Wat je even kwijt wil #58

6 likes

Jemig een huis schoonmaken met laagstaande zon is echt dweilen met de kraan open

17 likes

Normaal hou ik van regen, mist, kommer en kwel maar eigenlijk doet de zon me heel veel goeds!

3 likes

Ik heb zo’n ziekelijke heftige kater, maar het was echt een super leuke avond. Blij met het groepje vrienden om mij heen :heart:

10 likes

Ik ging met m’n vriend ergens brunchen, hadden we er een cocktail bij maar omg was vergeten dat ik me dan erna zo mega moe kan voelen :weary: lig alweer in bed voor een dutje

12 likes

Echt een ultiem weekend. Gewoon zoals m’n leven hoort te zijn. Ergens gaan eten, cocktails gedronken, voetbal gekeken, nog even naar de bios. Paar nieuwe items geshopt en het huis schoongemaakt. Ik ben opgeladen :battery:.

Hoop zo dat de lockdowns verleden tijd zijn.

Krijg de melding dat ik uit - eten aan elkaar een niet toegestaan woord is? :sweat_smile:

32 likes

Ik heb gewoon een huis geregeld! Maar nu ben ik bang :see_no_evil::see_no_evil:

32 likes

Leuke tennisfinale!:heart_eyes: Go Nadal!

5 likes

Heb ik ook een keer gehad met die kip, ook aangegeven maar ik kreeg meteen een reactie met “jammer dat je dat vindt maar het is haast onmogelijk want we bakken alles vers” en daar moest ik het mee doenđŸ˜Ș

4 likes

Ja we doen alleen aan correct Nederlands.

23 likes

Die zon is wel chill maar verder vind ik het te koud :cry:

4 likes

Ja ik ben met mijn domme kop op het terras gaan zitten. Ijskoud!

1 like

Vanochtend gesport en de rest van de dag doen we helemaal niks meer. Heerlijk!

5 likes

Ik vind het misleidend! Lekker zon maar zo koud.

Maar meer licht doet me wel goed.

1 like

Ja kan inderdaad misschien. Wist niet dat dat er ook nog bijhoorde. Maar het is al een stuk minder.

En ik ben klachtenvrij dus morgen uit de isooo :tada:

5 likes

Jammer dat je woorden in context niet kunt weigeren dan, zoals ‘me moeder’, of ‘eindelijk weer is uit eten’ đŸ„Č maar fijn dat jullie me behoed hebben voor een verkeerde samenstelling!!!

5 likes

Dan had ik al een stokje gestoken voor alles wat ‘zo zo zo’ vervelend/verdrietig/grappig/etc. is.

3 likes

Yessss straks heerlijk naar een restaurant met vriendinnen, dus helemaal in de steigers. God, dit heb ik zo gemist🙏

20 likes

Ik vind het grappig dat de storm morgen Corrie heet

36 likes

Ik plak er automatisch Konings erachter

6 likes