Jemig een huis schoonmaken met laagstaande zon is echt dweilen met de kraan open
Normaal hou ik van regen, mist, kommer en kwel maar eigenlijk doet de zon me heel veel goeds!
Ik heb zoân ziekelijke heftige kater, maar het was echt een super leuke avond. Blij met het groepje vrienden om mij heen
Ik ging met mân vriend ergens brunchen, hadden we er een cocktail bij maar omg was vergeten dat ik me dan erna zo mega moe kan voelen lig alweer in bed voor een dutje
Echt een ultiem weekend. Gewoon zoals mân leven hoort te zijn. Ergens gaan eten, cocktails gedronken, voetbal gekeken, nog even naar de bios. Paar nieuwe items geshopt en het huis schoongemaakt. Ik ben opgeladen .
Hoop zo dat de lockdowns verleden tijd zijn.
Krijg de melding dat ik uit - eten aan elkaar een niet toegestaan woord is?
Ik heb gewoon een huis geregeld! Maar nu ben ik bang
Leuke tennisfinale! Go Nadal!
Heb ik ook een keer gehad met die kip, ook aangegeven maar ik kreeg meteen een reactie met âjammer dat je dat vindt maar het is haast onmogelijk want we bakken alles versâ en daar moest ik het mee doenđȘ
Ja we doen alleen aan correct Nederlands.
Die zon is wel chill maar verder vind ik het te koud
Ja ik ben met mijn domme kop op het terras gaan zitten. Ijskoud!
Vanochtend gesport en de rest van de dag doen we helemaal niks meer. Heerlijk!
Ik vind het misleidend! Lekker zon maar zo koud.
Maar meer licht doet me wel goed.
Ja kan inderdaad misschien. Wist niet dat dat er ook nog bijhoorde. Maar het is al een stuk minder.
En ik ben klachtenvrij dus morgen uit de isooo
Jammer dat je woorden in context niet kunt weigeren dan, zoals âme moederâ, of âeindelijk weer is uit etenâ đ„Č maar fijn dat jullie me behoed hebben voor een verkeerde samenstelling!!!
Dan had ik al een stokje gestoken voor alles wat âzo zo zoâ vervelend/verdrietig/grappig/etc. is.
Yessss straks heerlijk naar een restaurant met vriendinnen, dus helemaal in de steigers. God, dit heb ik zo gemistđ
Ik vind het grappig dat de storm morgen Corrie heet
Ik plak er automatisch Konings erachter