Wat je even kwijt wil #58

Nahhh ik had het nieuws van Corrie himmal gemist, maar hier in Brabant was het prima te doen op de weg.

Storm Corrie is ook alleen in Nederland toch

21 likes

Corrie heeft al bomen ontworteld, vandaal dat ze is!

7 likes

Wat heerlijk! Ik las dat je nu geen huisgenoten meer hebt, wat voor woonplek heb je er voor terug gekregen?

–
Ipv 35/40 minuten heb ik er vanmorgen bijna een uur over gedaan om naar mijn werk te fietsen, was nog best pittig in Utrecht. Moest een paar keer afstappen omdat ik helemaal naar de zijkant werd geblazen en moest bijna de hele weg in de 1e versnelling fietsen. Maar het is gelukt :muscle:t3:

10 likes

Ik zou willen dat Teams een retoucheer- of filterfunctie had zodat die grote rode pukkel op mijn voorhoofd wat minder prominent aanwezig is. :pleading_face:

8 likes

Corrie mag wel ff een beetje dimmen want ik moet straks op de fiets naar werk. Gaat hier (noordwesten) echt tekeer

1 like

Een studio met balkon!!

103 likes

Hehe zo blij dat ik vandaag niet aan het werk hoef.
Ik zou anders zo het water inwaaien met die wind

1 like

Oh wat heerlijk!

1 like

Mijn week begint vol met tranen. Drie jaar geleden sprak ik mijn moeder voor het laatst, niet wetende dat ik haar nooit meer zou spreken. :broken_heart::pensive:

36 likes

Ah wel leuk voor Corrie! Maar toch ook jammer dat de storm geen Co heet

Samenvatting

afbeelding

Overigens vind ik het in Brabant (west) toch ook aardig hard waaien. Was blij dat ik een elektrische fiets had anders had ik nooit vooruit gekomen denk ik. En er waaide een kleine tak in m’n gezicht voor 09.00. Ook goedemorgen

21 likes

Fam we hebben januari bijna overleefd!! Het is bijna voorbij!!

44 likes

Woensdag is het 02-02-2022 en dan ga ik met m’n klas ‘Duo-dag’ doen. Ze moeten bij (bijna) alle vakken samenwerken, met z’n tweeĂ«n naar buiten lopen, allerlei verschillende samenwerkingsvormen doen en bv. elkaars schriften nakijken. Helemaal zin in :biggrin:

58 likes

Mogen ze zelf hun partner kiezen of ga jij dat voor ze doen?

2 likes

Ligt een beetje aan het lesdoel! Bij sommige vakken is een belangrijk extra doel het ‘leren samenwerken’, dus dan trek ik willekeurig namen zodat ze met iedereen samen leren werken. Bij andere vakken staat het vakinhoudelijke lesdoel voorop en vind ik het ook goed als ze zelf kiezen. Mits iedereen tevreden is, maar dat weten ze :).

edit: of ik wil juist qua niveau homogene/ heterogene duo’s creĂ«ren. Dat speelt ook nog mee haha

3 likes

Ik ga STUK om dit idee. Jammer genoeg hebben wij toetsweek deze week!

2 likes

Ik zie al helemaal voor me dat je een playlist erbij aanzet met nummers als It Takes Two en Just The Two Of Us :stuck_out_tongue:

14 likes

De 22ste is weer een kans

4 likes

Dit was als scholier altijd mijn nachtmerrie :joy:

8 likes

Kan natuurlijk ook! Goed om in de gaten te hebben wie hiermee echt niet geholpen is hoor, uitzonderingen zijn altijd mogelijk.