Ik heb vannacht zo slecht geslapen dus ik begin alsnog heel moe aan de nieuwe week. Terwijl ik verder zo’n chill weekend heb gehad
Mn 96 jarige exbuurvrouw heet Corrie dus vond t al grappig. Maar de storm is dus daadwerkelijk naar een 83 jarige vrouw vernoemd. Vind het ook echt geen stormnaam.
Vandaag krijgen we eindelijk nieuwe werkkleding, wat al een jaar vertraagd was. Eindelijk niet meer van die zweterige blousjes en geen jaren 80 printje meer
Ons appartement is ingeklemd tussen andere appartementen en alle ramen zitten op het noorden, dus wij merken in huis nauwelijks dat het stormt. Je hoort alleen soms de wind en ik zie de bomen op en neer gaan, dus hier heeft het wel iets rustgevends.
Hadden we twee jaar terug niet een storm die Ciara heette? De C’s zijn gewoon lastig denk ik, vond Ciara ook niet echt een stormnaam en toen had ik de hele week 1, 2, step in m’n hoofd. Corrie zit tenminste wel een goed verhaal achter!
Storm Dirk. Succes engels talige om die uit te spreken
Lekker bezig Corrie. Wilde vandaag thuis blijven maar het ziekenhuis vervroegd plaats had voor een staande afspraak en belde of ik kon komen. Wel pas rond 13:00 het huis uit dus dat is hopelijk te doen.
Ik moet nog een paar keer heen en weer vandaag en mn oude kamer stofzuigen en als het goed is wordt de laatste kast ook in elkaar gezet en dan is alles klaar qua verhuizen
Nahhh ik had het nieuws van Corrie himmal gemist, maar hier in Brabant was het prima te doen op de weg.
Storm Corrie is ook alleen in Nederland toch
Corrie heeft al bomen ontworteld, vandaal dat ze is!
Wat heerlijk! Ik las dat je nu geen huisgenoten meer hebt, wat voor woonplek heb je er voor terug gekregen?
–
Ipv 35/40 minuten heb ik er vanmorgen bijna een uur over gedaan om naar mijn werk te fietsen, was nog best pittig in Utrecht. Moest een paar keer afstappen omdat ik helemaal naar de zijkant werd geblazen en moest bijna de hele weg in de 1e versnelling fietsen. Maar het is gelukt
Ik zou willen dat Teams een retoucheer- of filterfunctie had zodat die grote rode pukkel op mijn voorhoofd wat minder prominent aanwezig is.
Corrie mag wel ff een beetje dimmen want ik moet straks op de fiets naar werk. Gaat hier (noordwesten) echt tekeer
Hehe zo blij dat ik vandaag niet aan het werk hoef.
Ik zou anders zo het water inwaaien met die wind
Oh wat heerlijk!
Mijn week begint vol met tranen. Drie jaar geleden sprak ik mijn moeder voor het laatst, niet wetende dat ik haar nooit meer zou spreken.
Ah wel leuk voor Corrie! Maar toch ook jammer dat de storm geen Co heet
Samenvatting
Overigens vind ik het in Brabant (west) toch ook aardig hard waaien. Was blij dat ik een elektrische fiets had anders had ik nooit vooruit gekomen denk ik. En er waaide een kleine tak in m’n gezicht voor 09.00. Ook goedemorgen
Fam we hebben januari bijna overleefd!! Het is bijna voorbij!!