Ben ergens wel benieuwd hoe het voelt als je weet dat je veilig bent. Het lijkt me dan toch minder bedreigend?
Edit: ik bedoel dus dat je dit toch niet ‘na kunt maken’? Doet geen recht aan de echte impact
Ben ergens wel benieuwd hoe het voelt als je weet dat je veilig bent. Het lijkt me dan toch minder bedreigend?
Edit: ik bedoel dus dat je dit toch niet ‘na kunt maken’? Doet geen recht aan de echte impact
Geen idee het was bedoeld voor mannen om het te ervaren hoe dat is. Alleen lieten ze een filmpje zien van een man die Engels sprak en een opmerking maakte over haar ‘kinky haar’. De journalist die de VR bril op had, was wit en misschien een beetje krul.
Ik weet niet of het dan werkt aan het bewustzijn van seksuele intimidatie
2,5 uur net mooi!
Ik ga volgende week wijn drinken met een oud klasgenoot en overweeg ook all out te gaan met kleding alleen ik ga fietsen en dan is een jurkje altijd zo kut
Gewoon doen! Ik zit buiten onder een dekentje te blauwbekken omdat binnen alles vol zit maar ik voel me nog steeds fabolous!
Ik zit onder een deken op de bank een slechte film te kijken met wijn en de risotto die ik had besteld, was echt chill. Ik had echt even zo’n avond nodig
ik heb net een zak chips leeggegeten en ik voel gewoon nu al een puistje op mijn kin opkomen haha crap
Ik bevind me inmiddels zo’n twee weken op de (huur)huizenmarkt en ik vind het nu al kut. Als iemand nog een katvriendelijk appartementje over heeft in centraal Den Haag hmu
Wij vieren morgen verlate sinterklaas en ik moet zonder overdrijven nog 10 gedichten schrijven had zo weinig inspiratie maar de stress bezorgt met vaak inspiratie
Ik.heb net in mijn eentje een fles wijn leeggedronken en ben nu echt in een heeel nostalgische bui, allemaal liedjes van vroeger geluisterd. Zin om weer even 16 te zijn (maar ook weer niet)
Ja we hadden opeens een uitvaart op de dag dat we sinterklaas zouden vieren
Maar hoezo 10?!
Hahaha ja dat is een beetje traditie. We deden altijd 2-3 cadeau’s pp en maar met aanhang is wel veel geworden
Lieve …
De dichtpiet ligt inmiddels alweer heerlijk op het Spaanse strand,
Daarom zijn we alweer bij het eind van dit gedicht aanbeland.
Groetjes,
Sinterklaas
Kat ligt tegen mijn been aan in bed. Zo warm maar kat van bed gooien is geen optie ofc
Na het douchen in een net verschoond bed stappen is toch wel een van de beste dingen in het leven.
Whahah net totale paniek want we wilden nog eten bestellen en zou alles nog wel open zijn. Het is nog geen 00:00 uur mindfuck wat zo vroeg drinken en thuis zijn wat je doet. Nu lekker in chill outfit op patat aan het wachten
Mijn laptop was al énorm traag maar nu valt hij letterlijk om de 5 minuten uit… Ik denk dat ik het niet langer kan uitstellen om die nieuwe MacBook aan te schaffen. Dat gaat pijn doen maar ook wel leuk natuurlijk. Echt, niks maakt me zo razend als een trage computer.
Ja ik vind dat ook echt een heftige cocktail. Ben blij dat die in mijn wilde jaren nog niet geschonken werd. Die alcohol icm die sterke koffie, echt net drugs
Ik had een seksdroom over m’n huisarts
Wtf brein
Oh no, liever niet. De energieprijzen swingen nu al de pan uit (in België toch)