Wat je even kwijt wil #58

Maarja je hebt corona dus je kan niet naar de winkel om meer te kopen. Dit noemen we overmacht.

3 likes

Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb vandaag echt een opgejaagd gevoel.

overmacht bestaat niet in 2022, ik kan het gewoon bestellen en dan is het over 10 min hier. ik denk er nog even over na

9 likes

Ik voel me niet helemaal fit, beetje last van mijn buik. Ziek worden kom logischerwijs totaal niet uit.

Ik heb een nieuwe tandarts en de 1e rekening is binnen,192 euro. Even huilen in een hoekje hoor. :sleepy:

4 likes

iig selfies maken voor de backlog, misschien kun je nog een leuk truitje erbij aan doen

3 likes

Overprikkeld geraakt op mijn werk (zonder aanleiding of iets dergelijks) fml 🥲

1 like

Mijn hondje lag zo lief en lekker op mijn schoot te slapen. Zou bijna werk afbellen, ‘sorry ik kan echt niet komen’.

1 like

Pff zoveel geld. Ik ga binnenkort ook naar een nieuwe tandarts, moest je ook foto’s laten maken?

1 like

Ik voel me niet helemaal lekker vandaag, krijg ik een mailtje dat ik cijfers in een verkeerde volgorde in een belangrijk werkdocument gezet heb vorige week. Toen moest ik janken :sweat:.

Vind beide echt zo stom van mezelf (waarom ben ik niet wat zorgvuldiger en ik hoef toch niet te janken om fouten die ik maak). Gaat nu wel weer een stukje beter, maar toch.

8 likes

Gisteren reed ik voor mijn werk door Heemstede en er was een omleiding vanwege een aanrijding. Veel politie en een hopeloze fiets.
Las ik later dat er een meisje van 16 was aangereden.

Nu lees ik dat ze aan haar verwondingen is overleden :sob:

Haha oké dit is nu een feit en nu voel ik me zo :joy: Beoogde mentale resultaat is dus wel behaald!

10 likes

Op de een of andere manier ben ik echt bekaf. Eigenlijk is het ook helemaal niet gek met 15,000-20,000 stappen per dag, dan nog sporten (kracht waarvan ik 3 dagen spierpijn heb gehad en cardio er nog eens op) wat er weer bij is gekomen deze week en alle andere beweging ( :smirk:) . vandaag na werk maar eens even chillen achter de PC. vind het wel best.
Morgen weer een dag voor 10,000+ stappen

Oja, ik was aan het werk.

1 like

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een sms krijg dat ik een voicemail heb zonder dat ik ben gebeld. En als ik dan de voicemail luister hoor ik alleen maar ruis. Zo raar

1 like

Ik wil gewoon een code om nu al de nieuwe aflevering van Mocro Maffia te zien ipv morgen maar ben steeds te laat :weary:

4 likes

Volgens mij staat zo’n kapsel jou heel goed! Ik bedoel dus niet het kapsel op dit plaatje :rofl: maar zo’n bob

3 likes

Hahaha echt een teken van stijl als je dit kapsel had bedoeld idd :joy::joy:

2 likes

Ik ben dus bezig met mijn kledingkast opruimen en ik heb gewoon al 4 boodschappentassen vol die naar de kledingbank gaan. Nu ga ik alle tassen die op de logeerkamer liggen nog uitzoeken en dan heb ik hopelijk weer fatsoenlijk ruimte overal :sweat_smile:

8 likes

Code? Wat voor code?

5 likes

Ja ik dacht ik zet het er maar bij voor de zekerheid. Voordat er een miscommunicatie ontstaat en je opeens mijn manager wilt spreken :rofl:

3 likes