Wat je even kwijt wil #58

Dit klinkt goed!!
Ik ga ook wat bestellen

5 likes

Sluiten ze ook goed aan bij het kruis? Mijn probleem is dat ik ze nooit volledig op kan trekken en alles dan alsnog gaat schuren. En hoelang gaan ze ongeveer mee?

3 likes

Bij mij sluiten ze goed aan, op alle plekken, zonder dat het knelt. Geen idee hoe, maar het is een wereld van verschil met een standaard panty van HEMA of Zeeman. Ik ben lang maar mijn Snags vallen ruim over mijn billen heen. Ook als je eigen maat bestelt zijn ze stretchy en zijn ze nog bruikbaar als je bijvoorbeeld iets aankomt; ze rekken prima nog een stukje mee.

Ik heb vooral dikkere panty’s / maillots maar heb er nog geen eentje weg hoeven gooien. Nog geen ladders of haaltjes, terwijl ik best onhandig ben en een kleuter en 2 katten heb.

Vroeger droeg ik amper jurkjes en rokken omdat panty’s zo’n hel waren, maar met Snags draag ik nu vaker rokjes en jurken dan broeken. Ze zijn enorm comfortabel, knellen en schuren echt niet. Het lijkt een Tel Sell-praatje maar wat ze beloven maken ze echt waar.
Na alle mooie verhalen heb ik eerst 1 maillot besteld met kerstpoesjes :pleading_face: , om te proberen en om te zien of het echt waar was. Die was zo fijn dat ik sindsdien nog meerdere kleuren heb besteld.

11 likes

Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:
Een uitvoeringsorganisatie voor sociale zekerheid!

3 likes

I second this!

5 likes

Ja ging ook al door mijn hoofd, even zelftestje halen

1 like

Oh en ze blijven goed in de was! Voor de zekerheid doe ik ze wel in een waszakje (die verkopen ze ook) en als het een hele felle kleur is doe ik er een kleurvangdoekje bij. Ik laat ze op een rekje drogen.

1 like

Mijn moeder is tijdens de hond uit laten gevallen, bril kapot, schaafwonden en volgens huisartsen post in oude woonplaats de pols gebroken. Nu moet ze door naar eerst volgende ziekenhuis omdat ze hier weinig doen. Voel me echht klote dat ik nu niks kan doen. (Woon daar niet meer en net van rona af dus wil nog niet in de buurt komen)

6 likes

Hoe chill zou het zijn om gewoon thuisbezorgd te kunnen bestellen bij de kapper. Zit te wachten tot mijn haarverf is ingetrokken en heb echt zin in een lekker broodje ofzo.

2 likes

Oh dat doen mensen hier wel eens. Eten bij de buurman bestellen en dan hier bij de kapster eten. Kan gewoon joh.

8 likes

Klinkt erg goed! Jeuken ze ook niet? Dat heb ik vaak op mijn benen en billen met een panty.

Dat vind ik lastig te zeggen omdat ik in dit jaargetijde vrijwel altijd een droge jeukende huid heb. Of ik nu broeken draag of panty’s. Ik heb niet het idee dat de Snagtights het erger maken in ieder geval.

2 likes

Haha je hebt hier in de stad van die ‘ludieke’ stadswandelgidsen. Maar ze stoppen altijd bij de winkel en lopen mij te promoten om de een of andere reden en dan staan die mensen weer naar binnen te gluren dus ik kan ze niet haten.

19 likes

Ik zit eindelijk naar jaren lang kwijlen op youtube bij een korean bbq restaurant

34 likes

Ik ga het gewoon eens proberen! Mijn zeeman en hema panty’s zijn altijd binnen 1 x stuk, het zou fijn als ze eens wat langer meegaan. Dank je voor de tip!

2 likes

Die twee mannen haha?

3 likes

Ja die. En als ik toevallig buiten ben, proberen ze het ook altijd genant te maken maar ja, no care natuurlijk :rofl:

2 likes

Ik heb er ook naar zitten kijken, maar bij hun maten val ik er precies tussenin en weet ik niet wat handig is. Want stel dat ik naar de grotere maat ga, merk je dan echt verschil?
Bij de Hema/zeeman merk ik nooit verschil in maten want alles zit kut :confused:

1 like

Op de site zeggen ze; zit je tussen 2 maten in, kies dan voor de grootste maat.

4 likes

Meer info, fotos en review graag!

1 like