Wat je even kwijt wil #58

Pfffft slecht geslapen door de storm, zoveel wapperende vlaggenmasten die dan herrie maken rond mijn huis :cold_face:.

Zie ook op tegen m’n meters buiten. Succes iedereen die erdoorheen moet!!

5 likes

Poh wat een wind. Straks de weg op :oncoming_automobile: rij nog liever met sneeuw

3 likes

Dit heb ik ook maar 1. Februari en maart zijn echt KOUD en 2. Het inspireert me om nu elke dag leuke kleding aan te trekken haha

4 likes

Ik heb ook zo slecht geslapen, bleh. Moet vandaag met de trein dus hoop dat dat allemaal goed gaat.

2 likes

Raven weet echt niet waar die terecht gaat komen, luisterde toevallig net een interview: Spotify

3 likes

O shit! Sterkte!

1 like

Ik voel me alsof het vrijdag is en ik toe ben aan weekend. Ik heb echt rust nodig, maar dat gaat niet vanwege de verbouwing.

6 likes

Penny lane is weg? Of?

4 likes

Love het programma en Raven, maar ik heb laatst een oproep van het programma voorbij zien komen. Als je een nachtdier was met een bijzonder verhaal kon je je melden.
Denk persoonlijk dat het een mix is van vaststaande onderdelen en mensen die zij tegenkomt.

4 likes

Wat waait het hard zeg. Ik woon in het hoogste huis van de straat en merk dat met storm altijd heel erg, het suist dan zo om mijn huis heen. Ik word er best onrustig van.

4 likes

Ik heb ook maar een noise canceling koptelefoon op. Dat gesuis trek ik niet

4 likes

“Neem corrie serieus, er moeten geen doden vallen”.

Ik vind 't een heerlijk dubbele vandaag.

11 likes

Ik heb vannacht zo slecht geslapen dus ik begin alsnog heel moe aan de nieuwe week. Terwijl ik verder zo’n chill weekend heb gehad

5 likes

Mn 96 jarige exbuurvrouw heet Corrie dus vond t al grappig. Maar de storm is dus daadwerkelijk naar een 83 jarige vrouw vernoemd. Vind het ook echt geen stormnaam.

9 likes

Vandaag krijgen we eindelijk nieuwe werkkleding, wat al een jaar vertraagd was. Eindelijk niet meer van die zweterige blousjes en geen jaren 80 printje meer :partying_face:

19 likes

Ons appartement is ingeklemd tussen andere appartementen en alle ramen zitten op het noorden, dus wij merken in huis nauwelijks dat het stormt. Je hoort alleen soms de wind en ik zie de bomen op en neer gaan, dus hier heeft het wel iets rustgevends.

1 like

Hadden we twee jaar terug niet een storm die Ciara heette? De C’s zijn gewoon lastig denk ik, vond Ciara ook niet echt een stormnaam en toen had ik de hele week 1, 2, step in m’n hoofd. Corrie zit tenminste wel een goed verhaal achter!

10 likes

Storm Dirk. Succes engels talige om die uit te spreken

2 likes

Lekker bezig Corrie. Wilde vandaag thuis blijven maar het ziekenhuis vervroegd plaats had voor een staande afspraak en belde of ik kon komen. Wel pas rond 13:00 het huis uit dus dat is hopelijk te doen.

12 likes

Ik moet nog een paar keer heen en weer vandaag en mn oude kamer stofzuigen en als het goed is wordt de laatste kast ook in elkaar gezet en dan is alles klaar qua verhuizen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

40 likes