Wat je even kwijt wil #58

Deze madame?

5 likes

Ja! Dat ze bij Harpers Bazaar een heel artikel eraan wijden vind ik wel vrij bizar zeg

2 likes

Jeetje wat naar dat mensen zo publiekelijk kledingsmaken moeten afkraken.

22 likes

Ja waarom ben je zo dat je dit op wil schrijven. Laat het dan lekker in die appgroep.

7 likes

Ja helemaal je eigen provisie gebruiken om andere mensen zo neer te zetten op iets waar ze gewoon geen “verstand” van hebben, laat mensen toch lekker. Alsof cecile wat van het weer weet zeg.

9 likes

Ik volg een 4 weken durende BHV cursus voor werk (4 maandagen) en ik ben nu dat boekje aan het doornemen en raak gewoon al duizelig bij sommige omschrijvingen van letsel. Hoe moet ik uberhaupt ehbo verlenen als ik zelf gestrekt ga bij het alleen al lezen daarvan đŸ„Č

4 likes

Ik vind die pumps eigenlijk best oké? Niet mijn smaak maar ook niet wanstaltig.

6 likes

Dat snap ik, en dat lijkt me ook goed, maar het is natuurlijk nĂ­et goed als de kijkers van Het Journaal zĂł afgeleid zijn dat zij zich door de outfits nĂ­et meer kunnen concentreren op het weer.

Wie zijn deze overgevoelige jankerds?

14 likes

Bij “jaarclubappgroep” haakte ik al af.

6 likes

Waarom gaat een weekend altijd zo snel voorbij? Ik had zo veel plannen en terwijl ik nergens aan toegekomen ben en nu is het al weer zondagavond :slightly_frowning_face:

12 likes

Niks zo lekker als in een bed liggen met net verschoonde beddengoed :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ja dit doe ik elke zondag inclusief haren wassen :heart_eyes:

7 likes

Ik word vaak onredelijk chagrijnig van het idee dat ik nog minstens 30 jaar moet werken.

19 likes

Ik ga zaterdag verhuizen, zo leuk!! Dinsdag mn sleutels ophalen. Wel echt heel spannend en echt een verandering maar heel erg blij mee

64 likes

Wat leuk! Ik ook heel toevallig, haha. Superveel succes!

12 likes

Jeeej spannend!!!

2 likes

Iemand appt me wakker en is vervolgens verbaasd dat ik wakker ben. Ja, hoe denk je dat ik wakker ben? :woman_shrugging:t2:

6 likes

Vandaag weer met frisse tegenzin aan het werk :muscle::muscle:

21 likes

Dit ben ik ook van plan. Moet 14 februari voor herhaling maar had de mail in mijn spam gekregen en verder niets over gehoord van het hoofdkantoor dus :shushing_face:

4 likes

Maar dit vind iedereen dan wel weer leuk!
:expressionless:

3 likes