Uh wtf Allerhande. Ik ben echt niet van plan om een mes in mijn mik te proppen.
Ik liep er net langs en heb er een foto van gemaakt. Echt mooi idd haha.
Ik stapte net uit m’n auto en heb ook een foto gemaakt op straat, heb je niet gespot
Guurl deel dan
Geen idee hoe dit in het Nederlands heet maar mijn active grille shutter was kapot. Dit is een onderdeel wat voor in je auto zit, je kan het zien als je door de grill heen kijkt. Het is een soort luik en die gaat dicht onder hoge snelheid en hiermee rijdt je dan iets zuiniger. Niet elke auto heeft dit. Bij mij is er iets ingekomen tijdens het rijden (een groot stuk metaal) waardoor het mechanisme stuk is en hij niet meer automatisch open en dicht kon, het hele ding moest dus vervangen worden.
oh wat een verwend nest bij steenrijk, straatarm
Ik zit het ook echt met verbazing te kijken
Ze was zo uitgeput van boodschappen doen. En ze griezelt ervan als dingen vies zijn, maar ze maakt haar eigen huis nooit zelf schoon dus vindt ze het heel raar om een ánder huis schoon te maken. Help, hoe wereldvreemd
Ik zie hier een “How to Michael Myers 101”.
Heel veel sterkte❤️
Ik heb zojuist mijn kerstboom afgetuigd
Blijkbaar heb ik zo lang onder de douche gestaan dat m’n Touch ID het niet meer doet.
Een spijkerbroek aantrekken met gerimpelde vingertoppen. Die fout maak ik ook nooit meer.
Ik mag hopen dat het een neppe was dan
Zo niet wil ik weten waar ze hem heeft gekocht
Ahh, mijn collega vertelde dat hij gisteren naar de parkeerplaats liep (was al donker) en daar een onbekende man in de auto zag zitten. Hij wist dat ik vlak na hem klaar was en heeft toen in de auto gewacht tot ik zou komen, maar uiteindelijk reed de man weg voordat ik klaar was en toen is m’n collega ook naar huis gegaan. Vond het echt lief dat hij daar aan dacht.
Kan ik me heel goed voorstellen. Hopelijk verdwijnt het snel uit je gedachten
Joh nog 7 maanden dan kan het weer!