Ik zit klaar voor de tuinvogeltelling en normaal zitten er de hele dag door wel vogels in de tuin en nu heb ik na tien minuten maar een ekster die eigenlijk in de boom van mijn buren zat meegeteld omdat er niks in mijn tuin zit.
Mijn allergrootste droom is het hebben van een metabolisme waarmee je kan vreten als een bodemloze put zonder een grammetje aan te komen. Dan zou ik echt iedere dag croissantjes eten. Met chocolade of ham/kaas of naturel met aardbeienjam
Ik ken zulke mensen, maar die moeten constant vreten anders vallen ze flauw.
Mijn man heeft dat en doet dat dus ook.
Heb dit weekend storingsdienst en het is al de derde keer dit jaar dat ik het heb. Eerst nieuwjaarsdag weekend, vervolgens de 15de-16de omdat iemand ziek is geworden. (Shit happens) en nu weer een regulier weekend. Gelukkig resulteert het wel in geld (standaard vergoeding) en extra vrije uren en geld als ik gebeld wordt.
Normaal gesproken ga ik in een storingsdienst weekend ook amper naar buiten omdat ik bang ben om gebeld te worden. Al wil ik nu wel gaan proberen om het gewoon te gaan doen. Dus ik denk dat ik morgen eens naar de kringloop hier ga en misschien naar de stoffenwinkel. Heb echt even zin in een āme timeā weekendje.
Mān droom, echt jaloers
All of the above
Was net bij de douglas om een wenkbrauw potlood te kopen en ik kreeg van de medewerkster gewoon 3 setjes met samples en nog 2 losse tubes. Anders zijn ze zo gierig dr mee dus ik stond dr even van te kijken!
Van mij ook. Hopelijk krijgen onze kinderen dat ook.
Wel irritant want ik kom heel snel aan.
Ik kan dit momenteel omdat ik borstvoeding geef en dat vreet mijn lijf op . Ga het echt missen als ik straks niet meer alles naar binnen kan gooien.
Ik had al weken een trillend ooglid en had toen n.a.v het forum magnesiumcitraat gekocht en dat hielp een week, maar nu komt het er weer dwars doorheen. Echt zo irritant, was net zo blij dat ik iets er tegen gevonden had. Dus mocht iemand een andere ultieme tip weten behalve minder stressen dan hoor ik het graag haha.
Bij mij helpt het vaak om iets te minderen met caffeine. Koffie/cola etc.
Ik baal van mezelf. Aan de ene kanten wil ik meer sociale contacten opbouwen en leuke dingen samen doen. Aan de andere kant komt er deze maand echt heel weinig uit mān vingers en doe ik dus niks om dit te realiseren.
Maar goed lief voor mezelf zijn en volgende week is weer een week.
Mijn enige meeting van de dag ging niet door en nu voel ik mij wel een beetje eenzaam Wel lekker in mijn pauze gewandeld en even onder de mensen geweest haha. Maar ben blij dat morgen een goede vriendin langskomt, anders was ik vandaag naar mijn ouders gegaan :ā)
Ik was net ergens (redelijk uitgebreid) lunchen toen een medewerker bij het brengen van een drankje opmerkte dat ik wel heel veel gegeten had. Misschien dat het grappig of luchtig bedoeld was, maar de manier waarop het gezegd werd had in ieder geval niet echt een fijne ondertoon en ik voel me nog steeds zo rot (ben hersteld van een eetstoornis) en voel me tegelijk een enorme aansteller
Huh?! Wat raar. Wat zei diegene dan?
Het was iets in de trant van dat het drankje er bij misschien te/wel veel was, en daarna letterlijk: āJe hebt ook wel heel veel gegetenā (zonder dat ik ook maar iets gezegd had). Ik denk dat ze het misschien grappig bedoelde, maar zo voelde het in ieder geval niet
Wat een rare opmerking zeg, gaat ze niks aan wat je āallemaalā eet. Zouden blij moeten zijn dat er uberhaupt mensen komen ipv ze te shamen
Nu dat ik weer kan lunchen en koffiedrinken buiten de deur moet ik mijn uitgavenpatroon echt even herstructureren om het einde van de maand te halenš¤£
Toen ik net in dit huis kwam wonen kocht ik een kast waar ik erg blij van werd. Nu heb ik alles omgegooid in mijn huis plus andere kasten. En is er geen ruimte meer voor deze kast. Morgen komt iemand de kast halen en ben er een beetje sad over. Zo stom.