef het op voor vandaag. Als 1 ding mis gaat gaat ook alles mis he
De kerktoren in mijn dorp is echt bizar mooi verlicht in de kleuren van de OekraĂŻense vlag. Werd er even emo vanđ„ș