Ja MAAR stiekem huisdieren nemen in je huurwoning kan ik niemand aanraden. Was echt heel vervelend
Awh ik vind dit cute
Ik denk dat ik zelf onaantastbaar ben voor cafeĂŻne, soms lees ik dat mensen slecht slapen als ze na 4 uur smiddags espresso drinken en dan drink ik zelf 4 redbulls na middernacht en slaap ik een half uurtje later gewoon lekker in.
Snap niet hoe dat werkt eigenlijk, maar ik kan altijd direct slapen na espresso of Energy
Ik kan ook na 10 wodka red bull prima tukken, meermaals ondervonden .
Ik ben zoo moe maar vandaag verhuizen!!! Ga vanavond heeel blij zijn als ik lekker in mn nieuwe bed en huis lig
Zo oneerlijk. Ik slaap al slecht als ik na 18u cola heb gedronken. :â)
Ik heb een koerier geboekt tussen 8 en 12 maar hij heeft niet ingevuld hoe laat hij er precies is en neemt niet op. Maar we hebben meer te doen en kunnen hier niet gaan wachten. Benieuwd hoe dit weer gaat lopen.
Ik was benieuwd of Sibbejan Noppert al een vriendin had gevonden, maar uiteraard niet. Alleenstaande moeders worden ook niet meer uitgesloten van deelname en voor hem baren lijkt ook geen vereiste meer te zijn.
Ik zag van de week of week ervoor weer zoân vliegtuigje hier vliegen en moest toen weer aan die actie van hem denken.
Kon dit keer niet lezen dus weet niet of hij het weer was.
Tenzij je een huisbaas hebt die niet terugdeinst voor âniet juridische middelenâ om je eruit te zetten.
Probeer tegenwoordig op tijd op te staan om in het werkritme te komen. Dus ook in het weekend. Is gelukt, maar voelt nu al alsof ik er een halve dag op heb zitten en het is pas 09.30
Ik werd dan altijd wel na vier uur slaap uur weer wakker, helemaal hyper van de cafeĂŻne en superbrak. Ik heb nog nooit een esma gehad maar misschien moet ik daar ook maar niet aan beginnen
Ik was vandaag best vroeg wakker voor een zaterdag en vriend ligt nog in bed verder te tukken. Ik vind dat af en toe echt heerlijk, die tijd âs ochtends dat hij nog slaapt en ik even lekker helemaal mân eigen ding kan doen in stilte
Ik ga encanto kijken
Oee goeie die moet ik ook nog steeds kijken!
Maar hier straks niet praten over Bruno.
Heb een liedje van die film al een week in mijn hoofd
Haha ja vooral die eerste, dat kind is fantastisch
Ik ben vandaag en morgen op pad voor werk (uurtje in de trein naar Utrecht) en het was goedkoper om een weekendabonnement voor een maand te nemen dan los kaartjes te kopen of een dalurenkortingsabonnement te kopen. De komende drie weken kan ik lekker gratis reizen in het weekend, het voelt alsof ik weer studenten-OV heb. Over 2 weken ga ik naar Maastricht omdat het kan.
Het is zo erg dat ik nu regelmatig het liedje in het Nederlands zing op zân smartlaps of een soort Duits nagesynschroniseerde versie met Rammstein-stem.
Haha hoe kan dit. Ik heb die film nog niet gezien en ik herken dat liedje. Waarvannnn
Yes skeelers besteld!! Kan niet wachten om voor het eerst in jaaaaren weer te skeeleren (aan de skeelers kan het niet liggen in ieder geval )