Je doet eer aan je forumnaam
Morgen de tandarts bellen want ik heb het idee dat mijn spalk los zit. (Naja hij voelt gewoon los, kan er met een nagel onder) hoop echt dat hij hem kan plakken want ik ben al x jaar niet meer naar de ortho geweest en mijn ortho zit 40km verderop. Heb geen zin om daar helemaal heen te moeten voor 1 tand te plakken.
Ik heb mijn spalk de afgelopen jaren bij twee verschillende tandartsen gewoon kunnen laten plakken. Dus hopelijk is het bij die van jou ook geen probleem
oo dit is fijn om te lezen! Dankjewel! Ga morgen echt om 8 uur al bellen.
Ben net boos geworden op mijn kat want hij sprong op de tv😅 en nu heb ik spijt dat ik ‘m een rotkat heb genoemd🥲
Ugh, ik heb morgen een brandoefening met BHV maar om op locatie te komen moet ik naast 20 min OV ook nog eens 20 minuten wandelen. Zie er echt zo tegenop met die storm, het is ook echt om 8:00
Heb eigenlijk helemaal geen zin in warm weer, ik vind herfst/winterkleding veel leuker. Lekkerdere parfums, lekkerdere geurkaarsen, minder gezeik met zweetvoeten.
Heb wel zin in een zonnetje, dat wel. Maar hoeft niet per se 20+graden te zijn van mij.
Pfffft slecht geslapen door de storm, zoveel wapperende vlaggenmasten die dan herrie maken rond mijn huis .
Zie ook op tegen m’n meters buiten. Succes iedereen die erdoorheen moet!!
Poh wat een wind. Straks de weg op rij nog liever met sneeuw
Dit heb ik ook maar 1. Februari en maart zijn echt KOUD en 2. Het inspireert me om nu elke dag leuke kleding aan te trekken haha
Ik heb ook zo slecht geslapen, bleh. Moet vandaag met de trein dus hoop dat dat allemaal goed gaat.
Raven weet echt niet waar die terecht gaat komen, luisterde toevallig net een interview: Spotify
O shit! Sterkte!
Ik voel me alsof het vrijdag is en ik toe ben aan weekend. Ik heb echt rust nodig, maar dat gaat niet vanwege de verbouwing.
Penny lane is weg? Of?
Love het programma en Raven, maar ik heb laatst een oproep van het programma voorbij zien komen. Als je een nachtdier was met een bijzonder verhaal kon je je melden.
Denk persoonlijk dat het een mix is van vaststaande onderdelen en mensen die zij tegenkomt.
Wat waait het hard zeg. Ik woon in het hoogste huis van de straat en merk dat met storm altijd heel erg, het suist dan zo om mijn huis heen. Ik word er best onrustig van.
Ik heb ook maar een noise canceling koptelefoon op. Dat gesuis trek ik niet
“Neem corrie serieus, er moeten geen doden vallen”.
Ik vind 't een heerlijk dubbele vandaag.