Die delen de acteurs random op instagram. Maar volgens mij is het nu klaar en moeten we tot morgen wachten
Oh hahaha wat grappig
Net zo 2 seconden voor afsluiten een KUTmail versturen naar een verschrikkelijk iemand waar je al een hele dag mee bezig bent: ik zeg WEEKEND IS HIER. Nu ga ik even ergens heeeel veel friet en 2 snacks halen
oh wauw een collega heeft in de aanhef echt zo mijn naam verneukt, alsof hij werkzaam is bij de starbucks
Ik zou wel eens op wintersport willen, maar heb geen vrienden die dat willen .
Via videoland facebook
Edit
Ik zelf kan het niet lezen sorry
Edit 2
9WIYSU7HCKR9 Schijnt het te zijn
de tering helemaal scheel
Haha sorry ik zag hem voorbij komen op facebook. Ik zie er totaal niks in dus vandaar
Straks komt Hello Fresh voor het eerst hier (gratis box dus chill), maar op de homepagina staat tijd 1 en bij de bestelling tijd 2. Beetje verwarrend. Hopelijk geldt die van de bestelling, want heb zo een afspraak. Geen ramp als ik te laat kom ofzo, maar vind ik zelf irritant.
Ik werk nabij twee creatievere scholen en je hebt 2 meisjes met de Karen rondlopen maar dan met onnatuurlijke haarkleur. Dus ook de manager spreken is alternatief hip.
Ja! En dat hadden ze van te voren gezegd dus met dat stukje van het bedrag had ik wel rekening gehouden maar ze rekenen extra omdat ik nieuw in de praktijk ben (dan denk ik, ik moest een formulier invullen waarop bij alles het antwoord ‘nee’ was en hij heeft me een paar vragen gesteld over of ik drink, rook, veel suiker eet etc. duurde echt 2 min…) en het schoonmaken v/d tanden en kiezen was echt super duur. Dat rekenen ze per 5 minuten. Ik heb er niet op gelet hoelang het duurde, het zal wel kloppen. Maar ik heb de volgende afspraak nu afgezegd. Ik kan niet 2x p jaar 200 euro daaraan uitgeven helaas
Ja die van mij is ook zo’n weirdo. Operatie, prikken, wondjes verzorgen, allemaal prima. Maar toen haar nagels moesten worden geknipt werd ze wild en heeft ze bijna de dierenarts gebeten. Er kwam echt een soort monster uit haar dat ik niet kende, haha echt erg.
Als beschrijving in het systeem stond er voorheen ‘lieve, rustige hond’ maar dat zal nu wel aangepast zijn
Tandartstarieven zijn wettelijk vastgelegd, dus het kan eigenlijk niet veel duurder zijn dan bij een andere tandarts. Zomaar extra rekenen omdat je nieuw bent ook niet lijkt me? Voor controle en 2x5 minuten schoonmaken ben ik altijd 50 euro kwijt. En de kosten van foto’s hoef je toch niet 2x per jaar te betalen? Nouja hoe dan ook altijd kut als je een onverwachte rekening gepresenteerd krijgt! Maar voor elke controle 200 euro lijkt me wel veel ja
Ja bizar he, echt zo zielig ook voor ze
Klacht indienen! Als jij (schriftelijk) geen toestemming hebt gegeven mogen ze dit absoluut niet doen en hebben ze echt een groot probleem. Wat enorm kut voor je, terecht dat je boos bent.
Waarom zoek je geen andere huisarts als het zo’n strijd is steeds met deze? Of is dat geen optie?
Met het gevaar dat jij denkt: jeetje komt zij haar collega’s weer verdedigen…
Er is wel een verschil tussen communicatie tussen zorgverleners over de logistiek zeg maar (is de verwijzing aangekomen, is iemand in zorg) en over de inhoud van de behandeling (wat vertelt patiënt en wat wordt er exact gedaan).
Dat eerste daar heeft een verwijzer wel recht op. Dat tweede niet, al vind ik het altijd maar nodeloos ingewikkeld als mensen geen toestemming geven over communicatie over de inhoud. Zo vaak dat er toch vervolgvragen komen en ik dan geen idee heb waar het precies over gaat en hoe ik goed kan helpen. Maarja.
Los van dit alles: als je zo wantrouwend bent richting je huisarts moet je echt een andere gaan zoeken. Dit werkt toch niet.
Ohhh misschien motiveert dat me om meer te wandelen, kijken of ik nieuwe blaadjes kan ontdekken.
Dat stel bij Sander en de kloof