topidee
En daar de volgende gemiddelde witte man die aan victim blaming doet als je het hebt over (vermeende) slachtoffers van seksueel misbruik.
Oh maar die reactie van de apper zou ik ook hebben hoor! Ik ga er altijd vanuit dat mensen het geluid van hun telefoon uit hebben als ze slapen. Of in ieder geval van hun whatsapp.
Dit. Ik ken niemand die zijn geluid aan heeft staan. Zijn er ĂŒberhaupt mensen van onze leeftijd die hun geluid aan hebben? Behalve tijdens werktijden en wachtend op een belangrijk belletje
Ik was vanochtend om half 6 al klaar wakker, dus ik heb nu al yoga gedaan, uitgebreid gedoucht, mijn to do lijst gemaakt met rustig een bakje koffie, mijn mail al bijgewerkt en ik zit nu even rustig met mijn ontbijt. En hoe heerlijk dit allemaal ook voelt weet ik nu al dat dit eenmalig was Morgen en de rest van de komende tijd ga ik er weer steunend en kreunend om 7 uur uit als de wekker gaat
Ik heb mijn telefoon altijd op stil staan, behalve voor gebeld worden. Ken wel mensen van mijn leeftijd die hun telefoon op trillen hebben staan, word daar zo onrustig van omdat het me zo uit het gesprek haalt als hun telefoon over de tafel gaat wandelen.
Waar?
Collega van mij op kantoor.
Hij vond het ook maar een zwaar onderwerp voor de maandagochtend.
Zo fijn als je in die positie bent om dat te kunnen zeggen. Er was vorige week een collega die de dag na BOOS alweer grapjes maakte over John de Mol. Een vrouwelijke collega riep hem bij haar en toen zei hij âoh pas je op anders moeten we John de Mol bellenâ hi ha ho. Na de 2e opmerking heb ik gezegd ik vind het echt niet leuk dat je daar steeds grapjes over maakt hoor.â Toen kon hij alleen maar stom lachen en riep ik âhou daar eens mee op!â Was echt gefrustreerd. Klotemannen.
Motivatie voor vandaag is alweer ver te zoeken. Al heb ik vandaag wel meerdere vergaderingen, waardoor ik mezelf wel het idee kan gaan geven dat ik âproductiefâ ben :â)
Vanaf vier uur alleen maar hazenslaapjes gehad. Ik voel mij hierdoor behoorlijk labiel. Het wordt een lange dag vandaag
Meh de Monday blues zijn weer aanwezig. Ik werk al bijna 2 jaar fulltime thuis (kan de keren dat ik op kantoor ben geweest op 1 hand tellen) en heb vandaag maar 1 afspraak van een half uur. Zo saaaaai!
Ik Want ik wil binnenkomende dingen horen en ik haat de trilstand uit de grond van mijn hart.
@Kees Ik ga daar dus niet per se vanuit, haha. Probeer sowieso om niet na half 1 te appen want ik ken heel veel mensen die hem niet op stil/niet storen hebben.
Ik heb over een uur een best spannend werkgerelateerd telefoontje en ben er al de hele ochtend misselijk door, bah đ”âđ«. Zit ook gewoon een beetje voor me uit te staren en te wachten haha
Ja trilstand zit ook in mân allergie hoor. Vooral die trilstand die brrr brrr gaat ipv brrrrrrrrr
Ik weet nu al dat dit bericht me de rest van mn leven gaat achtervolgen
Dan vind ik het wel een beetje je eigen schuld dat je wakker geappt wordt hoor Appjes lezen kan wel wachten tot de ochtend toch, gewoon dat geluid uitzetten als je gaat slapen.
Blehhh ik ga zo de huisarts bellen omdat ik mijzelf verdenk van de ziekte van pfeiffer. Ik hoop zo erg dat dat het niet is met mijn zzp bestaan
Ik weet toch graag als er een noodgeval is. En mijn niet storen functie werkt helaas niet voor de 100 procent.
Maar ik was verder ook niet boos op de ander ofzo.
Maar bij een noodgeval zal je sowieso niet geappt worden toch?
Ja, en daarnaast heb ik soms meldingen van geautomatiseerde processen 's nachts. Dat het gaat regenen, of bv dat het salaris gestort is (zoals vannacht hatsaa). Dat is toch irritant om wakker van te worden?
Maar sowieso vind ik geluid van telefoons schijtirritant. Dan ben je in gesprek, en komt dat helemaal stil te liggen door een keiharde ping, en uiteraard moet er dan wel even gekeken worden wie er appt. Zowel mijn ouders als schoonouders maken zich hier schuldig aan, echt zo hinderlijk.