Wat dom . Vind het altijd zo raar als mensen een opmerkingen geven over de hoeveelheid die je eet. Nou en?
Sinds vorige week woensdag voel ik me vandaag eindelijk ietsje beter in plaats van slechter, en het zonnetje is fijn, zelfs binnen. Ik ben wel zeer benieuwd welk virus/bacterie me zo ziek maakt⌠maandag maar weer de huisarts bellen.
Joooooo het is weekend nu ga ik na hard werken deze week schaamteloos een pizza bestellen, die in bed opeten en de hè-le avond chillen met Netflix en een goede fles wijn
Ik heb een nieuwe baan!
Vind het wel spannend, heb best wel lang bij mijn oude werkgever gewerkt. En dit is een hele andere sector. Maar wel een stap vooruit en heb er zin in!
Ik ga mezelf voor mijn aanstaande 30e verjaardag een middagje sauna incl. massage geven en een weekendje weg in een decadent hotel. Dit wordt het decennium dat ik mezelf ga celebraten En de rest kan me niet schelen.
Haha, heel random, maar ik ben zelf opgegroeid zonder kabeltelevisie, dus wij hadden maar 2 zenders, en nu moest ik voor een kind kijken of er iets op tv was voor haar. Ik heb gewoon de eerste 2 zenders bekeken en geconcludeerd dat er niets was?! Het kwam niet in me op dat er meer dan 2 zenders zijn . Geen idee waar dat vandaan kwam, want ik heb sinds mân jeugd nog wel tv gekeken
.
Een decennium? Ga je dan op je 40ste verjaardag alvast in je kist liggen?
Wow, dat vind ik gewoon echt niet kunnen, aardig bedoeld of niet.
Ja denk dat ik er dan wel klaar mee ben.
Mijn vriend en ik gaan zo naar de kroeg en ik ben echt te blij hier over. Heerlijk een nieuw jurkje uit de kast getrokken, even lekker zitten tutten om na 2,5 uur weer thuis te zijn
ik heb het afgezegd onder het mom migraine en zit nu in pyjama te chillen met een dominoâs pizza
Mhihi ik dacht dat even âmom migraineâ een ding was.
Vandaag heb ik ontdekt hoe lekker feta op een turkse pizza is.
Net zo lekker als shoarma op een pannenkoek?!
Samenvatting
Bij RTL nieuws hebben ze fragment waar ze een VR bril gebruiken om seksuele intimidatie te ervaren. Beetje apart is het wel.
Wat een vervelende opmerking zeg. Hopelijk kun je het snel een beetje naast je neer leggen, het zegt niks over jou in ieder geval
Ik heb best vaak in restaurants dat als mijn lege bord wordt weggehaald en ze vragen of het heeft gesmaakt (ja), dat ze dan zeggen ânou ik zie hetâ. Dat vind ik ook altijd heel ongemakkelijk.
Jij probeert echt iedereen shoarmapannekoek aan te smeren hè
Een kaassoufflĂŠ gaat niet je dood worden
Een zak mini stroopwafels, een zak mini kitkats etc, pak koekjes, reep toblerone en een reep witte Tony daarentegen. Het wordt tijd dat ik weer de vrije wereld in mag.
Ik ben uit eten en de muziek staat hier zo hard, kan gewoon niemand verstaan. Is dit hip en ben ik bejaard?