Ugh, die stiefvader van jou altijd…
En deze zin al helemaal:
Vooral omdat het echt als een oud slap zuchtje klinkt
Haha we hebben woensdag ochtend meteeeen gebeld, Thanks!
Ik ben op de dark side van tiktok gekomen: het inmaken van vlees
Ken je die grap van een dakkapel die morgen geplaatst zou worden na een giga wachttijd? En dat storm Corrie dan besluit dat het de beste dag is om Nederland langs te gaan
Mn avondeten viel zo tegen, ben echt gewoon teleurgesteld. En heb ook geen hartige snack om t nog te compenseren
Wat heb je gegeten?
Ja was al niet geweldig maar ovenfriet met frikandel. Alleen was er geen ovenfriet gehaald maar airfryerfriet en dan denk je wat boeit dat. Nou blijkbaar heel veel. Zelfs met dubbele tijd nog slap
Steeds als ik iets like is het later weg? Heb vandaag al meerdere keren een berichtje van @Luzarl opnieuw een like gegeven. 🥲
We gingen net pre-Corona en pre-kinderen iPhone filmpjes kijken op de tv en omg hoe chill was ons leven Reizen in Azië, festivals etc. En mijn lichaam was echt fabulous #RIP
Oo daarom krijg ik denk ik ook steeds opnieuw een melding van dezelfde like op mijn bericht
Ik wilde naar het Depot maar dat kost gewoon 20 euro? Echt hoezo. Dus nu heb ik heel impulsief maar een museumkaart besteld zodat ik het er bijna weer uithaal En goede stok achter de deur want ik wil sowieso vaker naar musea in 2022
Ik heb vrijdag zoiets geks meegemaakt. Er was een gedenkplaats met allemaal bloemen en daar was een man de bosjes bloemen aan het uitzoeken en die wilde hij meenemen?? Dus echt aan het kijken welke bosjes bloemen er nog goed uitzagen. Het was zo vreemd, m’n man en ik zeiden nog tegen elkaar “neemt ie ze nou mee??”. Het duurde even voor we ons realiseerden dat het echt zo was. Toen zagen we gelukkig dat iemand op de man afstapte en toen legde hij de bloemen terug.
Dit gebeurt echt regelmatig, bij ons is een keer iemand overgedragen aan de politie omdat ze keer op keer bloemen meenam.
Het was rustig in het restaurant en het eten was lekker. Dus yay geen overprikkeling door een lawaaiige restaurant.
Sorry moest meteen hier aan denken
Dat meen je! Ik kon het gewoon niet geloven, vind het echt zo respectloos. Het is ook geen primaire levensbehoefte ofzo, ik snap het echt niet .
Is ook echt respectloos, en ook wtf?! Wat moet je ermee ook.
Is gratis. Sommige mensen gaan ver voor gratis dingen
Ik heb de doos van mijn waterdropfles zonder pardon weggegooid en daar zat dus nog een borstel in om die fles mee schoon te maken. Echt chill. Fucking 9 euro