Inschrijving is nog niet eens gestart, want logischerwijs is de organisatie ook terughoudend geworden. Voor mij is dat meer een formaliteit omdat ik hem al succesvol uitgelopen heb dus niet hoef te loten. Je hebt nog even om erover na te denken
Het ov is over het algemeen prima tenzij je iets vergeten bent en terug naar huis moet. Ipv dat je dan tien minuten later bent is het meteen een half uur. Ugh
Even een pas op de plaats vandaag. Morgen is weer een dag
Same
Ik heb nieuwe schoenen en volgens mij zijn ze op zich niet te klein maar het doet PIJN. Ging net een rondje wandelen en liep echt te strompelen op het einde. Ik hoop dat het een kwestie is van inlopen maar ik vrees een beetje dat dit niet gaat goedkomen. Dat leer zit gewoon zo strak en stug nog en mijn hiel ligt open nu
Ze waren duur ook nog
Even langs de schoenmaker om of de hak los te kloppen of om ze te laten oprekken! Heeft mij al heel wat blaren en pijn gescheelt.
Oh goede tip, dank je! Ik wist niet eens dat dat kon
sterkte in deze moeilijke tijd!
Ja ik heb hem ookal uitgelopen, maar ga dit jaar al de camino lopen en dan is het wel genoeg wandelpret geweest:p al scheelt het natuurlijk wel dat ik dan al conditie heb maar toch
Ik hoop voor je dat hij doorgaat!
Mijn ex is eindelijk aan het inpakken. En ik zie hem net de fles champagne in een doos stoppen die ik van kantoor heb gekregen voor kerst. Dus ik zeg “hey is die niet van mij?” en hij “nee die heb ik van mijn werk gekregen, we hebben de jouwe opgedronken met oudjaar”.
Nee dat denk ik niet, want ik was van plan de mijne te ontkurken wanneer ik verhuisd ben. Dus toen begon hij bijna te schreeuwen dat het de zijne was. In een razernij heeft 'ie z’n jas en schoenen aangedaan en is hij naar buiten gegaan. Ik was helemaal overstuur, en ben toen ben gaan scrollen in de groepschat van m’n werk… En wat vind ik? Een foto van 4 van die flessen op tafel in de lunchhoek van kantoor
Klinkt alsof je die champagne straks wel verdiend hebt. Sterkte nog even!
Sgat, trek die fles open en zuip 'm nu al op. Lege fles tussen zijn spullen.
Wat een droeftoeter zeg, je hebt die fles inderdaad meer dan verdient zometeen!
vandaag naar een museum én naar de film wat een dag
Ik snap niet waarom ik geen fooi meer kan toevoegen bij uber eats. Voor betalen zie ik het nergens staan en achteraf toevoegen lukt ook steeds niet. En ik kan nu ff geen cash fooi geven.
Ik wou dat ik net zo enthusiast kon zijn als ene Adele met een Xenos-product, maar sinds de situatie met mijn oma haal ik nergens meer plezier uit.
Het waait zó hard dat er net tijdens het fietsen een mondkapje van straat op mij vloog en bleef hangen
Wil me douchen nu
Ben aan het studeren wat niet echt lukt, maar ben ook super geïrriteerd over de grote hoeveelheid voorbeelden die gebruikt worden in colleges die gaan over vrouwen en seks. Gaat over epidemiologie, kan me niet voorstellen dat er geen andere aandoeningen zijn.
Poh lang geleden dat ik zoveel gezopen heb dat ik me voel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen. Maar wel een hele leuke avond gehad
Te veel esma’s gehad?