Wat je even kwijt wil #58

Ik had dit een paar jaar geleden, dat het al een hele tijd los zat, maar ik dacht toen voor de derde keer een beugel no thanks :rofl:

4 likes

ja ik heb ook zoiets van ik ga niet vaker terug dan nu. de tandarts zei van; het moet met een blokje gefixt worden. Ortho zei aan de telefoon dat ze het onder spanning proberen terug te zetten aan de spalk. Als dat niet lukt, ik ga niet nog een keer terug om dan weer voor blokjes te komen. Al zullen ze denk ik toch zeggen bij blokjes plaatsen dat ik eerst moet happen etc. blahblah blah geen zin hier in. vooral niet aangezien het 1 uur OV heen s en weer terug.

2 likes

Ik werd vandaag in een winkel de hele tijd aangesproken met ‘u’ en ik vond het wel prettig. Ik ben officieel oud.

4 likes

Dan zou ik sowieso een ortho in je nieuwe woonplaats zoeken als je er vaker heen moet!

4 likes

Lidl is echt slecht voor de lijn. Ik zag Lay’s (225 gram) liggen voor 1.57 maar toen liep ik naar de kassa en zag ik voor iets van 10 cent meer 335 gram liggen (is een aanbieding). Je kan natuurlijk wel raden welke nu in de kast ligt hier. :cry:

4 likes

Haha doe ik ook wel maar ik haat stiekem dit soort aanbiedingen wel een beetje.

2 likes

Waslijn? :joy::joy:

3 likes

Naja voor mij was wel beter geweest om helemaal geen chips te kopen. :rofl:

2 likes

Toen ik daarvoor bij de ortho kwam gingen ze mij een heel complex aanpraten waarom ik maar weer een blokjesbeugel moest. Ik heb inmiddels gewoon een nachtbeugeltje van de tandarts zonder dan het balkje om het goed in plaats te houden.

1 like

Yes alleen kom je dan weer op de wachtlijst. Dat is het vervelende en daar kan ik nu niet mee wachten om schade beperkt te houden

@CloserToFine goed dat je dat aan geeft. Nacht bitje zat ook oorspronkelijk in mijn behandel plan toen. Alleen hoefde dat toen niet meer toen ik klaar was. Ga dat toch even aanhalen.

2 likes

Elke autist z’n nachtmerrie 🥲

8 likes

Hahaha wat is deze van Opel nou weer. Wat een lelek ding

18 likes

De voorkant lijkt bijna hetzelfde als de achterkant :confused: dat je niet per ongeluk in de kofferbak stapt in plaats van achter het stuur

22 likes

Corrie kan iig samen met Corona. :smirk:

3 likes

I want it

5 likes

Ook niet echt origineel want Citroën heeft er precies zo een.

2 likes

Ik krijg echt war flashbacks hiervan

5 likes

Oeh ja. Ze werken wel samen, volgens mij zelfde eigenaar, ff googelen hoor

Edit ja

2 likes

Wat een gedrocht

4 likes

Kan ik me voorstellen (of naja, niet echt natuurlijk).

2 likes