Ik heb zo’n hoofdpijn door corona, dat ik gewoon echt bijna mijn kop tegen de buur wil aanbonken😓
Ik had vanmiddag in het leed dat single zijn topic geplaatst dat het enige moment dat ik baal van mijn single zijn is wanneer ik zoals vandaag mega ziek ben. Maar zojuist realiseerde ik mij ook dat het tegelijkertijd wel fijn is dat ik in een dorp woon waar ik met een paar telefoontjes de apotheek voor de deur heb staan die mijn medicijnen thuisbezorgd.
Dit is zoooo tof, gefeliciteerd ![]()
Ik heb corona en ik zat uit verveling TikToks op te nemen. Toen had ik dus die van Material Girl gemaakt met dat oma-filter. En ik zie er echt ziek goed uit als oud omaatje! Wil echt grijs haar nu!
Wauw gefeliciteerd!
Ik krijg 375 euro terug op m’n jaarnota van gas/elektra
. Nu voel ik me meteen niet meer schuldig dat ik twee paar schoenen kocht vandaag ![]()
Zou het kopen van Nikes ook een positieve invloed hebben op je gas- en elektrarekening? ![]()
Misschien wel als er een bontje in zit, want lekker warm ![]()
Wat bijzonder!
Uit ervaring kan ik zeggen van niet
Ik jankkkk
Ik volg een opvanghuis voor bulldogjes en ze zijn nu 3 van hun hondjes verloren binnen 1 week. En ze posten dan foto’s op hun pagina van die hondjes met zo’n zielig verhaal, kan daar zo niet tegen echt ![]()
zooo naar
Zijn helaas flink duurder geworden zie ik (ik heb mijne voor 49 euro gekocht), maar koop zo’n ding! Zijn superdik en warm. Mijn hele familie heeft er inmiddels een. ![]()
Haha dit ziet er superchill uit maar met werken en in beeld komen lijkt het me niet zo praktisch? ![]()
![]()
Werken, kan. In beeld komen zou ik dan weer niet aanraden, camera uit!!
Als je die zwarte of blauwe neemt dan valt het nog wel mee ![]()
Wat tof! Gefeliciteerd
Lijkt mij best een lastige keuze. Zijn er in het algemeen meer voordelen dan nadelen aan zo’n contract? (ik heb echt geen idee hoe zoiets werkt)
Haha hier kan ik helaas geen calls in doen. Wij overleggen met camera…
M’n vriend heeft een bril nodig en met bril ziet hij er nu uit als een architect.
Het is wel wennen, maar ook sexy haha.
Nou ik lig in bed. Die kleuters hebben me weer gebroken. Ik was zo boos op ze dat ik heb gezegd dat ik niet meer terug kom. Gaat zo’n kleuter dat tegen z’n vader zeggen, moet ik weer gaan uitleggen dat ik het niet meen. Echt, snitches get stitches
Dat is echt een rot gevoel. Zie je geen vervelende pubers rond hangen?
Ik kan me herinneren dat je ook trauma klachten hebt en ik kan me voorstellen dat dit onveilig gevoel op kan roepen (is niet zo, jij zit veilig binnen!). Kun je jezelf beetje gerust stellen? Dekentje, kopje thee
Sorry voor de vele aannames, maar wilde het graag tegen je zeggen ![]()