Wat je even kwijt wil #58

Wij vieren morgen verlate sinterklaas en ik moet zonder overdrijven nog 10 gedichten schrijven :sob: had zo weinig inspiratie maar de stress bezorgt met vaak inspiratie

2 likes

Ik.heb net in mijn eentje een fles wijn leeggedronken en ben nu echt in een heeel nostalgische bui, allemaal liedjes van vroeger geluisterd. Zin om weer even 16 te zijn (maar ook weer niet)

8 likes

Ja we hadden opeens een uitvaart op de dag dat we sinterklaas zouden vieren :sweat_smile:

1 like

Maar hoezo 10?!:scream:

2 likes

Hahaha ja dat is een beetje traditie. We deden altijd 2-3 cadeau’s pp en maar met aanhang is wel veel geworden

1 like

Lieve …

De dichtpiet ligt inmiddels alweer heerlijk op het Spaanse strand,
Daarom zijn we alweer bij het eind van dit gedicht aanbeland.

Groetjes,
Sinterklaas

78 likes

Kat ligt tegen mijn been aan in bed. Zo warm maar kat van bed gooien is geen optie ofc

2 likes

Na het douchen in een net verschoond bed stappen is toch wel een van de beste dingen in het leven.

34 likes

Whahah net totale paniek want we wilden nog eten bestellen en zou alles nog wel open zijn. Het is nog geen 00:00 uur :joy: mindfuck wat zo vroeg drinken en thuis zijn wat je doet. Nu lekker in chill outfit op patat aan het wachten :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Mijn laptop was al Ć©norm traag maar nu valt hij letterlijk om de 5 minuten uit… Ik denk dat ik het niet langer kan uitstellen om die nieuwe MacBook aan te schaffen. Dat gaat pijn doen :sob: maar ook wel leuk natuurlijk. Echt, niks maakt me zo razend als een trage computer.

2 likes

Ja ik vind dat ook echt een heftige cocktail. Ben blij dat die in mijn wilde jaren nog niet geschonken werd. Die alcohol icm die sterke koffie, echt net drugs

11 likes

Ik had een seksdroom over m’n huisarts :cry:

Wtf brein

8 likes

Oh no, liever niet. De energieprijzen swingen nu al de pan uit (in Belgiƫ toch)

1 like

Ja MAAR stiekem huisdieren nemen in je huurwoning kan ik niemand aanraden. Was echt heel vervelend

2 likes

Awh ik vind dit cute

Ik denk dat ik zelf onaantastbaar ben voor cafeĆÆne, soms lees ik dat mensen slecht slapen als ze na 4 uur smiddags espresso drinken en dan drink ik zelf 4 redbulls na middernacht en slaap ik een half uurtje later gewoon lekker in.

Snap niet hoe dat werkt eigenlijk, maar ik kan altijd direct slapen na espresso of Energy

11 likes

Ik kan ook na 10 wodka red bull prima tukken, meermaals ondervonden :tipping_hand_woman:.

5 likes

Ik ben zoo moe maar vandaag verhuizen!!! Ga vanavond heeel blij zijn als ik lekker in mn nieuwe bed en huis lig

96 likes

Zo oneerlijk. Ik slaap al slecht als ik na 18u cola heb gedronken. :’)

2 likes

Ik heb een koerier geboekt tussen 8 en 12 maar hij heeft niet ingevuld hoe laat hij er precies is en neemt niet op. Maar we hebben meer te doen en kunnen hier niet gaan wachten. Benieuwd hoe dit weer gaat lopen.

2 likes

Ik was benieuwd of Sibbejan Noppert al een vriendin had gevonden, maar uiteraard niet. Alleenstaande moeders worden ook niet meer uitgesloten van deelname en voor hem baren lijkt ook geen vereiste meer te zijn.

6 likes