Woensdag is het 02-02-2022 en dan ga ik met m’n klas ‘Duo-dag’ doen. Ze moeten bij (bijna) alle vakken samenwerken, met z’n tweeën naar buiten lopen, allerlei verschillende samenwerkingsvormen doen en bv. elkaars schriften nakijken. Helemaal zin in
Mogen ze zelf hun partner kiezen of ga jij dat voor ze doen?
Ligt een beetje aan het lesdoel! Bij sommige vakken is een belangrijk extra doel het ‘leren samenwerken’, dus dan trek ik willekeurig namen zodat ze met iedereen samen leren werken. Bij andere vakken staat het vakinhoudelijke lesdoel voorop en vind ik het ook goed als ze zelf kiezen. Mits iedereen tevreden is, maar dat weten ze :).
edit: of ik wil juist qua niveau homogene/ heterogene duo’s creëren. Dat speelt ook nog mee haha
Ik ga STUK om dit idee. Jammer genoeg hebben wij toetsweek deze week!
Ik zie al helemaal voor me dat je een playlist erbij aanzet met nummers als It Takes Two en Just The Two Of Us
De 22ste is weer een kans
Dit was als scholier altijd mijn nachtmerrie
Kan natuurlijk ook! Goed om in de gaten te hebben wie hiermee echt niet geholpen is hoor, uitzonderingen zijn altijd mogelijk.
Scherp. Is nog een lesdag ook.
Nou ik weet niet of het Corrie is maar in Frankrijk waai je ook weg, de tering. 9 kilometer gewandeld en compleet gesloopt nu hahaha
Oh wat vreselijk zeg
En een ‘Twos’day
Laat maar, stomme grap
Mijn collega liet net gewoon een keiharde scheet tijdens de team call. Dacht dat hij op mute stond. En ik barste in lachen uit terwijl m’n manager nog middenin d’r verhaal zat. Awkward
Haha hoe reageerde je collega die de scheet liet?
Hahahahhahahaa maar eigenlijk zijn de collega’s die keihard gaan lachen nog erger en wil je nog liever door de grond zakken:rofl:
Meh bij de tandarts geweest en ik moet toch terug naar de ortho. tand is iets te veel verschoven, dus die spalk zit al wat langer los. Zonde dit. In ander nieuws kost het me woensdag wel een halve dag aan tijd om weer terug te gaan naar mijn oude woonplaats. positief gezien mag ik dus alweer woensdag terecht.
Ik zit zo lekker in mijn vel vandaag
Je zou toch denken dat me dit niet weer overkomt, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen om opnieuw zoveel zure roze Cadillacs te eten dat m’n tong en binnenkant wangen kapot zijn
Van die momenten dat je ook iets wilt toevoegen aan een vergadering, maar juist dan iets doms zeg