Wat je even kwijt wil #58

:bulb::bulb::bulb:

Scherp. Is nog een lesdag ook.

5 likes

Nou ik weet niet of het Corrie is maar in Frankrijk waai je ook weg, de tering. 9 kilometer gewandeld en compleet gesloopt nu hahaha

3 likes

Oh wat vreselijk zeg

29 likes

En een ‘Twos’day :grin:

3 likes

Laat maar, stomme grap

2 likes

Mijn collega liet net gewoon een keiharde scheet tijdens de team call. Dacht dat hij op mute stond. En ik barste in lachen uit terwijl m’n manager nog middenin d’r verhaal zat. Awkward

48 likes

Haha hoe reageerde je collega die de scheet liet?

4 likes

Hahahahhahahaa maar eigenlijk zijn de collega’s die keihard gaan lachen nog erger en wil je nog liever door de grond zakken​:rofl::joy:

1 like

Meh bij de tandarts geweest en ik moet toch terug naar de ortho. tand is iets te veel verschoven, dus die spalk zit al wat langer los. Zonde dit. In ander nieuws kost het me woensdag wel een halve dag aan tijd om weer terug te gaan naar mijn oude woonplaats. positief gezien mag ik dus alweer woensdag terecht.

2 likes

Ik zit zo lekker in mijn vel vandaag :blush:

29 likes

Je zou toch denken dat me dit niet weer overkomt, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen om opnieuw zoveel zure roze Cadillacs te eten dat m’n tong en binnenkant wangen kapot zijn :sweat_smile:

9 likes

Van die momenten dat je ook iets wilt toevoegen aan een vergadering, maar juist dan iets doms zeg :woman_facepalming:t2:

3 likes

Ik had dit een paar jaar geleden, dat het al een hele tijd los zat, maar ik dacht toen voor de derde keer een beugel no thanks :rofl:

4 likes

ja ik heb ook zoiets van ik ga niet vaker terug dan nu. de tandarts zei van; het moet met een blokje gefixt worden. Ortho zei aan de telefoon dat ze het onder spanning proberen terug te zetten aan de spalk. Als dat niet lukt, ik ga niet nog een keer terug om dan weer voor blokjes te komen. Al zullen ze denk ik toch zeggen bij blokjes plaatsen dat ik eerst moet happen etc. blahblah blah geen zin hier in. vooral niet aangezien het 1 uur OV heen s en weer terug.

2 likes

Ik werd vandaag in een winkel de hele tijd aangesproken met ‘u’ en ik vond het wel prettig. Ik ben officieel oud.

4 likes

Dan zou ik sowieso een ortho in je nieuwe woonplaats zoeken als je er vaker heen moet!

4 likes

Lidl is echt slecht voor de lijn. Ik zag Lay’s (225 gram) liggen voor 1.57 maar toen liep ik naar de kassa en zag ik voor iets van 10 cent meer 335 gram liggen (is een aanbieding). Je kan natuurlijk wel raden welke nu in de kast ligt hier. :cry:

4 likes

Haha doe ik ook wel maar ik haat stiekem dit soort aanbiedingen wel een beetje.

2 likes

Waslijn? :joy::joy:

3 likes

Naja voor mij was wel beter geweest om helemaal geen chips te kopen. :rofl:

2 likes