Wat je even kwijt wil #58

Ik moet over 7.5 uur op mijn vrijwilligerswerk zijn, maar ben nog totaal niet moe en best wakker. Weet ook wel waarom en het lijkt me best een slecht idee om morgen te gaan (meerdere redenen), maar ik voel me nu wel echt lullig :pensive: Aan de andere kant hebben ze ook niets aan om als ik later uitval omdat ik toch ga. Ik kijk maar als ik weer wakker ben.

4 likes

Elke keer als ik bij La Cubanita ga eten, denk ik vantevoren ā€˜omg zoveel lekker eten, zin in’. En achteraf valt het echt altijd tegen en vind ik het concept stom.

18 likes

M’n hele gezicht zit onder de mini bultjes

2 likes

Toch maar kaartjes voor Stromae gekocht. Zo ver weg is het nog, haha, echt gek.
Heb inmiddels nog een hele voorraad concertkaartjes in mn account staan.:rofl:

18 likes

Eigenlijk is het allemaal maar gefrituurde rommel.

5 likes

Haha mijn moeder is jarig en mijn nichtje heeft allemaal tekeningen voor haar gemaakt met ā€œhieperdepiep, oma is 100 jaarā€ :joy: ze zit er wat jaren naast

58 likes

Je zou denken dat als je zelf een situatie hebt meegemaakt je precies weet hoe het werkt wanneer het iemand anders overkomt, maar nee dus. Ik doe maar gewoon wat ik zelf gemist heb toen.

1 like

Vanmiddag ga ik uit eten en ik heb er totaal geen zin in.

2 likes

Haha ja exact. Alles is gefrituurd of zit op brood/wrap, je krijgt nooit tegelijk je eten en je zit alleen maar op de tijd te letten en te twijfelen of je nu al weer iets moet bestellen of pas zometeen.

En alles met 10 teentjes knoflook erin. Ik hou van knoflook maar zo smaakt alles haast hetzelfde.

2 likes

Hele week alleen thuis gezeten, zeeĆ«n van tijd gehad. Maar nu komt er om twaalf uur iemand langs om m’n huis te bekijken en ga nu pas opruimen en schoonmaken. Maar m’n huis knapt er wel van op zeg.

Ik ben nog steeds niet 100% klachtenvrij dus ik ga op het balkon staan :+1:t2:

Heb begin november na de bestelling aan dominos laten weten dat de crunchy chicken echt ontzettend niet crunchy was. Krijg ik deze week reactie en code voor gratis pizza. Beetje laat, wel netjes.

6 likes

Oh buh, jeukt het ook? Ik heb het ook wel eens als allergische reactie op een product met parfum.

Echt love it wanneer je afspraken kunt maken online, heb geen zin om te bellen en dan doe ik het vaak niet. Nu een kappersafspraak en een afspraak gemaakt om een septum te plaatsen. Joejoeee.

8 likes

Nee voel er niks van. Het zit er gewoon. Terwijl ik normaal hele goede huid heb juist. Heb ook al een week geen parfum op

1 like

Hoe zielig ook voor de kat, als hij dan in de buurt komt voor een aai dat je wegloopt of roept: neeee niet doen :pleading_face:

2 likes

:pinching_hand:

19 likes

Mooi, blijf ze maar indoctrineren.

12 likes

Kan ook een reactie op je coronainfectie zijn? Maar dan trekt het als het goed is vanzelf weer weg

1 like

Jij…feminist

Die is wel heel makkelijk op zijn pik getrapt. Leuke vent :roll_eyes:

6 likes