En alles met 10 teentjes knoflook erin. Ik hou van knoflook maar zo smaakt alles haast hetzelfde.
Hele week alleen thuis gezeten, zeeĆ«n van tijd gehad. Maar nu komt er om twaalf uur iemand langs om mān huis te bekijken en ga nu pas opruimen en schoonmaken. Maar mān huis knapt er wel van op zeg.
Ik ben nog steeds niet 100% klachtenvrij dus ik ga op het balkon staan 
Heb begin november na de bestelling aan dominos laten weten dat de crunchy chicken echt ontzettend niet crunchy was. Krijg ik deze week reactie en code voor gratis pizza. Beetje laat, wel netjes.
Oh buh, jeukt het ook? Ik heb het ook wel eens als allergische reactie op een product met parfum.
Echt love it wanneer je afspraken kunt maken online, heb geen zin om te bellen en dan doe ik het vaak niet. Nu een kappersafspraak en een afspraak gemaakt om een septum te plaatsen. Joejoeee.
Nee voel er niks van. Het zit er gewoon. Terwijl ik normaal hele goede huid heb juist. Heb ook al een week geen parfum op
Hoe zielig ook voor de kat, als hij dan in de buurt komt voor een aai dat je wegloopt of roept: neeee niet doen 

Mooi, blijf ze maar indoctrineren.
Kan ook een reactie op je coronainfectie zijn? Maar dan trekt het als het goed is vanzelf weer weg
Jijā¦feminist
Die is wel heel makkelijk op zijn pik getrapt. Leuke vent 
Jemig een huis schoonmaken met laagstaande zon is echt dweilen met de kraan open
Normaal hou ik van regen, mist, kommer en kwel maar eigenlijk doet de zon me heel veel goeds!
Ik heb zoān ziekelijke heftige kater, maar het was echt een super leuke avond. Blij met het groepje vrienden om mij heen 
Ik ging met mān vriend ergens brunchen, hadden we er een cocktail bij maar omg was vergeten dat ik me dan erna zo mega moe kan voelen
lig alweer in bed voor een dutje
Echt een ultiem weekend. Gewoon zoals mān leven hoort te zijn. Ergens gaan eten, cocktails gedronken, voetbal gekeken, nog even naar de bios. Paar nieuwe items geshopt en het huis schoongemaakt. Ik ben opgeladen
.
Hoop zo dat de lockdowns verleden tijd zijn.
Krijg de melding dat ik uit - eten aan elkaar een niet toegestaan woord is? 
Ik heb gewoon een huis geregeld! Maar nu ben ik bang 

Leuke tennisfinale!
Go Nadal!
Heb ik ook een keer gehad met die kip, ook aangegeven maar ik kreeg meteen een reactie met ājammer dat je dat vindt maar het is haast onmogelijk want we bakken alles versā en daar moest ik het mee doenšŖ