No se habla de Bruno!
Dus terwijl haar fans haar willen bekogelen omdat ze haar concerten heeft gecancelled zit mevrouw gewoon bij de Xenos te shoppen!
âwowieâ zegt genoeg
Wat een top idee. Ik heb buikpijn en MacDonalds besteld.
Er zit een bromvlieg in huis. Why het is januari
Klinkt alsof hij heel goed door had dat het niet van hem was. Proost alvast
Hello Itâs me
I was wondering if youâd like to shop with me
To go over everything
They say that shopping supposed to heal ya
But I ainât done much healing
Ik ga zo Chinees eten. Zin iiiiin.
Ik vind de stad waar ik nu ben gaan wonen zo goed bij mij passen, een mooie stad en alles lekker op loopafstand. Vandaag met een vriendin ook weer lekker op verkenning geweest. Nu alleen nog proberen om ook wat nieuwe mensen in mijn stad te leren kennen. Beetje jammer dat al mijn vrienden na mijn studie over al en nergens zijn gaan wonen, waardoor ik sowieso nu iets opnieuw moet opbouwen.
Er komt een grote verbouwing in mijn flat. Super lastig, want ik zit daardoor al een halfjaar in de stress.
Dus ik vroeg vandaag aan mijn ouders of we ons kunnen aanmelden voor een tijdelijke woning. Hebben mijn ouders gezegd dat ze een betere slaapplek voor me gaan regelen. Zo fijn
Ik heb vanmiddag eerst taart gegeten in een cafeetje, en daarna was het zo gezellig dat we over gingen op bier en wijn. Had dit echt zo gemist
Ik heb woensdag getraind en wist eigenlijk wel meteen dat ik spierpijn in mân buik zou krijgen. Ik had alleen niet ingecalculeerd dat ik dat vandaag nog steeds zou hebben echt heftig dit
Dit is al vanaf seizoen 1 (deels) gescript, mijn toenmalige kapper was toen door het programma gevraagd voor de eerste serie. Maar ik vind het in dit seizoen ook wel meer opvallen hoe ze steeds wel met heel specifieke bijzondere mensen in contact komen.
Zo blij dat de supermarkten weer tot 22 open zijn avondwandelingetjes met een doel: prikkelarmer boodschappen doen. Voel me een oma dat ik hier wss vaker gebruik van ga maken dan de avondhoreca haha
Nahhh wat een deceptie
@Evenveel ik ken ook iemand die twee jaar geleden benaderd is met de vraag of zij een feestje konden organiseren ergens wat ze dan toevallig zouden tegenkomen. Er zal vast een enkel iets écht toevallig zijn maar ik denk dat 95% van te voren is benaderd door de productie. Die wilden ook echt veel doorspreken aan de voorkant.
Ewwwww zo goor⊠stond net buiten bij het restaurant even te wachten tot mân broer er aan kwam en er viel een druppel van het gebouw op mijn gezicht (en op mijn bril) en het stonk zo hard naar urine ofzo? Heb de bril ook gewoon afgezet tijdens autorijden en thuis direct mijn gezicht en bril grondig gewassen
Sakkerju er gaat verdomme nét een knal buiten?!
Ahh ik heb echt zoân leuke dag en avond gehad en liep net lekker te bazelen dat het maar 2 uur met de trein was, comfortabel reizen, geen overstap blabla, kan allemaal perfect.
Heb ik een uur vertraging
Ik kijk ook eens een thriller, wordt er midden in de nacht ineens aangebeld door een onverstaanbare man en nu kan ik niet meer slapen