Miss kim in arnhem. Tot nu toe heel lekker.
Ow dat heb ik niet zien staan, thanks!
Wat ook nog helpt is naar de modellen kijken, mocht je twijfelen. Wellicht zitten er mensen bij die qua bouw vergelijkbaar zijn met jou.
Zou best kunnen. Ik vind het gewoon grappig dat hij tatta liedjes zingt met 3 woorden spaans.
Ik zit hier in de trein nog even een kleffe kaassoufle van de Smullers weg te werken, valt er wat gesmolten kaas op m’n telefoonhoesje. Nja, zit toch niemand in de buurt die me ziet en 5 seconden regel geldt vast ook hiervoor dus hup, ik lik t snel op.
Was alleen even vergeten dat er wel allemaal mensen op t perron ernaast stonden te wachten en wel konden zien hoe ik m’n telefoon aan het tongen was
Ik heb de afgelopen dagen zo genoten van alle nette duitsers die gewoon echt allemaal netjes hun ffp2 maskertje dragen. Niet eens eentje onder de neus gespot.
Ik heb net mijn baan opgezegd maar het ging zo raar. Na de eerste zin onderbrak mijn directeur me met ‘ik wil het hier graag bij laten want dit kan ik er nu niet bij hebben’ en toen liep ze weg. Niet meer gezien ook. Maar nu is ze me aan het appen en mailen over allemaal werkdingen alsof er niks aan de hand is.
Dus jeej dat ik straks van al dit gezeik af ben. Ik moet alleen morgen een presentatie met haar geven en dus eigenlijk het hele opzeggesprek nog een keer over doen.
Ik heb op Instagram een meisje gevonden die in het middelbaar even bij me op school zat. Ik denk dat ik een beetje gemeen ben geweest tegen haar zonder reden. Nu heb ik zin om een berichtje te sturen met mijn excuses. Maar ik weet niet of dat zo’n goed idee is.
Ik denk dat het bij zo iets altijd goed is om je af te vragen waarom je haar een berichtje zou willen sturen. Is het omdat je haar beter wilt laten voelen over zichzelf, dat het niet aan haar lag? Of is het grotendeels voor je eigen schuldgevoel goed te praten?
Een van mijn favoriete dingen is Whitney Houston optredens aanzetten en dan net doen of ik dat ook kan
Echt…als je in deze zaal zat, wat een blessing.
Jaa echt joh! En zelfs daarna nog. Vriendin van me krijgt berichtjes van haar (ex-)werkgever (waar ze allang weg is) (!) van ‘ik hoorde dat je daar en daar hebt gesolliciteerd, ik vind dat echt niet kunnen, dat je daarvoor weg bent gegaan’ etc.
Waar bemoeit die zich mee ??? ??? ???
Waar was die wel verwachte loyaliteit tegenover de werknemer toen ze nog in dienst was he, oh nee zo gaat dat natuurlijk niet.
Heel herkenbaar! Juist super leuk om te doen.
Ik was aan het klagen dat de batterij van mn telefoon zo slecht wordt (1.15u schermtijd vandaag en nog maar 37% batterij). M’n vader was helemaal in shock dat ik wel een uur en 15 minuten!!! schermtijd had. Hahaha, oude mensen.
iig lekker korte zoektoch dan
Ah, die mannetjes met baretten? Wij hebben ook een keer zo’n wandeling gedaan, erg leuk
Ik kom een tiktok tegen dat er een patattent met biefstuk staat in Polen bij de grens voor de Oekraïners. En de comments zijn echt om te janken. O.a. dat Nederlanders niet eens zo goed te eten krijgen, de voedselbank krijgt t niet, nepoorlog om van corona af te leiden, dit zijn tenminste echte vluchtelingen.
Echt waarom zijn mensen zo gemeen en kut.
Ik heb net vet hard moeten lachen om een kinder tekening. Dat was wss weer een teken om geen kind te nemen.
(Geen zorgen het kind was er niet bij )
Ik heb echt zo’n heerlijke dag met mijn date. Vanmiddag lekker op het terras gezeten in de zon en net heerlijk uit eten geweest. Lekker gegeten en precies genoeg drankjes op om ‘leuk’ aangeschoten te zijn. Ben een beetje verliefd aan het worden ook denk ik
Goeie! Ik vermoed dat zij amper nog weet wie ik ben dus het zou inderdaad eerder voor mezelf zijn denk ik
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een vaatwasser. Ohh, zo luxe!! Was wel een momentje hoor, toen ik voor het eerst vaatwasblokjes kon kopen vandaag.