Ik heb vrijdag zoiets geks meegemaakt. Er was een gedenkplaats met allemaal bloemen en daar was een man de bosjes bloemen aan het uitzoeken en die wilde hij meenemen?? Dus echt aan het kijken welke bosjes bloemen er nog goed uitzagen. Het was zo vreemd, m’n man en ik zeiden nog tegen elkaar “neemt ie ze nou mee??”. Het duurde even voor we ons realiseerden dat het echt zo was. Toen zagen we gelukkig dat iemand op de man afstapte en toen legde hij de bloemen terug. 
Dit gebeurt echt regelmatig, bij ons is een keer iemand overgedragen aan de politie omdat ze keer op keer bloemen meenam.
Het was rustig in het restaurant en het eten was lekker. Dus yay geen overprikkeling door een lawaaiige restaurant.
Dat meen je! Ik kon het gewoon niet geloven, vind het echt zo respectloos. Het is ook geen primaire levensbehoefte ofzo, ik snap het echt niet
.
Is ook echt respectloos, en ook wtf?! Wat moet je ermee ook.
Is gratis. Sommige mensen gaan ver voor gratis dingen
Ik heb de doos van mijn waterdropfles zonder pardon weggegooid en daar zat dus nog een borstel in om die fles mee schoon te maken. Echt chill. Fucking 9 euro
Hahaha ahw dankjewel
Zal ik morgen gaan fietsen en helemaal naar de tyfus gaan, of ga in de auto met de kans dat er een boom op de auto valt.
Dat laatste heb ik twee jaar geleden zien gebeuren bij bovenschoolse directeur. 
Sinds vanmiddag al dit dilemma.
Ik mis optie C) thuisblijven
Met het ov?
Ik heb hetzelfde dilemma (maar dan ov ipv auto) en ik denk dat fietsen morgen in ieder geval niet de beste optie is.
Ik woon in het midden van het land en moet 40 minuten naar m’n werk fietsen. Ik twijfel ook een beetje maar de storm is meer in het noordwesten. Dus kan wel denk ik?
Woon jij in het noordwesten @Bergson?
Ik las net dat Corrie harde wind en een hoge waterstand brengt en toen dacht ik al… Zou ze goulash gegeten hebben vanavond? 
Of een shoarma pannekoek
Leeuwarden, windstoten tot 100kmpu dacht ik net te zien op het weer.
@Solee Thuisblijven klinkt ook erg fijn. 
Och jeetje. Dan zou ik zeker thuisblijven als dat kan!
Kan helaas niet, werk op een school en in de opvang. 
Ik heb lang getwijfeld of ik het zou zeggen maar ik kom er maar gewoon voor uit.
Ik heb ooit pannenkoek met shoarma gegeten.
(In spoiler voor tere zieltjes.)
Ik kan dus uit ervaring zeggen dat dat niet leidt tot een Corrie.
Je doet eer aan je forumnaam