Ik snap tiktok echt niet, heb het nu ongeveer een jaartje en ik kreeg eigenlijk altijd alleen maar Nederlandse filmpjes op mijn for you page te zien. Maar sinds vandaag opeens veel diverser, krijg uit allerlei landen filmpjes te zien. En toen ik vorig jaar in Griekenland zat kreeg ik 100% alleen maar Griekse filmpjes, kon niks anders kiezen, taal kon ik ook niet aanpassen. Vind het echt zo’n raar algoritme (maar qua content dan wel weer spot on)
Ik voel me de laatste tijd echt zoveel gelukkiger en veerkrachtiger sinds ik medicatieloos ben
Heb ook eindelijk niet meer het waiting for the other shoe to drop gevoel
Ik heb zo’n focking zin in een pudding broodje
Ik heb zowaar zin in de dag. Beter zijn m’n kleuters lief vandaag want ik moet ze een liedje over Suriname leren.
Werkmannen beginnen altijd zo vroeg, ze zijn hier buiten alweer vanaf kwart voor 7 bezig. Ik ben toch wel wakker dus dat maakt me niet uit maar poeh respect hoor zo in de kou
Jawel! Maar hij had wel een kluit en de uitval viel echt mee! Alleen loopt er nu wel een spoor van naalden door het huis(en ben ik lekgestoken, auw)
Love aardbeien in kwark
Ik zou vanavond gaan sporten, maar zag net dat de trainer is gewijzigd naar eentje waar ik eigenlijk nooit meer bij train, omdat ik zijn trainingen meh vind. Dus heb afgezegd. En wil eigenlijk gaan wandelen dan, maar durf niet omdat er een of andere creep door de buurt loopt die geld van je wil en anders agressief wordt
En op de fiets of met de auto naar een wandelgebied? Ergens anders wandelen?
Belt mijn moeder me net vanuit Portugal op. Helemaal buiten adem, ja er is iets heel ergs gebeurd. Hartslag x100 hier meteen natuurlijk.
Had ze haar tas met daarin de paspoorten, telefoon en alles binnen in hun appartement laten staan. Deur dicht getrokken en nu komen ze er dus niet meer in. Het is daar 1 uur eerder, nja Portugal (rustig aan dus) en ze krijgen niemand te pakken.
Vind het echt sneu, dan merk je dat ze al wat ouder zijn en die stress echt niet meer goed trekken. Heb ze mee geholpen zoveel als ik kan maar vraag me af of ze het redden want ze moeten ook nog 1 uur rijden naar het vliegveld zag ik net, en ze zijn dus nog steeds niet binnen.
Hoop eigenlijk dat ze gewoon verstandig zijn en omboeken (dat kan nog net), dan maar 1 extra dagje daar blijven.
Ik ben echt een buitenmens dus ik kan echt intens genieten van dit soort lente dagen. Ben dan het liefst de hele dag buiten. En nu heb ik corona met dit mooie weer, zo stom. Gister eventjes buiten gezeten maar met knallende koppijn en koorts is dat toch gewoon niet chill met die felle zon. Dubbel ellende
Ja als ik ga dan is t in de avond, maar een wandelgebied in het donker vind ik ook niet zo veilig. Morgen ben ik vrij, denk dat ik dan maar wat langer ga lopen
Snap ik (en stom dat we ons daar druk over (moeten) maken)
Ik heb een muisje in huis en van die hokjes-vallen gezet maar hij komt er niet in
Pakte ik vanmorgen m’n laptop uit m’n tas, SPRONG hij daar uit! Had ie een gat in m’n tas geknaagd naar het brood wat daar nog in zat
Woow wat een sterke muis
#dedication
Oh shit er kwam een moeder naar me toe om te zeggen dat dat liedje over Suriname niet echt klopt. Dus die gaan we niet zingen.
M’n collega heeft alle msn emoticons geïmporteerd in slack en het is echt een verrijking van m’n leven
er belde net een groep meisjes van een jaar of 10 aan met zelfgemaakte borden waar OEKRAINE! enzo op stond, of we statiegeldflessen hadden om te doneren
maar ik zit op kantoor, dus ik ging even gauw zoeken of ik ergens wat lege flessen kon vinden
duurde even, maar ondertussen stonden ze wel te zingen van HUP OEKRAINE HUP OEKRAINE
kon wel maar 1 fles vinden, dat was jammer
al zei één meisje dat 1 fles al genoeg was - ik waardeer haar positiviteit
Ja terwijl er allemaal heel lekker brood klaar ligt in de val
Toch wel met pindakaas erop hè