Ondanks dat het klote weer is vandaag toch m’n nieuwe wandelschoenen inlopen en starten met trainen. Ik denk dat ik naar m’n ouders wandel en weer terug (2 x 5 km) om mee te starten. Fingers crossed dat het droog blijft
Tiktok?
Oh grote kans weer. Hij heeft ook meegedaan met lang leve de liefde waar die nogal de creep uithangt, een lied gemaakt met Danny Diego en schijnbaar een Lamborghini met mcdonald’s reclame gekocht…
Hahaha die Dillon
Ik heb de contracten voor mijn nieuwe huis ondertekend maar dat moest via een of andere high tech manier met mn bankapp. Alleen heb ik mijn adres bij de bank blijkbaar niet veranderd en nu staat er een oude adres. Komt niet overeen met het adres op mn contract dus zal wel opnieuw moeten
Ik wil voor mijn vriend zijn verjaardag concertkaartjes voor Royal Blood kopen, maar ze zijn uitverkocht
Ticketswap is your friend
Weet je hoe verschillend die kunnen zijn! Ik kan gerust 20 van die dingen passen tot ik er eentje goed vind.
Elke keer dat ik esma lees, maken mijn hersenen klysma ervan
Een auto op de parkeerplaats waar ik uitkijk op heb gooit net zonder enige schaamte zijn afval uit de auto
Dankjewel!!
Leuk! Waar ga je voor trainen?
Vanochtend hebben we weer een bezichtiging gehad en hier zouden we echt heel graag willen wonen. Makelaar gaf echter aan dat er nu al 8 bezichtigingen gepland zijn terwijl de woning pas sinds donderdagmiddag online staat en er zullen er komende week nog wel bij komen.
Ook al vind ik het leuk om op zoek te gaan naar ons droomhuis ben ik de markt en het opbieden nu al zat…
Ik zie iemand met een korte broek en t-shirt voorbij lopen Lente
Ik denk bij esma aan smegma
Ik vind het echt vervelend als buschauffeurs gaan wachten met rijden totdat je bent ingecheckt. Relax, ik ga echt wel inchecken maar ben gewoon een en al chaos dus weet ik veel in welke van mijn 6 zakken of ergens in die bodemloze tas die kaart zit.
Silencio Bruno!
Nijmeegse Vierdaagse, heb toch echt goede hoop dat het dit jaar wel door kan gaan. Denk dat ze anders failliet zijn
Ik had vannacht een potentiele seksdroom dat ik met J.lo en allemaal naakte mannen was, maar uiteindelijk gingen al die mannen IPV seksen, de ingrediëntenlijsten van haar beautyproducten lezen.
En ik heb een hekel aan J.lo. Wat een flopdroom.
Leuk! Veel plezier! Ik zat ook nog te denken om me in te schrijven, maar denk dat ik het volgend jaar weer ga doen!