Wat je even kwijt wil #58

Ja ik ben met mijn domme kop op het terras gaan zitten. Ijskoud!

1 like

Vanochtend gesport en de rest van de dag doen we helemaal niks meer. Heerlijk!

5 likes

Ik vind het misleidend! Lekker zon maar zo koud.

Maar meer licht doet me wel goed.

1 like

Ja kan inderdaad misschien. Wist niet dat dat er ook nog bijhoorde. Maar het is al een stuk minder.

En ik ben klachtenvrij dus morgen uit de isooo :tada:

5 likes

Jammer dat je woorden in context niet kunt weigeren dan, zoals ā€˜me moeder’, of ā€˜eindelijk weer is uit eten’ 🄲 maar fijn dat jullie me behoed hebben voor een verkeerde samenstelling!!!

5 likes

Yessss straks heerlijk naar een restaurant met vriendinnen, dus helemaal in de steigers. God, dit heb ik zo gemistšŸ™

20 likes

Ik vind het grappig dat de storm morgen Corrie heet

36 likes

Ik plak er automatisch Konings erachter

6 likes

Ugh, die stiefvader van jou altijd…
En deze zin al helemaal:

:face_vomiting:

4 likes

Vooral omdat het echt als een oud slap zuchtje klinkt

4 likes

Haha we hebben woensdag ochtend meteeeen gebeld, Thanks!

2 likes

Ik ben op de dark side van tiktok gekomen: het inmaken van vlees :face_vomiting:

5 likes

Ken je die grap van een dakkapel die morgen geplaatst zou worden na een giga wachttijd? En dat storm Corrie dan besluit dat het de beste dag is om Nederland langs te gaan :neutral_face:

4 likes

Mn avondeten viel zo tegen, ben echt gewoon teleurgesteld. En heb ook geen hartige snack om t nog te compenseren :sob:

1 like

Wat heb je gegeten?

1 like

Ja was al niet geweldig maar ovenfriet met frikandel. Alleen was er geen ovenfriet gehaald maar airfryerfriet en dan denk je wat boeit dat. Nou blijkbaar heel veel. Zelfs met dubbele tijd nog slap :sob:

2 likes

Steeds als ik iets like is het later weg? Heb vandaag al meerdere keren een berichtje van @Luzarl opnieuw een like gegeven. 🄲

We gingen net pre-Corona en pre-kinderen iPhone filmpjes kijken op de tv en omg hoe chill was ons leven :sob: Reizen in Aziƫ, festivals etc. En mijn lichaam was echt fabulous #RIP

4 likes

Oo daarom krijg ik denk ik ook steeds opnieuw een melding van dezelfde like op mijn bericht

2 likes

Ik wilde naar het Depot maar dat kost gewoon 20 euro? Echt hoezo. Dus nu heb ik heel impulsief maar een museumkaart besteld zodat ik het er bijna weer uithaal :smiley: En goede stok achter de deur want ik wil sowieso vaker naar musea in 2022

10 likes